Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaihteeksi johonkin pubiin, ei yökerhoon. Ja velkaneuvojan juttusille.

En viihdy pubeissa, sieläkin on tasokkaita naisia, esim jos menet tikkurilaan hertas, ,sieläkin prinsessoja.. missä ne kouluttamattomat ylipainoset mahakkaat naiset o n?

Vierailija
222/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et jokatoisella naisella on chanel laukku ja yli 3000 e palkka ja melko uusi auto pihassa, ellei uusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN NIINKU YMMÄRRÄ.. TUOLA NUOREMMAT KUN MINÄ AJAA 20 TONNIN AUTOILLA JOPA 30 ENEMPIKIN JA MULLA TÄYS ROMU JA VELKAA, PANKKI EI AINNA YHDISTELYLAINAA OTTAA NIIN PÄÄHÄN

Vierailija
224/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Helsingissä ihmisiä kiinnosta sellaiset junttiasiat kuin mersut pihassa.

Vierailija
225/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä olen hoitanut asiat päin hoota ja ymärrän kyllä

Vierailija
226/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa meni hyvin mulla.. oli rahaa ja isompi palkkakin,, velkaa yli 25 tuhatta vähempi.. sitten vähä meni asiat mönkää ja nyt en saa mitää hienoa autoakaa

Vierailija
227/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin ottaa päähän kun on niin iso velka ja se auto puuttuu.. ei ole varaa elää palkalla jos ostaa auton sitte menee ulosottoon

Vierailija
228/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ajan sitte romulla ja oon vähis rahois kituuttelen kun on se audi ja olen ulosotossa

Vierailija
229/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä millä rahalla ihminen ostaa 30 tuhatta auton

Vierailija
230/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun näissä aloituksissa aina pyritään implikoimaan että ennen vanhaan ne hyvän näköiset tms. naiset olisivat edes harkinneet parisuhdetta jonkun tavallisen (mitä tällä nyt edes tarkoitetaan) miehen kanssa. Ei ne älykkäät/mallit/hyvintienaavat/yms. naiset olleet mistään perus miehistä yhtään sen enempää kiinnostuneita kasarilla tai seiskytluvulla tai mitä tää ennen vanhaan nyt ikinä meinaakaan :D

Niinpä. Myöskään "seiskytluvulla" tai sitä aikaisemmin naiset eivät tosiaankaan olleet kiinnostuneita miehistä ihmisinä, mutta silloin parisuhde oli taloudellisesti enemmän tai vähemmän välttämättömyys kummallekin osapuolelle.

Vierailija
231/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun näissä aloituksissa aina pyritään implikoimaan että ennen vanhaan ne hyvän näköiset tms. naiset olisivat edes harkinneet parisuhdetta jonkun tavallisen (mitä tällä nyt edes tarkoitetaan) miehen kanssa. Ei ne älykkäät/mallit/hyvintienaavat/yms. naiset olleet mistään perus miehistä yhtään sen enempää kiinnostuneita kasarilla tai seiskytluvulla tai mitä tää ennen vanhaan nyt ikinä meinaakaan :D

Niinpä. Myöskään "seiskytluvulla" tai sitä aikaisemmin naiset eivät tosiaankaan olleet kiinnostuneita miehistä ihmisinä, mutta silloin parisuhde oli taloudellisesti enemmän tai vähemmän välttämättömyys kummallekin osapuolelle.

Mitähän sinäkin niistä ajoista tiedät, et mitään. Niinpä et myöskään voi tietää ihmisten pariutumisen motiiveista.

Vierailija
232/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinäkin niistä ajoista tiedät, et mitään. Niinpä et myöskään voi tietää ihmisten pariutumi

sinun elämänkokemuksesi näyttää olevan niin heikko, ettei edes mielikuvituksesi riitä sen tajuamiseen, että jotkut palstalle kirjoittajat ovat oikeasti eläneet niin kauan, että ovat nähneet näitä tilanteita sukulais- tai vähintään tuttavapiirissään

Vierailija
233/257 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOILLE NIIN SAAT SEKSIÄ!

Vierailija
234/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes katsoa prinsessojen päälle.

Vierailija
235/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä iässä kelpaa enää naisille.

Vierailija
236/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vaan töissä ja olen yksin.

Vierailija
237/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ EN NIINKU YMMÄRRÄ.. TUOLA NUOREMMAT KUN MINÄ AJAA 20 TONNIN AUTOILLA JOPA 30 ENEMPIKIN JA MULLA TÄYS ROMU JA VELKAA, PANKKI EI AINNA YHDISTELYLAINAA OTTAA NIIN PÄÄHÄN

Itse olen 39v ja ajan yli 130 tonnin autolla.

Minulla on myös tyttöystävä.

Vierailija
238/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tasokkuus tässä yhteydessä? Pelkkä raha ei paljoa ratkaise.

Vierailija
239/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat kyllä jonkun pubiruusun.  Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.

Vierailija
240/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat kyllä jonkun pubiruusun.  Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.

Mä en käy oikein sellasissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi