Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?
Minusta kerrottiin juoruja. Ne osaltaa aiheuttivat minun ja ex-miesystäväni välien rikkoutumisen. Muutenkin ne aiheuttivat minulle häpeää.
Kommentit (163)
Lesbo
Pedofiili
Skitsofreenikko
Abortin tekijä
Pitäiskö seuraavasta kiekujasta tehdä rikosilmoitus?
Viimeinen, mikä tapahtui työpaikalla aikoja sitten johti työnantajan huomautukseen. Olin isossa leikkauksessa jossa vatsaontelon täytti valtava nestekasvain.
Ilkeiden ihmisten panettelua. Ei tietenkään ole pääkopassa heillä kaikki kohdillaan, mutta kyllä se maineen tuhoaa ja voi estää työn saannin, vaikka väitteet on perättömiä.
Olenko ikävä, jos sitä samaa pyydän heidän osakseen.
Parempi on sanoa päin naamaa, mutta kiusaajat supistui yleensä selän takana. Pelkureita ovat selän takana puhuvat.
P:n puhujia riittää mutta mikä riivaa ihmistä joka vaikuttaa täysin normaalilta ja järkevältä ja tulee silti kirkkain silmin nenän eteen väittämään että jokin huhu on totta.
Anoppini keksii vieläkin minusta ja perheestäni juoruja, esim kuinka elän mieheni siivellä ja hänen poikansa kanssa vain rahan takia. Kuinka toinen lapseni ei kuulemma ole hänelle sukua, kun ei ole yhtään suvun näköä (kun on äitinsä näköinen). En kuulemma ikinä kokkaa, siivoa tai tee muuta kuin löhöä sohvalla kun on niin kovasti mielenterveys häiriintynyt. Näistä syistä hän, vanha ihminen, käy meillä kokkaamassa, siivoamassa, hoitamassa lapsia jne päivittäin. Tämä kaikki siksi, että en ole alistunut anopin kynnysmatoksi. En ala anopin tuttaville selittämään meidän tilannetta. Mulle riittää, että tuo ihmisen kuvatus pysyy minusta kaukana.
Aluksi olin hyvinkin pahoillani tilanteesta, mutta en enää. Enemmän se loppujen lopuksi kertoo ihmisestä, jolla ei ole kenestäkään mitään hyvää sanottavaa. Paitsi itseään kehuu vuolaasti. En siis ole ainoa, josta tämä sama ihminen satuilee ties mitä.
Serkkuni kertoi kaikille miehestään, että hän johtajana isossa tehtaassa, vaikka tämä oli siellä varastomiehenä. Koko suku uskoi jutun alkoi pitää serkkuni miestä tärkeänä johtajana.
Vierailija kirjoitti:
On levitelty puutaheinää ja yleensä nämä ovat liittyneet tilanteisiin, joissa parisuhde tai jokin lyhyempi tapailujuttu on päättynyt.
Jotkut miehet eivät pysty näkemään omassa toiminnassaan mitään vikaa ja sepittävät sitten kaikenmaailman juttuja lähipiirilleen eron syistä, jossa selittelevät asiat itsensä kannalta parhain päin. Varmasti myös uudet naiset sitten kuulevat näitä juttuja hullusta exästä. Muistakaa tämä, asioilla on aina kaksi puolta ja miehet mestareita syyttelemään muita omista perseilyistään.
Täysin sama koskee naisiakin.
Olen useammankin kerran saanut kuulla itsestäni sepitettyjä juoruja, eniten työpaikalla. Ne ovat joka kerta horjuttanut luottamustani muihin ja aiheuttaneet välittömästi fyysistä huonovointisuutta ja turvattomuuden tunnetta, koska kuvittelin välini olleen hyvät näiden juoruilijoiden kanssa.
Julkisuuden henkilöistä isosti levitetään kaikenlaisia juttuja. He osaavat jättää jutut omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta selän takana pahan puhumisesta on se, että juorujen kohde ei itse tiedä, mitä hänestä puhutaan, niin ei edes itse pysty puolustautumaan.
Tämä juuri!
Vierailija kirjoitti:
Pahinta selän takana pahan puhumisesta on se, että juorujen kohde ei itse tiedä, mitä hänestä puhutaan, niin ei edes itse pysty puolustautumaan.
Pitäisi olla pokkaa mennä kysymään siltä kenestä puhutaan rankasti kakkaa, että tämmöstä on liikeellä, oletko tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat mustasukkaiset naiset. Ne keinoja kaihtamatta yrittävät saada miestä itselleen. Mieheni ex-naisystävä pani alkuun minusta hirveitä juttuja saadakseen ex-miehensä jättämään minut.
Juuri tälläiset tilanteet, joissa kilpaillaan miehen suosiosta, ovat usein syynä siihen, että yritetään mustamaalata kilpakumppania,
Tai työtehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on just hyvä, kun nuo valehteliijat ja paskan tuottajat valehtelee ja tuottaa niin paljon, että sitten eivät mistään millään muista, mitä kaikkea on tullut mistäkin valehdeltua ja tuotettua. Siitä sitten alkaa kerrottujen valheiden muuttuminen matkan varrella. Ihan yksinään aiheuttaa sen sellaisen rikkinäinen puhelin ilmiön. Sitten kun siitä yhdestä henkilöstä on joku asia valehdeltu yhdelle tutulle yhdellä tapaa ja toiselle tutulle toisella tapaa jne. niin sitten kun kaksi tuttua kohtaavat ja ottavat puheeksi henkilön, josta kuulivat sen uusimman juorun, niin sitten se toinen toteaa: "Aaaiiii... ja mä kun taas kuulin, että se olisi tehnyt sen silleen..." Tulee siinä muunnetussa totuudessa äkkiä monta ristiriitaa.
Huomasin tuon yhden tutun kohdalla. Hän kertoi valheitaan vähän joka suuntaan, ja ihmettelin, että miten pysyy itse niissä mukana. Miten muistaa mitä on kenellekin kertonut. Kunnes huomasin, että eihän hän muistakaan, vaan saattaa minullekin kertoa samasta jutusta joskus myöhemmin eri tavalla. Ja kun ihmettelen sitä, niin tilanne korjataan uudella valheella.
Tuo homma pysyy hänellä kasassa niin, että hän pyrkii kontrolloimaan sitä kuka on kenenkin kanssa tekemisissä. Eli hän tekee kaikkensa, etten minä ole tekemisissä hänen toisen tuttunsa kanssa. Enkä kolmannen. Ja myöskään toinen ja kolmas eivät ole tekemisissä keskenään. Se on hänelle tärkeää, sillä jos toinen ja kolmas keskustelisivat, niin hänen juttujensa ristiriidat paljastuisivat. Joten on tärkeää pitää kaikki ihmiset erillään. Ja hän ihan aktiivisesti toimii sen eteen, etteivät nämä hänen ympärillään olevat ihmiset ole keskenään tekemisissä. Ja tuo kontrollointihan onnistuu helposti syöttämällä valheita näistä toisista ihmisistä niin, että he eivät edes halua olle tekemisissä.
Hajota ja hallitse.
Olen 20. Syöpä on ollut ja ilmeisesti joku päihdeongelma myös. Nämä selittää sen, miksi 20v on niin pahan näköinen.
Olen siis 50 ja naama on ihan normaali 50v.
Ihme että uskontolahkoissa kuoritaan pahaa tahallaan panetellaan mutta työpaikoilla samoin. Älyvapaata .
Pahikset on myös työpaikkojen hoitajista osa. On niitä ollut valehtelijoita mutta huumejengiä. Varkaissa kuin pahaa puhumassa muista. Eikä noi oleskelua huijarit tee nekään muuta kuin syytä muita ja vaatii lisää rahaa tämä vaikuttaa työkykyyn.
Kiusaaminen koulussa jatkuu työpaikalla .
Jos olet kristitty lisää vihaa tulee arjessa .
Muumaalaiset uskoiset myy sulta varastettuja tuotteita häpeämättä.
Itse en paljonkaan pidä tuosta käsityksestä, että totuus olisi jossain siinä osapuolten näkemysten välissä. Tuo on sellaista muka-korrektia aina pätevää puhetta.
Kyllä näissä tapauksissa, kun joku levittää täysin keksittyjä tarinoita toisista ihmisistä, niin se totuus ei ole missään puolivälissä vaan täysin toisessa laidassa.