En jaksa enää kilpailla tasokkaista miehistä Tinderissä
Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Ja jos sinulla on runsaasti valinnanvaraa ja sä tiedät, että oven takana on jonoksi asti upeita naisia, niin sen kumppanin pitäisi olla ihan mielettömän hyvä ja parisuhteen hyvä, jotta haluaisit lukita valinnan ja sitoutua. Minä en ainakaan tavallisena naisena jaksa enää kilpailla kauniiden naisten kanssa ja tyrkyttää parhaita puoliani.
Ja "tavalliset" miehet ovat itse ihan samanlaisia. Hekin ehkä voivat deittailla tavallista naista hetken aikaa, mutta koko ajan heillä jyskyttää päässä se ajatus, että "ehkä mun kuitenkin pitäisi koittaa yrittää löytää parempi nainen".
Kommentit (36)
Miten se "tasokkuus" määritellään kun jokaisella on omat mieltymyksensä? Tasokas tarkoittaa jokaiselle eri asioita.
Tää ap:n teksti on niin paljon bullshittiä kun olla jo voi.
Muutama tuttu ei päässyt kenenkään kanssa treffeille kun kokeilivat tinderiä. Eivät ole huonoja tai mitään taviksia, vaan mukavia miehiä, hyväpalkkaisia, eivätkä lihavia tai lyhyitä. Eikä heillä ole muita juttuja joitten pitäisi olla deal breakereita naisille. Ehkä nykyisin tuollaiset miehet sitten ovat naisten mielestä niitä tylsiä taviksia.
Sitten se yksi komea miljonääri, johon puolet luokan tytöistä olivat ihastuneet silloin aikoinaan kun oltiin samalla luokalla, ja joka seurusteli mallien kanssa. Hän sai kyllä joitain mätchejä. Ei mitään hirvittäviä määriä, vaan tyyliin pari päivässä. Todella harva oli laadukas, eli jotenkuten kaunis (siis naapurintyttö tai yli), ei lapsia, ei mt, ei alkohuume ongelmia. Naisista tinderissä hän sanoi että ne olivat nirppanokkia eikä hänkään montaa kuukautta jaksanut olla siellä.
Naisilla on kyllä asiat todella hyvin nykyisin kun matalan tason naisilla on varaa olla ylimielisiä miehelle joka taatusti on monta pykälää yli niitten oman tason.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa". Ap on mies.
Varmaan tuo "top 10" (😄😄😄) -mies
Vierailija kirjoitti:
Tää ap:n teksti on niin paljon bullshittiä kun olla jo voi.
Muutama tuttu ei päässyt kenenkään kanssa treffeille kun kokeilivat tinderiä. Eivät ole huonoja tai mitään taviksia, vaan mukavia miehiä, hyväpalkkaisia, eivätkä lihavia tai lyhyitä. Eikä heillä ole muita juttuja joitten pitäisi olla deal breakereita naisille. Ehkä nykyisin tuollaiset miehet sitten ovat naisten mielestä niitä tylsiä taviksia.
Sitten se yksi komea miljonääri, johon puolet luokan tytöistä olivat ihastuneet silloin aikoinaan kun oltiin samalla luokalla, ja joka seurusteli mallien kanssa. Hän sai kyllä joitain mätchejä. Ei mitään hirvittäviä määriä, vaan tyyliin pari päivässä. Todella harva oli laadukas, eli jotenkuten kaunis (siis naapurintyttö tai yli), ei lapsia, ei mt, ei alkohuume ongelmia. Naisista tinderissä hän sanoi että ne olivat nirppanokkia eikä hänkään montaa kuukautta jaksanut olla siellä.
Naisilla on kyllä asiat tode
Miten naisilla on asiat "hyvin"? Kun eihän tästä hyödy kukaan nyt
Rahakas kauluspaita mies on kyllä tasokkaampi. Ei rahan tai vaatteiden takia, vaan sen takia koska on erittäin epätodennäköistä että sellainen mies on syrjäytynyt, työtön, epäsosiaalinen, alkkis tms luuseri.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa". Ap on mies.
Olen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se "tasokkuus" määritellään kun jokaisella on omat mieltymyksensä? Tasokas tarkoittaa jokaiselle eri asioita.
Joo, myös näin, mutta kyllä kaikki ihmiset tajuaa sen perusmarssijärjestyksen. Jopa lapset. Vaikka "kauneus on katsojan silmässä", se toimii vain tiettyyn pisteeseen asti.
Hyvännäköinen, mukava, itsestään kaiken puolin huolehtiva, terve, taloudellisesti ja muilla tavoilla tasapainoinen elämä, ei riippuvuuksia, sosiaalisesti taitava ym. on kaikki niitä arvostettavia ominaisuuksia ja mitä enemmän tuosta bingosta omaa, sitä paremmin menee. Vastaavasti jos on noiden vastakohta ei ole mitenkään kovassa suosiossa parinvalinnassa.
Haluaako ne tasokkaat miehet deittailla kaikkia kaupungin naisia? Tunnen useita pariskuntia, jotka ovat "epätasaisia": Niillä on kuitenkin kaikilla yhdistävänä tekinäjä jotain - rakkaus, mielenkiinnon kohteet yms yms.
Tämä taso-höpötys on kyllä hulvatonta. Tulee vähän koiranäyttelyt mieleen. Tasotyyppien tulisi ilmoittaa tästä ajattelumallistaan etukäteen siellä tinderissä tms, niin osaavat selväjärkiset ja aitoa ihmissuhdetta etsivät ihmiset ohittaa nuo tyhjäpäät jo heti alkuunsa.
"Miten naisilla on asiat "hyvin"? Kun eihän tästä hyödy kukaan nyt"
Niinhän se on. Naisille olisi paljon paremmin jos täällä tarjottaisiin pakkoavioliittoa, nyrkkiä ja hellaa. He ovat vaan itse niin tyhmiä etteivät ymmärrä että paljon paremman miehen he saisivat sillä tavalla.
Nyt kun se menee niin että muutama komea jännis siittää kaikki muijat, ja ne muijat päätyvät korsoon yksinhuoltajiksi, eli mitään "hyvää" miestä he eivät saaneet. Miehistä taas 43% on 30 vuotiaina vielä neitsyeitä, ja se on thaimaan reissu jos haluu muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on laajempi, joten vastaavaa ongelmaa ei ole. Oma puolisoni on mulle tasokkain mahdollinen eli pullukka akateemisesti kouluttautunut videopeleistä tykkäävä goottinainen.
Minullekin joskus parisuhteessa kerrottu, että olen kelpaava kaikista vioistani huolimatta, kun tietää ettei parempaakaan voi saada.
Ja toki ihmetelty kun tästä "kehusta" pahoitin mieleni ja "aina sun kanssa saa kävellä munankuorilla!".
Ei ole ollut vuosiin enää mitään hinkua parisuhteisiin.
Miten tuo liittyy lainaamaasi viestiin? Pointtini oli se, että miehillä ei ole mitään yksikäsitteistä tasomuodostelmaa vaan eri miehiä kiinnostavat erilaiset naiset. Minulle puolisoni on huipputasokas, mutta erilaisista naisista pitävälle kaverilleni hän olisi jossain siellä ihan pohjalla.
"Tasomuodostelma" on nimenomaan miesten juttu, naiset sen sijaan kokevat että oma rakas on paras oli muiden pisteytys hänelle mitä tahansa.
Ainakin minä olen useita kertoja saanut pakit tavallisilta miehiltä tai sitten se heidän antama effort deittailuun on ollut ihan Bare minimum. Jos olisin joku kaunis ja hoikka ja muutenkin mukava nainen, niin varmasti ne miehet panostaisivat deittailuun enemmän kuin vain bare minimum verran
AP on mies joka larppaa naista.
Ja mitä tasokkaisiin ihmisiin tulee, niin heistä joutuu kilpailemaan aina, olit Tinderissä tai et. Tasokkaalla ihmisellä on paljon on valinnanvaraa kumppanien suhteen, joten tottakai sinä joudut panemaan parastasi, jos haluat että hän harkitsee juuri sinua.
Tasokkaat miehet eivät ole tinderissä.