Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?
Minusta kerrottiin juoruja. Ne osaltaa aiheuttivat minun ja ex-miesystäväni välien rikkoutumisen. Muutenkin ne aiheuttivat minulle häpeää.
Kommentit (29)
Niitä on sellaisia mieleltään sairaita ihmisiä, joiden koko elämä on keksiä perättömiä juttuja muista ihmisistä. Sitten muut hullut uskoo kaiken todeksi, vaikka hyvin tietävät, mikä patologinen valehtelija tuo paskanpuhuja on. Ja jos ei keksi valheita jostakusta, niin sitten satuilee muuten vaan tapahtumista. Sinänsä surullista, etteivät ole lähteneet luomaan uraa kirjailijoina, käsikirjoittajina tms. Siis kun ovat niin lahjakkaita tarinan keksijöitä, että helposti syntyisi kaikenlaista satua, fantasiaa ym. hirveät spektaakkelit. Tiedä miten nimekkäitä heistä olisi tullut, jos olisivat älynneet hyödyntää lahjakkuutensa.
Entisessä kotikaupungissa oli sellainen yksi ylitse muiden. Itse oli tehnyt sitä ja tätä, yhtä sun toista, ja sitten puhui, kuinka joku toinen olisi tehnyt ne, jotka hän itse oli tehnyt. Hän oli nähnyt, kuullut ja kokenut kaikenlaista. Hänen ei tarvinut muuta kuin käydä talon nurkalla kääntymässä, niin jo siitä hän pystyi minuutissa kuvittamaan hirveän tarinan, että mitä kaikkea hän oli siellä talon kulmalla nähnyt, kuullut ja kokenut. Palasi sieltä sitten ja sepitti tarinansa oikein silleen teatraalisesti, voimakkaasti eläytyen, niin että hän alkoi itsekin uskoa satuihinsa. Ja kaikki oli ihan höpö höpö paskaa, mitä hän puhui. Siellä ollut ketään nähnyt, mitään kuullut, mitään tapahtunut. Ai että. Olisipa hän lähtenyt kirjailijaksi, elokuvakäsikirjoittajaksi tai joksikin, missä tuollaisesta on hyötyä, niin eipä olisi kaverin tarvinnut olla asunnottomana, vaan olisi asunut helsinkiläisessä kattohuoneistossa.
Sitten yksi toinen urpo haukkui minulle jatkuvasti tätä tarinan kertojaa, kuinka se on niin hirveä valehtelija, ettei häneen voi uskoa ja luottaa missään asiassa. No, silti hän kuunteli ne sen jutut kaikki, mistä se puhui paskaa. Toinen satusetä. Tuo asunnoton pummi oli kateuspäissään haukkunut minua hänen kuullen ja valehdellut kaikesta ummet ja lammet, että kuinka vaatimatonta minun kotona on. Jätkä itse oli asunnottomana pyörinyt jo vuodesta 1990, että hän oli viimeinen ihminen maailmassa arvostelemaan muita ihmisiä. Olisi vähän katsonut peiliin, että kuinka vaatimatonta hänen elämänsä oli ja olisi pitänyt turpansa kiinni muiden asioista. Sitten tämä toinen, jolle hän oli puhunut paskaa minun elämästä, niin tämähän uskoi kaikki valheet kuin vettä vaan. 2006 oli ollut tämä satutuokio, tuhannen ja yhden yön sadut. Niin ihmeellistä se satuilu oli ollut, että tämä toinen henkilö oli saanut minusta, henkilöstä jota ei ollut ikinä eläessään edes nähnyt, aivan omituisen kuvan ja käsityksen. Tiesi toisen erittäin hyvin patologiseksi valehtelijaksi ja silti uskoi kaikki sen puheet. Täysin käsittämätöntä.
Pahimpia ovat mustasukkaiset naiset. Ne keinoja kaihtamatta yrittävät saada miestä itselleen. Mieheni ex-naisystävä pani alkuun minusta hirveitä juttuja saadakseen ex-miehensä jättämään minut.
Ihmisen selän takana levittämällä tästä valheellisia juttuja voi olla kohtalokkaita seurauksia.
On. Aikoinaan työpaikassani eräs juotukello nainen oli kai mustasukkainen kun aloin hengailemaan hänelle läheisen naisen kanssa koska odotimme samoihin aikoihin vauvoja. Juotukello teki kaikkensa tuhotakseen meidän ystävyyden. Puhui minulle pahaa/paskaa työtoveristamme, ja tietenkin tälle toiselle minusta. Sai aikaan sen että tuo toinen nainen ei enää ollut innokas tapaamaan minua. Huomasin heidät usein yhdessä kahvilla jne. Kun saimme vauvat ja jäimme äitiyslomalle, tapasimme kerran. Myöhemmin sain kuulla että juorukello oli yrittänyt rikkoa tämän naisen parisuhteenkin! Tässä vaiheessa olin jo muualle muuttanut eikä yhteydet enää jatkuneet. Mutta jäi todella paskan maku suuhun miten kaikki meni.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat mustasukkaiset naiset. Ne keinoja kaihtamatta yrittävät saada miestä itselleen. Mieheni ex-naisystävä pani alkuun minusta hirveitä juttuja saadakseen ex-miehensä jättämään minut.
Juuri tälläiset tilanteet, joissa kilpaillaan miehen suosiosta, ovat usein syynä siihen, että yritetään mustamaalata kilpakumppania,
Teini-ikäisenä minun nähtiin halaavan serkkuani bussipysäkillä. Olen siis tietysti lesbo.
Lukioikäisenä sain ruokamyrkytyksen ja oksensin koulun vessassa. Olen siis tietysti raskaana.
Nyt aikuisena päätin ruveta kuntoilemaan ja säästää bensakuluja, joten laitoin autoni seisontavakuutukseen ja menin joka paikkaan pyörällä. Olen siis tietysti ryypännyt ajokorttini.
Minut nähtiin veljeni autoni kyydissä. Petän siis tietysti miestäni.
Sisko on vuosia sepittänyt kaikenlaista ikävää ympäri kyliä. Kai sitä joku on joskus uskonutkin aikansa kunnes huomaa, että jutut muuttuu joka kertomiskerralla pahemmiksi. Mielenterveyskuntoutuja. Ei olla tekemisissä,
Määrätynlaiset ihmiset ovat pahansuopia ja haluavat pahaa toisille ihmisille. Minua ainakin on vahingoitettu siten, että olen väitetty, että olen ollut mielisairaalassa hoidossa vaikka en ole ollut
Todennäköisesti. Olen opettaja. Ei se minua haittaa, kunhan ei tulla päin naamaa vittuilemaan.