En jaksa enää kilpailla tasokkaista miehistä Tinderissä
Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Ja jos sinulla on runsaasti valinnanvaraa ja sä tiedät, että oven takana on jonoksi asti upeita naisia, niin sen kumppanin pitäisi olla ihan mielettömän hyvä ja parisuhteen hyvä, jotta haluaisit lukita valinnan ja sitoutua. Minä en ainakaan tavallisena naisena jaksa enää kilpailla kauniiden naisten kanssa ja tyrkyttää parhaita puoliani.
Ja "tavalliset" miehet ovat itse ihan samanlaisia. Hekin ehkä voivat deittailla tavallista naista hetken aikaa, mutta koko ajan heillä jyskyttää päässä se ajatus, että "ehkä mun kuitenkin pitäisi koittaa yrittää löytää parempi nainen".
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on naisia joilla on huono itsetunto koska niitä naisia on monet kerrat jätetty ja nimenomaan komeat miehet jättäneet parin panokerran jälkeen.
Mun kokemus on, että eronneet isit häippäsee panon jälkeen. Sellaset ns "tavalliset" miehet.
Ne komeammat miehet on pysyny ksuemmin maisemissa.
Että mikä se mun taso sit on 😀
T. Yksi tinderiä käyttävä nainen
Koko sovellus on muutenkin ihan peestä. Käyttäjiä rankaistaan mitä eriskummallisista syistä, shadowbannit ja niin edelleen. Ja se, että kaikkia profiileita ei näytetä kaikille käyttäjille on myös tosi typerää. Mutta täytyy muistaa, että näiden deittisovellusten tarkoitus on vain kerätä massit pois käyttäjiltä, eikä mitään muuta.
Toivottavasti ihmiset hoksaavat alkaa boikotoimaan tinskua ja kaikkia muitakin aiheeseen liittyviä sovelluksia..
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen useita kertoja saanut pakit tavallisilta miehiltä tai sitten se heidän antama effort deittailuun on ollut ihan Bare minimum. Jos olisin joku kaunis ja hoikka ja muutenkin mukava nainen, niin varmasti ne miehet panostaisivat deittailuun enemmän kuin vain bare minimum verran
Mä peggaan sua parduun?
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa". Ap on mies.
Miksi naisten pitää inttää ettei tää muka olisi totta?
Jokainen joka tuntee monta tavismiestä jotka ovat kokeilleet tinderiä tietää että se on. Minä tunnen sellaisia ja jokainen niistä kyllästyi siihen parissa kuukaudessa kun eivät edes treffeille päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Tää ap:n teksti on niin paljon bullshittiä kun olla jo voi.
Muutama tuttu ei päässyt kenenkään kanssa treffeille kun kokeilivat tinderiä. Eivät ole huonoja tai mitään taviksia, vaan mukavia miehiä, hyväpalkkaisia, eivätkä lihavia tai lyhyitä. Eikä heillä ole muita juttuja joitten pitäisi olla deal breakereita naisille. Ehkä nykyisin tuollaiset miehet sitten ovat naisten mielestä niitä tylsiä taviksia.
Asuuko nämä miehet pienellä paikakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia ? Onhan sitä valinnanvaraa ihan eri tavalla vaikka Kuhmossa vs. Turussa?
Tuo yksi "tasokas" mies tuolla sanoi, että jos nainen ei anna kolmansilla treffeillä niin se indikoi sitten sitä että jatkossakin pihdataan.
Ei muuten pidä paikkaansa. Tai, ainakaan mun tai tuntemieni naisten kohdalla.
Itse halusin aina odottaa todella todella useat tapaamiskerrat että haluan edetä loppuun asti. Aviomieheni luuli aluksi että olisi frigidi ja sittemmin luuli että olen nymfo. Toki nykyään tahti hidastunut kun on lapsiperhe-elämän kiireet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on naisia joilla on huono itsetunto koska niitä naisia on monet kerrat jätetty ja nimenomaan komeat miehet jättäneet parin panokerran jälkeen.
Mun kokemus on, että eronneet isit häippäsee panon jälkeen. Sellaset ns "tavalliset" miehet.
Oletko antanut persettä kaikille siellä?
Mä olin Tinderissä vain hetken, sitten lopetin palvelun käyttämisen ja totesin, että enköhän mene loppuelämän sinkkuna. Vaikutti niin ulkonäkökeskeiseltä se koko homma. Mulle kukaan mies, jolle ulkonäkö on kovin tärkeällä sijalla kun vakavaa parisuhdetta etsii, kun siis ollaan jo keski-ikäisiä eikä nuoria, ei ole tasokas. Olisin halunnut kumppanin, jonka kanssa vanheta yhdessä ja elää rentoa elämää, jossa saa rupsahtaakin rauhassa. Jossa seksihalut tai -kyvytkin saa mennä josj niin on käydäkseen, ja silti suhde voisi olla tyydyttävä elämänkumppanuus. Mutta Tinderistä löytyi vaan sellaisia, jotka etsivät hyvää ulkonäköä tai seksiä tai jonkinlaista statuksen korotusta.
Vierailija kirjoitti:
Koko sovellus on muutenkin ihan peestä. Käyttäjiä rankaistaan mitä eriskummallisista syistä, shadowbannit ja niin edelleen. Ja se, että kaikkia profiileita ei näytetä kaikille käyttäjille on myös tosi typerää. Mutta täytyy muistaa, että näiden deittisovellusten tarkoitus on vain kerätä massit pois käyttäjiltä, eikä mitään muuta.
Toivottavasti ihmiset hoksaavat alkaa boikotoimaan tinskua ja kaikkia muitakin aiheeseen liittyviä sovelluksia..
Tämän takia luovuin itse sen käytöstä. Hankaloittaa kyllä kumppanin löytämistä, kun lähes kaikki keskittyvät etsimään juuri Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on laajempi, joten vastaavaa ongelmaa ei ole. Oma puolisoni on mulle tasokkain mahdollinen eli pullukka akateemisesti kouluttautunut videopeleistä tykkäävä goottinainen.
Minullekin joskus parisuhteessa kerrottu, että olen kelpaava kaikista vioistani huolimatta, kun tietää ettei parempaakaan voi saada.
Ja toki ihmetelty kun tästä "kehusta" pahoitin mieleni ja "aina sun kanssa saa kävellä munankuorilla!".
Ei ole ollut vuosiin enää mitään hinkua parisuhteisiin.
Toi oli valitettavan rehellinen kommentti. Naisille kuuluu valehdella, tai ainakin puhua "paremmin päin". Tosin en nyt välttämättä haluaisi itsekään kuulla ko. kommenttia.
Jos käytäisiin läpi suomalaiset parisuhteissa elävät naiset niin kuinka moni oikeasti uskoisi ja kokisi että on saanut parhaan miehen? Edes parhaan jonka on tavannut elämässään? Onko kuitenkin mahdollista että jossain laivalla etc. melko keskitasoinen nainenkin voisi harjoittaa seksiä todella tasokkaan miehen kanssa? Kuinka moni nuori nainen on harrastanut seksiä sen tai tämän naisten ihaileman julkkiksen kanssa?
Miehenä olen aivan tyytyväinen kun naisystävä on riittävän hyvä, en voisi mitenkään saada parasta naista jonka tiedän. Miehenä elän todellisuudessa, en haaveile asioista joita en voi saavuttaa. Voin 100% luottaa siihen ettei ulkonäöltään 10% kärjessä oleva nainen ikinä, missään tilanteessa, tule tarjoamaan itseään minulle, edes hetken seksiin. Elämässä vastaan tuleva käsittämättömän kaunis nainen on minulle täysin epätodellinen taruolento.
Huh huh kun näitä ketjuja lukee ei voi olla kuin onnekas kun oman puolison kanssa löysimme toisemme 20-vuotiaina. Nyt ollaan lähellä neljääkymmentä ja aina vaan onnellisempia asiasta. Edelleen tuttavapiirissä vastentahtoisia sinkkuja jonoksi asti; kauheet sekoilut noissa deittailu-sovelluksissa, nämä yhdistettynä aikaisempiin suhdedraamoihin, avioeroihin ym. myrskyihin niin onhan tuo energiaa vievää touhua.
Ja en sano että omakaan lähes 20-vuotinen suhde ollut aina ns "täydellinen", mutta suhteutettuna omaan ympäristöön, elätään kyllä suhteiden lintukodossa :D Ja kaikista paras asia on, että ollaan (ainakin subjektiivisesti) kummatkin tasokkaita: korkeakoulutus, hyvät työt, pidetään fyysisestä kunnosta huolta, hyvät suhdetaidot (kehittyneet ajan myötä).
Mutta kauheesti lykkyä kaikille, jotka eri tilanteessa! Ei varmaan omat kokemukset auttaneet mitenkään, mutta empatiaa tunnen teitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa". Ap on mies.
Miksi naisten pitää inttää ettei tää muka olisi totta?
Jokainen joka tuntee monta tavismiestä jotka ovat kokeilleet tinderiä tietää että se on. Minä tunnen sellaisia ja jokainen niistä kyllästyi siihen parissa kuukaudessa kun eivät edes treffeille päässeet.
Silloin kun itse olin Tinderissä, niin oli kyllä totta, että vain harva mies oli tehnyt kiinnostavan profiilin. Osa miehistä etsi pelkkää seksiä (osa heistä oli varattuja), ja isolla osalla ei ollut mitään profiilitekstiä, monella ei ollut kuvaakaan, ja sitten osa kertoi itsestään vain pituuden ja ehkä sen, että on "työssäkäyvä". Ja sitten todella monen miehen profiili oli pelkkää urheilua, treenivaatetta, kuntosalia, ulkoilua... ja osan profiiliteksti oli hyökkäävä, uhriutuva, misogyninen tai muuten negatiivinen. Onko ihme, että nämä miehet eivät herätä kiinnostusta?
Itse etsin miestä, joka olisi samanhenkinen kuin minä, ja jota esimerkiksi kiinnostaisi kulttuuri ja taide ja jolla olisi sama arvomaailma kuin itselläni. Tämä karsi myös niitä, joilla oli hyvin tehty profiili, mutta eipä sille muutenkaan mitään voi, että vain pieni osa miehistä on sitä, mitä etsin. Ja varmaan moni muu etsii samanlaista miestä. Mutta minkäs teet - emme me naiset voi alkaa kiinnostua miehistä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, tai joilla on ihan erilaiset arvot. Emme me naiset sille mitään voi, että kiinnostavia miehiä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun taso on se kuinka tasokkaan miehen saat pysyvään suhteeseen. Eli ei ole määriteltävissä?
Kun joku määkii tästä kommentista, niin vastaavasti miehen taso on se kuinka tasokkaita naisia saisi suostumaan s-suhteeseen ilman sitoutumista tai rahakorvausta. Saisi tarkoittaa että olisi mahdollista, ei tarvitse toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kun näitä ketjuja lukee ei voi olla kuin onnekas kun oman puolison kanssa löysimme toisemme 20-vuotiaina. Nyt ollaan lähellä neljääkymmentä ja aina vaan onnellisempia asiasta. Edelleen tuttavapiirissä vastentahtoisia sinkkuja jonoksi asti; kauheet sekoilut noissa deittailu-sovelluksissa, nämä yhdistettynä aikaisempiin suhdedraamoihin, avioeroihin ym. myrskyihin niin onhan tuo energiaa vievää touhua.
Ja en sano että omakaan lähes 20-vuotinen suhde ollut aina ns "täydellinen", mutta suhteutettuna omaan ympäristöön, elätään kyllä suhteiden lintukodossa :D Ja kaikista paras asia on, että ollaan (ainakin subjektiivisesti) kummatkin tasokkaita: korkeakoulutus, hyvät työt, pidetään fyysisestä kunnosta huolta, hyvät suhdetaidot (kehittyneet ajan myötä).
Mutta kauheesti lykkyä kaikille, jotka eri tilanteessa! Ei varmaan omat kokemukset auttaneet mitenkään, mutta empatiaa tunnen teitä kohtaan.
Anteeksi, mutta tämä teksti kuulostaa siltä kuin sinulla ei olisi mitään käsitystä ihmissuhteista. Ei parisuhde ole kuin jokin autokauppa, jossa vertaillaan ominaisuuksia, vaan ihmissuhteissa se "paras" tarkoittaa sitä, että kyseessä on ihminen, jonka kanssa haluaa olla - niin, että ei koe muiden olevan vaihtoehto. Kun toinen tuntuu oikealta ja itselle sopivalta, ja kun haluaa olla juuri hänen kanssaan, se on se täydellinen tilanne. Ei sitä katsota mistään rasti ruutuun -kaavakkeesta. Jos suhteen parasta antia on molempien koulutus, työ ja liikunta, niin aika pinnalliselta kuulostaa. No, mainitsit sentään tunnetaidot, mutta kuitenkin tekstisi perusteella ymmärryksesi tunteista tuntuu olevan aika köykäistä.
Tuntuu, että osa miehistä on täysin ulkona tällaisista asioita. En tiedä, onko kyseessä jokin kirjolla oleminen vai muuten vain olematin ihmissuhdeymmärrys ja olematon tunne-elämä. Mutta täytyy vain toivoa, ettei omasta pojasta kasva sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun taso on se kuinka tasokkaan miehen saat pysyvään suhteeseen. Eli ei ole määriteltävissä?
Kun joku määkii tästä kommentista, niin vastaavasti miehen taso on se kuinka tasokkaita naisia saisi suostumaan s-suhteeseen ilman sitoutumista tai rahakorvausta. Saisi tarkoittaa että olisi mahdollista, ei tarvitse toteuttaa.
Kiinnostavaa, että tasoteoreetikot eivät koe, että parisuhdekumppanin taso kertoisi mitään miehen tasosta. Eli jos kukaan kaunis nainen ei haluaisi miestä suhteeseen, vaan mies voisi saada vain persoonallisuushäiriöisiä, ylipainoisia ja päihdeongelmaisia naisia, niin tämäkö ei mielestänne anna mitään osviittaa miehen tasosta? Kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se "tasokkuus" määritellään kun jokaisella on omat mieltymyksensä? Tasokas tarkoittaa jokaiselle eri asioita.
Joo, myös näin, mutta kyllä kaikki ihmiset tajuaa sen perusmarssijärjestyksen. Jopa lapset. Vaikka "kauneus on katsojan silmässä", se toimii vain tiettyyn pisteeseen asti.
Hyvännäköinen, mukava, itsestään kaiken puolin huolehtiva, terve, taloudellisesti ja muilla tavoilla tasapainoinen elämä, ei riippuvuuksia, sosiaalisesti taitava ym. on kaikki niitä arvostettavia ominaisuuksia ja mitä enemmän tuosta bingosta omaa, sitä paremmin menee. Vastaavasti jos on noiden vastakohta ei ole mitenkään kovassa suosiossa parinvalinnassa.
No, olen tällainen nainen ja yksin olen saanut olla melkein koko elämäni. Ei ole kukaan ollut kiinnostunut, vaikka olisin ollut myös hyvä vaimo ja äiti. Tykkään lapsista tosi paljon. Niin että väkisinkin tässä tulee katkeraksi...N41
en ole katsonut sarjaa. millaisia ne "tavalliset " naiset olivat? veikkaan töhrittyjä valaita, joilla oli mt-ongelma