Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla
Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.
Kommentit (257)
Tuntuu et jokatoisella naisella on chanel laukku ja yli 3000 e palkka ja melko uusi auto pihassa, ellei uusi
MÄ EN NIINKU YMMÄRRÄ.. TUOLA NUOREMMAT KUN MINÄ AJAA 20 TONNIN AUTOILLA JOPA 30 ENEMPIKIN JA MULLA TÄYS ROMU JA VELKAA, PANKKI EI AINNA YHDISTELYLAINAA OTTAA NIIN PÄÄHÄN
Ei ainakaan Helsingissä ihmisiä kiinnosta sellaiset junttiasiat kuin mersut pihassa.
Joo no mä olen hoitanut asiat päin hoota ja ymärrän kyllä
Alussa meni hyvin mulla.. oli rahaa ja isompi palkkakin,, velkaa yli 25 tuhatta vähempi.. sitten vähä meni asiat mönkää ja nyt en saa mitää hienoa autoakaa
NIin ottaa päähän kun on niin iso velka ja se auto puuttuu.. ei ole varaa elää palkalla jos ostaa auton sitte menee ulosottoon
Mieluiten ajan sitte romulla ja oon vähis rahois kituuttelen kun on se audi ja olen ulosotossa
En oikein ymmärrä millä rahalla ihminen ostaa 30 tuhatta auton
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun näissä aloituksissa aina pyritään implikoimaan että ennen vanhaan ne hyvän näköiset tms. naiset olisivat edes harkinneet parisuhdetta jonkun tavallisen (mitä tällä nyt edes tarkoitetaan) miehen kanssa. Ei ne älykkäät/mallit/hyvintienaavat/yms. naiset olleet mistään perus miehistä yhtään sen enempää kiinnostuneita kasarilla tai seiskytluvulla tai mitä tää ennen vanhaan nyt ikinä meinaakaan :D
Niinpä. Myöskään "seiskytluvulla" tai sitä aikaisemmin naiset eivät tosiaankaan olleet kiinnostuneita miehistä ihmisinä, mutta silloin parisuhde oli taloudellisesti enemmän tai vähemmän välttämättömyys kummallekin osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun näissä aloituksissa aina pyritään implikoimaan että ennen vanhaan ne hyvän näköiset tms. naiset olisivat edes harkinneet parisuhdetta jonkun tavallisen (mitä tällä nyt edes tarkoitetaan) miehen kanssa. Ei ne älykkäät/mallit/hyvintienaavat/yms. naiset olleet mistään perus miehistä yhtään sen enempää kiinnostuneita kasarilla tai seiskytluvulla tai mitä tää ennen vanhaan nyt ikinä meinaakaan :D
Niinpä. Myöskään "seiskytluvulla" tai sitä aikaisemmin naiset eivät tosiaankaan olleet kiinnostuneita miehistä ihmisinä, mutta silloin parisuhde oli taloudellisesti enemmän tai vähemmän välttämättömyys kummallekin osapuolelle.
Mitähän sinäkin niistä ajoista tiedät, et mitään. Niinpä et myöskään voi tietää ihmisten pariutumisen motiiveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinäkin niistä ajoista tiedät, et mitään. Niinpä et myöskään voi tietää ihmisten pariutumi
sinun elämänkokemuksesi näyttää olevan niin heikko, ettei edes mielikuvituksesi riitä sen tajuamiseen, että jotkut palstalle kirjoittajat ovat oikeasti eläneet niin kauan, että ovat nähneet näitä tilanteita sukulais- tai vähintään tuttavapiirissään
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOILLE NIIN SAAT SEKSIÄ!
Ei kannata edes katsoa prinsessojen päälle.
Ei tässä iässä kelpaa enää naisille.
Itse käyn vaan töissä ja olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
MÄ EN NIINKU YMMÄRRÄ.. TUOLA NUOREMMAT KUN MINÄ AJAA 20 TONNIN AUTOILLA JOPA 30 ENEMPIKIN JA MULLA TÄYS ROMU JA VELKAA, PANKKI EI AINNA YHDISTELYLAINAA OTTAA NIIN PÄÄHÄN
Itse olen 39v ja ajan yli 130 tonnin autolla.
Minulla on myös tyttöystävä.
Mitä tarkoittaa tasokkuus tässä yhteydessä? Pelkkä raha ei paljoa ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat kyllä jonkun pubiruusun. Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat kyllä jonkun pubiruusun. Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.
Mä en käy oikein sellasissa.
En viihdy pubeissa, sieläkin on tasokkaita naisia, esim jos menet tikkurilaan hertas, ,sieläkin prinsessoja.. missä ne kouluttamattomat ylipainoset mahakkaat naiset o n?