Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?

Vierailija
26.10.2025 |

Minusta kerrottiin juoruja. Ne osaltaa aiheuttivat minun ja ex-miesystäväni välien rikkoutumisen. Muutenkin ne aiheuttivat minulle häpeää.

Onko sinusta laitettu liikkeelle perättömiä juttuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan itse itsestäni perättömiä juttuja liikkeelle. Kerron niitä henkilölle,  jonka tiedän niitä levittävät eteenpäin ja sitten kun ne osoittautuvat perättömiksi huhuja levittänyt leimautuu valehtelijkasi ja perättömien juorujen levittäjäksi. Toimii hyvin ja olen saanut monet makeat naurut.

Vierailija
42/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yläasteella, olin koulukiusattu koko osallistu, erityisen pahalta tuntui että paras ystävä ala asteelta lähtien hylkäs mut 8 luokalla ilkeän tytön juorun takia joka ei pitänyt paikkaansa olin muka sanonut häntä lesboks yms,, en ollut, sit mua ruvettiin haukkumaan lepakoks, eristettiin ryhmistä yms. Opettajat eikä rehtori puuttuneet asiaan, äänestettiin vinoilu ja vee meiningillä äänestys että olin koulun "kaunein", sit siitä ruvettiin vinoilemaan. Myös myöhemmin aikuisiällä savustettu työpaikalta pihalle keksimällä perättömiä. 

Ja sitten ihmettelevät kun en käy missään, enkä uskalla luottaa ihmisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhuttu, en tarkkaan tiedä mitä. Hyvin usein kuulen myös kun muut puhuu muista pahaa ja tiedän ettei voi pitää paikkaansa. Ihmiset on tosi pintapuolisia, valehdellaan ja käsitetään väärin. 

Vierailija
44/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poliisille levitettiin juttuja että olin ryöstänyt kaupan. Sitten mut haettiin kuulusteluun ja uhattiin vankilalla jos en tunnusta. Poliisi sanoi kaksi todistajaa näki minut ryöstämässä kauppaa. Kysyin että saanko kuulustella niitä todistajia. En kertonut aluksi poliisille että minulla oli vedenpitävä alibi. Olin ollut kurssilla aikana kun kauppa ryöstettiin ja oli 20 todistajaa. Sitten tuli ilmoitus että syyttäjä nostaa syytteen ja sitten sanoin missä olin että olin ollut kurssilla samaan aikaa kun kauppa oli ryöstetty. Sanoin poliisille että se on melkoinen paskahousu ja idiootti.

Vierailija
45/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamastani tytöstä oli liikkeellä halventavia juoruja. Niiden tähden opetin tytön tapailun. Jälistäpäin kuulin, että jutut olivat perättömiä. Kaduin katkerasti, kun uskoin juoruja ja lopetin suhteen. Tyttö meni toisen kanssa naimisiin eikä huolinut minua enää takaisin.

M 35v

Harmi juttu sinulle, mutta ymmärrän kyllä tuota tyttöäkin.

Patologisia valehtelijoita/juorunkeksijöitä en pidä edes ihmisinä, mutta epäluottamus syntyy myös sellaista ihmistä kohtaan, joka on hetkessä valehtelijan "puolella" ja heti valmis kääntymään toista ihmistä vastaan, kunhan joku jotakin lietsoo.

Vierailija
46/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan naisvaltaisessa työpaikassa minusta kiersi huhu että olen homo ja minulla on 15 vuotta vanhempi homorakastaja,olin tuolloin vajaa kolmekymppinen,M53.

Vierailija
47/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! En tiedä mistä johtuu mutta kyseisen naisen kanssa ei ole koskaan ollut edes minkäänlaista suhteen alkua eikä edes yhden yön juttua mutta aina kun kuulen itsestäni juoruja ja puhtaita valheita ja aina kun alkaa selvittämään niiden lähdettä jäljet päättyy aina tähän kyseeseen yhteen naiseen

Vierailija
48/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikanani opiskelija-asuntolassaja siellä oli muutamia naisia, jotka olivat kuuluisia siitä, että ne levittävät juoruja. Minustakin ne laittoivat törkeitä juttuja matkaan esim. että häiriköin asuntolassa. Olin hiljainen ja arka opiskelija. Koko opiskeluaikani meni pilalle näiden juoruakkojen vuoksi.   

Vierailija
49/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset, jotka eivät saa miestä/miesseuraa katkeroituvat ja alkavat levittämään juttuja sellaisista naisista, jotka ovat suosittuja miesten keskuudessa.

Vierailija
50/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset, jotka eivät saa miestä/miesseuraa katkeroituvat ja alkavat levittämään juttuja sellaisista naisista, jotka ovat suosittuja miesten keskuudessa.

Miehen puute saa jotkut naiset tekemään katalia tekoja.

Vierailija
51/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelu on maineen murha. eli usein valhetelijalla on motiivi ,tuhota toisen maine,suhde, talous,viedä työpaikka jne varastamisen valmistelu epäreilulla valehtelulla.valheella toisen työpaikan vieminen on huijaus ja petos ja varkaus.valehtelija on aina paha ihminen.

valehtelu on niin yleistä että en itse usko kaikkea puhetta.kysyn aina ihmisiltä itseltään pitääkä paikkansa.jos uskoo pahat puheet toisesta on itsekkin pahantahtoinen.

Vierailija
52/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamastani tytöstä oli liikkeellä halventavia juoruja. Niiden tähden opetin tytön tapailun. Jälistäpäin kuulin, että jutut olivat perättömiä. Kaduin katkerasti, kun uskoin juoruja ja lopetin suhteen. Tyttö meni toisen kanssa naimisiin eikä huolinut minua enää takaisin.

M 35v

Ihan oikein sulle kun et ajatellut omilla aivoillasi. Ota tämä opetuksena, että laumasieluisuus ei kannata.

Vierailija
53/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA on ihmisiä jotka eivät pidä sinusta ja valehtelevat, ovat kateellisia. Anna niiden olla, et voi asialle mitään. Jos joku uskoo, niin siinä näkee kuinka hyviä ystäviä ovat. Itse olen vain tyytyväinen kun idiootit tippuvat kyydistä. Todellinen ystävä tulee kertomaan mitä paskaa on puhuttu ja kysymään onko totta. 

Paskaa on puhuttu ala-asteella muutama ihminen, näin aikuisena eksäni, lisäksi kaveripiirissä on levitetty paskaa. Eksäni on vähän vainoharhainen, varmaan kuvittelee puhuvansa totta, muut ovat olleet vain ilkeitä. Minä jatkan elämääni normaalisti, muut katkovat välit jos katkovat. Hyvä vain että feikit kaverit tippuvat pois. Elämäni on hyvää ja onnellista tämän seurauksena, oikeisiin ystäviini voin luottaa. Miksi tuntisit häpeää jos et ole tehnyt mitään väärää? 

Minulla on resting bitch face (eli naama peruslukemilla näytän v*ttumaiselta) joten kukaan ei uskalla tulla sanomaan mitään.

Vierailija
54/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy myös miehiä, jotka tekevät katalia tekoja tai puhuvat paskaa naisista, joilta ovat saaneet pakit.

Vierailija
55/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli orastava miessuhde, mutta se rikottiin laittamalla minusta juoruja matkaan. Juorut levitettiin minun selkäni takana, niin en pystynyt edes itse puolustautumaan. Kaipaan vieläkin sitä miestä, joka minulta juoniteltiin pois.

Vierailija
56/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat mustasukkaiset naiset. Ne keinoja kaihtamatta yrittävät saada miestä itselleen. Mieheni ex-naisystävä pani alkuun minusta hirveitä juttuja saadakseen ex-miehensä jättämään minut.

Minun tapauksessani ex-mieheni uusi tyttöystävä, sittemmin vaimo levitti minusta perättömiä juoruja. Ilmeisesti siksi, että oli mustasukkainen minusta, vaikka exäni oli jättänyt minut hänen vuokseen. En ikinä ymmärtänyt sitä kuviota, mutta nainen vihasi minua sydämensä pohjasta. Jännä juttu sinänsä, sillä hän oli lastemme päiväkodin täti ja esitti aluksi ystävällistä jopa minulle. Mutta kiikarissa olikin lasten isä 😂

Vierailija
57/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajapomo levitteli kaikenlaisia juttuja. Esimerkiksi syytti mokista, jotka hän itse oli tehnyt. Minä olen monen mielestä nyt siis täysin epäpätevä. Onneksi kaikki eivät uskoneet valheisiin, mutta tulihan tuosta mainehaittaa, jota on vaikea korjata. 

Vierailija
58/163 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia todella paljon ihmisistä, jotka levittelivät perättömiä ja törkeitä kunnianloukkauksia. Pidän heikkolahjaisina sellaisia yksilöitä, joiden elämäntehtävä on harjoittaa kiusantekoa/vainoa. Nykyaikana on hirveästi heikkolahjaisia ja sivistymättömiä ihmisiä. Aivan absurdit mittasuhteet siinä miten ihmiset lähtee nykyään kaikenlaisiin vainoihin mukaan.

Vierailija
59/163 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, että pahimmat juttujen levittäjät joutuisivat oikeuteen vastaamaan puheistaan ja tuomittaisiin tuntuviin rangaistuksiin.

Vierailija
60/163 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jälistäpäin selville, että akkajoukko oli laittanut selkäni takana perättömiä juoruja ja leimannut minut häiriintyneeksi. Jotkut tuttuni rupesivat sen vuoksi karttamaan minua. Pahin näistä juoruajista on jäänyt vanhaksipiiaksi.