Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää kilpailla tasokkaista miehistä Tinderissä

Vierailija
26.10.2025 |

Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Ja jos sinulla on runsaasti valinnanvaraa ja sä tiedät, että oven takana on jonoksi asti upeita naisia, niin sen kumppanin pitäisi olla ihan mielettömän hyvä ja parisuhteen hyvä, jotta haluaisit lukita valinnan ja sitoutua. Minä en ainakaan tavallisena naisena jaksa enää kilpailla kauniiden naisten kanssa ja tyrkyttää parhaita puoliani. 

Ja "tavalliset" miehet ovat itse ihan samanlaisia. Hekin ehkä voivat deittailla tavallista naista hetken aikaa, mutta koko ajan heillä jyskyttää päässä se ajatus, että "ehkä mun kuitenkin pitäisi koittaa yrittää löytää  parempi nainen". 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaahan vaikka tämän vuoden Maajussille morsian -sarjassa, että "tavallinen nainen ei enää kelpaa miehille", kun neljästä maajussista kolme antoi pakit naiselle.

en ole katsonut sarjaa. millaisia ne "tavalliset " naiset olivat? veikkaan töhrittyjä valaita, joilla oli mt-ongelma

Vierailija
42/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on naisia joilla on huono itsetunto koska niitä naisia on monet kerrat jätetty ja nimenomaan komeat miehet jättäneet parin panokerran jälkeen.

Mun kokemus on, että eronneet isit häippäsee panon jälkeen. Sellaset ns "tavalliset" miehet. 

Ne komeammat miehet on pysyny ksuemmin maisemissa.

Että mikä se mun taso sit on 😀

T. Yksi tinderiä käyttävä nainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sovellus on muutenkin ihan peestä. Käyttäjiä rankaistaan mitä eriskummallisista syistä, shadowbannit ja niin edelleen. Ja se, että kaikkia profiileita ei näytetä kaikille käyttäjille on myös tosi typerää. Mutta täytyy muistaa, että näiden deittisovellusten tarkoitus on vain kerätä massit pois käyttäjiltä, eikä mitään muuta.

Toivottavasti ihmiset hoksaavat alkaa boikotoimaan tinskua ja kaikkia muitakin aiheeseen liittyviä sovelluksia..

Vierailija
44/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen useita kertoja saanut pakit tavallisilta miehiltä tai sitten se heidän antama effort deittailuun on ollut ihan Bare minimum. Jos olisin joku kaunis ja hoikka ja muutenkin mukava nainen, niin varmasti ne miehet panostaisivat deittailuun enemmän kuin vain bare minimum verran

Mä peggaan sua parduun?

Vierailija
45/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa".  Ap on mies.

Miksi naisten pitää inttää ettei tää muka olisi totta?

Jokainen joka tuntee monta tavismiestä jotka ovat kokeilleet tinderiä tietää että se on. Minä tunnen sellaisia ja jokainen niistä kyllästyi siihen parissa kuukaudessa kun eivät edes treffeille päässeet.

Vierailija
46/46 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ap:n teksti on niin paljon bullshittiä kun olla jo voi.

Muutama tuttu ei päässyt kenenkään kanssa treffeille kun kokeilivat tinderiä. Eivät ole huonoja tai mitään taviksia, vaan mukavia miehiä, hyväpalkkaisia, eivätkä lihavia tai lyhyitä. Eikä heillä ole muita juttuja joitten pitäisi olla deal breakereita naisille. Ehkä nykyisin tuollaiset miehet sitten ovat naisten mielestä niitä tylsiä taviksia.

Asuuko nämä miehet pienellä paikakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia ? Onhan sitä valinnanvaraa ihan eri tavalla vaikka Kuhmossa vs. Turussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi