Sanon tinder-miehelle olevani kipeä. Onko tämä outo kysymys häneltä?
Sen takia ole voinut vielä tavata häntä.
Hän kysyi että: Tuleeko sulle usein oikeasti pahoja flunssia?
Miten tuo kuulostaa siltä ettei usko että olisin kipeänä outo kysymys muutenkin. Mitä mieltä?
Kommentit (45)
Haluaa saada selville onko sulla pascat geenit?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa saada selville onko sulla pascat geenit?
Niin. Mitä muuta hän muka haluaisi tuolla kysymyksellä selvittää? Hrr mikä tyyppi.
Ap
Se vaan halusi kysyä, että oletko useinkin kovassa flunssassa.
Ei tuo tarkoita mitäön - paitsi jos olet kieltäytynyt kipeytesi takia tapaamisista jo useita viikkoja,
Jos minä olisin ollut se mies, olisin toivottanut pikaista paranemista.
Kysyy vaan, että sairastutko useinkin tuolla tavalla.
kiukteelee/piikittilee. en menis ite enää kun kerra jo vttuilee/aukoo päätänsä, tuskin mikään kovin kiva sit muutenkaan
Miks valehtelet olevas kipee? HRRRRR
Christiiina kirjoitti:
Miksi ihmeessä!? Erittäin outo kysymys. Mulla soi hälytyskellot enkä aio tavata häntä. Fiilis meni jo aiemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyy vaan, että sairastutko useinkin tuolla tavalla.
mitä se sille kuuluu?
Ehkä hän pelkää tulevansa jälleen kerran ghostatuksi.
Yhtä hyvin vois kysyä onko sulla usein ripuli?
Joillakin miehillä on hirveä kiire tavata. Jos nainen ehdottaa vaikka tapaamista 2vko päähän, niin se on kuulemma liian pitkän ajan päässä. Eikö ihmiset tajua, että ihmisillä on muutakin elämää, esim. Jos on vaikka lapset kotona vuoroviikoin ja itse tekee kolmevuorotyötä, niin on ihan normaalia, ettei heti pysty tapaamaan.
Christiiina kirjoitti:
Joillakin miehillä on hirveä kiire tavata. Jos nainen ehdottaa vaikka tapaamista 2vko päähän, niin se on kuulemma liian pitkän ajan päässä. Eikö ihmiset tajua, että ihmisillä on muutakin elämää, esim. Jos on vaikka lapset kotona vuoroviikoin ja itse tekee kolmevuorotyötä, niin on ihan normaalia, ettei heti pysty tapaamaan.
Toki tajuaa. Joillain voi olla ns. turnausväsymys. Tavannut niin monta ja pettynyt joka kerta, niin ei jaksa panostaa kirjoitteluun viikkotolkulla pettyäkseen jälleen kerran. Sitten taas, jos ei kirjoittele, niin homma hyytyy siihenkin sitten helposti.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miksi ihmeessä!? Erittäin outo kysymys. Mulla soi hälytyskellot enkä aio tavata häntä. Fiilis meni jo aiemmin.
Ap
Siis miksi vedät pultit tuollaisesta ihan tavallisesta kysymyksestä? No hyvä hänelle, jos et aio enää tavata.
Yritätkö nyt liikaa analysoida asioita? Haet ongelmia vaikka todennäköisesti mitään ongelmia ei ole. Kuulostat hysteeriseltä hermoheikiltä.
Sitä mieltä, että olet jotenkin outo ja liian herkkä tyyppi.
*Sanoin siis jo
Ap