En jaksa enää kilpailla tasokkaista miehistä Tinderissä
Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Ja jos sinulla on runsaasti valinnanvaraa ja sä tiedät, että oven takana on jonoksi asti upeita naisia, niin sen kumppanin pitäisi olla ihan mielettömän hyvä ja parisuhteen hyvä, jotta haluaisit lukita valinnan ja sitoutua. Minä en ainakaan tavallisena naisena jaksa enää kilpailla kauniiden naisten kanssa ja tyrkyttää parhaita puoliani.
Ja "tavalliset" miehet ovat itse ihan samanlaisia. Hekin ehkä voivat deittailla tavallista naista hetken aikaa, mutta koko ajan heillä jyskyttää päässä se ajatus, että "ehkä mun kuitenkin pitäisi koittaa yrittää löytää parempi nainen".
Kommentit (67)
"Miehenä olen aivan tyytyväinen kun naisystävä on riittävän hyvä, en voisi mitenkään saada parasta naista jonka tiedän. Miehenä elän todellisuudessa, en haaveile asioista joita en voi saavuttaa. Voin 100% luottaa siihen ettei ulkonäöltään 10% kärjessä oleva nainen ikinä, missään tilanteessa, tule tarjoamaan itseään minulle, edes hetken seksiin. Elämässä vastaan tuleva käsittämättömän kaunis nainen on minulle täysin epätodellinen taruolento."
mahtava kommentti! Olet malliesimerkki siitä, että kumppanin valintaan voi olla täysin tyytyväinen, vaikka hän ei olisikaan täyttänyt ihan sun kaikkia kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku avata nämä termit minulle tyhmälle? Eli mitä tarkoittaa "tasokas" nainen? Viitataanko tässä nyt ulkonäköön, koulutukseen, omaisuuteen, mihin? Kaikki " tasottomat" naiset jotka tiedän, eli nämä ylipainoiset, sinitukkaiset, ilkeät ja tatuoidut ovat yleensä parisuhteessa/ naimisissa. Joten ei päde tämä tasoteoria oikeassa elämässä.
no millaisten miesten kanssa nämä mainitsemasi naiset ovat ? Ovatko ne miehet itse komeita, pitkiä, sporttisia, hyvässä työssä, ei lapsia usealle naiselle, mukavia, raittiita jne?
näkeehän tuon jo vaikka Unelmahäät -sarjassa, että yleensä ihmiset pariutuvat samantasoisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku avata nämä termit minulle tyhmälle? Eli mitä tarkoittaa "tasokas" nainen? Viitataanko tässä nyt ulkonäköön, koulutukseen, omaisuuteen, mihin? Kaikki " tasottomat" naiset jotka tiedän, eli nämä ylipainoiset, sinitukkaiset, ilkeät ja tatuoidut ovat yleensä parisuhteessa/ naimisissa. Joten ei päde tämä tasoteoria oikeassa elämässä.
Suurimmalle osalle miehistä naisen koulutus ja omaisuus ovat täysin yhdentekeviä asioita.
Tasolla viitattaneen varmaan ulkonäköön, luonteeseen ja "yleiseen olemukseen".
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa tasoisen polygamisen miehen tapailu on ajanhukkaa. Hän tulee joka tapauksessa keräämään haaremin, pettämään tai aiheuttamaan jotain järjetöntä draamaa, sillä tämä on apinoiden luonne.
Miehen tulisi olla suoraselkäinen ja moraalinen, ei antautua alhaisille vaistoilleen. Hänen täytyy ymmärtää mitän "husbandry" ja kunnioittaa tuota roolia muista syistä kuin vallan- ja seksinhimosta.
Ja tällöinkin hänen tulee sijoittaa naiseen, eikä naisen tarvitse häntä jahdata. Simppeli homma. Jos tällaista miestä ei naisen elämään ilmesty niin sitten nainen on itsekseen ja palvelee yhteiskuntaa, jumalaa, jne.
Tämä on totta. Naiset etsivät narsistista haaremin kerääjää, koska tavallinen mies ei kelpaa. Johtuu kristillisten arvojen romahtamisesta
Ei voi olla totta! tämän päivän 30.10. HS: Seksi ei jakaudu koskaan tasan, mutta nyt epäsuhta on erityisen jyrkkä Filosofi kertoo miksi
"Naiset voivat olla erityisen valikoivia. He suuntaavat kiinnostuksensa samoihin parhaisiin miehiin, joihin monet muutkin naiset osoittavat kiinnostusta.
Tämä yhdessä sen kanssa, että miehet keskimäärin haluavat enemmän seksiä ja eri kumppaneita, johtaa siihen, etteivät menestyjämiehet sitoudu yhteen naiseen vaan pitävät kierrossa useita naisia.
Naiset katkeroituvat, koska saavat vain irtoseksiä miehiltä, jotka eivät sitoudu. .
siis tämä on juuri minun kokemukseni!
ap
Vierailija kirjoitti:
"Miehenä olen aivan tyytyväinen kun naisystävä on riittävän hyvä, en voisi mitenkään saada parasta naista jonka tiedän. Miehenä elän todellisuudessa, en haaveile asioista joita en voi saavuttaa. Voin 100% luottaa siihen ettei ulkonäöltään 10% kärjessä oleva nainen ikinä, missään tilanteessa, tule tarjoamaan itseään minulle, edes hetken seksiin. Elämässä vastaan tuleva käsittämättömän kaunis nainen on minulle täysin epätodellinen taruolento."
mahtava kommentti! Olet malliesimerkki siitä, että kumppanin valintaan voi olla täysin tyytyväinen, vaikka hän ei olisikaan täyttänyt ihan sun kaikkia kriteerejä.
No, itse en pitäisi mitenkään positiivisena sitä, että toinen on kanssani vain koskakoska olen ihan ok, ja toisaalta tietää ettei ulkonäöltään 10% kärjessä oleva tulisi häntä treffeille pyytämään.
Eroaisin oikeastaan samantien tuollaisen lausahduksen jälkeen, tuli sitten suoraan tai rivien välistä.