Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?

Vierailija
26.10.2025 |

Minusta kerrottiin juoruja. Ne osaltaa aiheuttivat minun ja ex-miesystäväni välien rikkoutumisen. Muutenkin ne aiheuttivat minulle häpeää.

Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttää naisilta varastettua vaatetta ja rahaa kuin myy niitä. Eikä maksa elareita.  Jos saat sukupuoli taudin mies maksaa lääkkeet.  

Vierailija
122/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P:n puhujia riittää mutta mikä riivaa ihmistä joka vaikuttaa täysin normaalilta ja järkevältä ja tulee silti kirkkain silmin nenän eteen väittämään että jokin huhu on totta.

Se on manipuloiva nar sisti. Ne näyttää normaaleilta ja valehtelee kirkkain silmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni kertoi kaikille miehestään, että hän johtajana isossa tehtaassa, vaikka tämä oli siellä varastomiehenä. Koko suku uskoi jutun alkoi pitää serkkuni miestä tärkeänä johtajana. 

Niinhän sitä sanotaan, valhe uskotaan mukisematta mutta totuutta saa toitottaa eikä siltikään uskota 

Vierailija
124/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta selän takana pahan puhumisesta on se, että juorujen kohde ei itse tiedä, mitä hänestä puhutaan, niin ei edes itse pysty puolustautumaan.

Tämä juuri!

Ja työpaikan juoruilija, syyttelee sairaista jutuista, mutta koska on MIES, niin uskotaan, totta kai. Itsellä työasioista salassapitovelvollisuus, en voi puolustautua!

Vierailija
125/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON. Minua väitetään pedofiiliksi.

Tämmöisen väittäminen viattomasta ihmisestä on kyllä todella väärin. Pahimmillaan voi henki mennä, jos saa oman käden oikeutta harrastavan lihapään kimppuunsa.

Vierailija
126/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni kertoi kaikille miehestään, että hän johtajana isossa tehtaassa, vaikka tämä oli siellä varastomiehenä. Koko suku uskoi jutun alkoi pitää serkkuni miestä tärkeänä johtajana. 

Niinhän sitä sanotaan, valhe uskotaan mukisematta mutta totuutta saa toitottaa eikä siltikään uskota 

Ihmiset ei yleensä valehtele tuolla tavalla, joten silloin kun joku valehtelee, ei ole varsinaisesti syytä epäillä. 

Vierailija
127/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta selän takana pahan puhumisesta on se, että juorujen kohde ei itse tiedä, mitä hänestä puhutaan, niin ei edes itse pysty puolustautumaan.

Tämä! Lisäksi se on aivan kauheaa kun huomaa tuttujen vinot hymyt ja supatuksen kun kokemuksesta jo tietää, että jahans taas mennään, mutta mitään et asialle itse voi. Sitten kun kysyy, että no mikä nyt niin hymyilyttää niin eihän siihen edes saa vastausta vaan just jotain eipä mikään.

Juu eipä niin. Sitten jossain vaiheessa se tarina kiirii omiinkin korviin ja viimeisin oli sellaista settiä, että vähäinenkin hyväntahtoinen naljailu puuttui eikä tarina tosiaan ollut vain hieman / osin väritetty vaan se oli silkkaa sontaa. Ei voi kuin kummastella kuinka ihmiset voi uskoa ihan mitä vaan ja vielä itse jatkaa sen levittelyä. Ja siis nimenomaan tututkin joiden pitäisi sen verran tietää ja tuntea, etten ole tuollainen ihminen alkuunkaan. Tai ehkä mä sitten olen (tai olin) sellainen heidän silmissään.

Enää en ole missään tekemissä noin pahantahtoisen ja myrkyllisen porukan kanssa. Normisti en tuota aikaa / noita ihmisiä ajattele mutta myönnettäköön että heistä jokaiselle olisi ainoastaan oikeudenmukaisia melko ikävätkin käänteet elämässä. Itse en niitä alennu aiheuttamaan, mutta lupaan etten tee mitään estääksenikään jos sellainen tilanne eteen tulee että voisin olla kiva vanha tuttu tai vitttumainen ja välinpitämätön vanha tuttu. Itseasiassa tuo ajatus tuntuu ihan kivalta ;)

Vierailija
128/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, kateus, kateus. Pahansuovat pikkusielut juoruilee kun eivät muuta osaa.

Vierailija
129/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin tuossakin on sellainen mutta, että se pahantahtoinen juoru uskotaan mukisematta. Sen sijaan hyväntahtoinen juoru herkemmin osataan tulkita oikein ei valheeksi ja pelkäksi joutavaksi juoruiluksi. Toisaalta harvemmin kenestäkään edes juoruillaan mitään hyvää vaan aina halutaan keksiä muista jotain pahaa puhuttavaa.

Erikoinen ilmiö sinänsä tuokin.

Vierailija
130/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei yleensä valehtele tuolla tavalla, joten silloin kun joku valehtelee, ei ole varsinaisesti syytä epäillä. 

Toisin päin ei valehtele varmasti kukaan eli kenenkään serkku ei väitä suvulleen toimitusjohtajamiehensä olevan varastomies.. Tuon tosin varmasti kaikki uskoisi.

Vierailija
131/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, mutta itse en voi käsittää miksi tai mistä syystä kukaan olisi minulle kateellinen. Ehkä sekin sitten riittää että en itse ole pahansuopainen juoruilija. Ennemmin uskon kuitenkin syyn olevan se, että syystä x tai y nämä juoruilijat ei pidä juoruttavasta ja se sitten antaa heidän mielestään oikeuden juoruilla ja jopa pilata kyseisen ihmisen elämän tai ainakin ne oikeasti merkitykselliset ihmissuhteet.

Eikä nuo tee sitä edes mitenkään vahingossa tai ajattelemattomuuttaan. Juoruilijassa on ihmisen pahuus ja sielun synkkyys parhaiten esillä ja tuollainen ihminen voi hyvin tehdä henkirikoksenkin pienemmistä rikoksista puhumattakaan. Hänelle kun normaalit käytösnormit on sellaisia joita voi venyttää jos siltä tuntuu eikä sillä ole ihan pakko edes saada itselleen hyötyä. Se riittää, että jollekin muulle saa aikaan harmia.

Vierailija
132/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on syytetty häirintäpuheluista, vaikka en ole sellaiseen syyllistynyt.

Samoin minua, 80-luvulla. En ensin tajunnut kuka oli jutun takana, siinä meni vuosia. Sitten yhtäkkiä palaset loksahtivat paikalleen, tämä minun nimissäni tehty häirintäsoittelu oli vain jäävuoren huippu minun kiusaamisessani, ja ymmärsin mistä ja kenestä oli kyse. Motiivi jäi hämäräksi, mutta kyseessä oli ns. kaikkien rakastama ja ihailema nuori nainen, joka olikin narsisti ja jolla oli myös sosiopaattisia piirteitä. Näin olen asian myöhempinä vuosina ymmärtänyt. Ja minä olin pitänyt kyseistä naista ystävänäni! Näin sitä tulee kylmästi huijatuksi. 

Kaikkein hauskinta (kyllä, asiassa oli hauskakin puoli) oli se, että kuulin kaksi viikkoa naimisiinmenoni jälkeen, että kyseinen Saija oli samalla viikolla minun häitteni kanssa kiireesti mennyt kihloihin turkkilaisen miehen kanssa ja rikkonut samalla välinsä isäänsä. Isukki ei tykännyt turkkilaisesta vävypojasta. 😆 Eikö niin sanota, että vahingonilo on sitä puhtainta iloa? Sitä tunsin. 

Vierailija
133/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä nimeltämainitsemattomalla pienellä paikkakunnalla alettiin levittää huhuja, että olisin kuristanut jotain naista. Tästä on jo jotain 15 vuotta aikaa.

Vierailija
134/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON. Minua väitetään pedofiiliksi.

Tämmöisen väittäminen viattomasta ihmisestä on kyllä todella väärin. Pahimmillaan voi henki mennä, jos saa oman käden oikeutta harrastavan lihapään kimppuunsa.

Näinkin on tapahtunut. Nettivainoamista, uhkailua. Lapsen kiusaamista.

Vierailija
135/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on puhuttu sekä totuuksia, puolitotuuksia sekä täysiä valheita. Yritetty savustaa pois töistä. Eräs näistä *askapäistä levitti/levittää minusta kaikenlaista sekä työpaikalla että siviilissä. 

Vierailija
136/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti sellaisesta ihmisistä, jota karehditaan, puhutaan pahaa. Naiset, jotka eivät saa miestä itselleen ovat yleensä pahimpia kanssasisartensa mustamaalaajia.

Saa miestä itselleen?

Onneksi moni saa eikä läheskään kaikkia naisia petetä, lyödä tai jätetä.

Vierailija
137/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus mistä?

Vierailija
138/163 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, kotona viihtyvä ja en aktiivinen deittailija, silti eri ihmiset levittänyt valheita mm. Olen ollut yhdessä kauppiaan kanssa jolla puoliso yms. Ihan keksimällä keksittyä. Ihmetyttää vielä pitkän ajan päästä. 

Vierailija
139/163 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa itse tietää perättömistä juoruista ja niiden levittäjästä niin kosto on sallittua. Kirkkain silmin pamautat kahvihuoneessa "Lissu, miten sun miehes voi, onko vielä katkaisuhoidossa?" tai jotain ..., siihen loppuu jutut. 

Vierailija
140/163 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kuulemma varmaankin huumeita.