Mitä sinä muistat vuodesta 1971?
Kommentit (78)
Olin 12-vuotias ja kuuntelin brittipoppia, Sweetiä ja Sladea. Sitten siirryin progeen. Dinosaurus?
Vierailija kirjoitti:
Olin 12-vuotias ja kuuntelin brittipoppia, Sweetiä ja Sladea. Sitten siirryin progeen. Dinosaurus?
Ehdottomasti dinosaurus, kun progeen siirryit. Proge oli jo 70-luvulla esihistoriallista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti dinosaurus, kun progeen siirryit. Proge oli jo 70-luvulla esihistoriallista meininkiä.
Eikä ole ollut. Procol Harumin levyistä valtaosa on tehty 70-luvulla. Wigwam teki 60-luvun puolella vain yhden levyn, eli suurin suosio oli 70-luvulla. Onko sinulla Alzheimer kenties?
Vierailija kirjoitti:
mustaihoiset ja arabit asuivat omassa maissaan eivätkä ilmaiseksi hesassa
Ja Suomessa näytettiin telkkarissa Tarzan-elokuvia.
Myös tuo dinosaurus ikä ja matkattiin häihin sitten yöjunalla ja oli vielä puuvaunut mitä nyt lapsena muistaa.Olin myös sairaalassa missä oli myös kiva tyttö huonekaverina.
En muista mitään vaikka synnyin just tuona vuonna. Se on mutsi juottanut mulle muutakin kuin maitoa. Oikeastaan parista ensimmäisestä vuodesta en muista mitään. Saamari millaiset vanhemmat. Juottaa nyt pientä lasta niin että menee muisti. Ihme kun ole oppinut kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
En muista mitään vaikka synnyin just tuona vuonna. Se on mutsi juottanut mulle muutakin kuin maitoa. Oikeastaan parista ensimmäisestä vuodesta en muista mitään. Saamari millaiset vanhemmat. Juottaa nyt pientä lasta niin että menee muisti. Ihme kun ole oppinut kävelemään.
Noihin aikoihin moni natiainen saikin olutta, tutti vain pullon päähän. Vanhemmat antoivat tuota siksi, että lapsi nukkuisi paremmin rauhassa eikä herättäisi vanhempiaan vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Samat tuli mullakin mieleen. Aika vapaata menoa, ainakin täällä helsingissä. Lapsia oli kamalasti. Siinä talossa missä asuin, oli eri ikäisiä lapsia noin 100 kpl. Huoneistoja siinä oli 90 kpl.
Lähinnä sen kuinka ahdasta isäni kiveksissä oli.
Paljon lapsia, yleisin lapsiluku oli 3, siis siinä talossa kun asuin 1971.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ollut. Procol Harumin levyistä valtaosa on tehty 70-luvulla. Wigwam teki 60-luvun puolella vain yhden levyn, eli suurin suosio oli 70-luvulla. Onko sinulla Alzheimer kenties?
Ei ole. Valtaosa progesta tehtiin 70-luvulla, jolloin se oli suosituimmillaan, mutta oli mahtipontisuudessaan kuin dinosaurusten ajalta. Yes, Genesis, Gentle Giant, ELP, Pink Floyd. Tuota tarkoitin. Etkö tiedä kuin Procol Harumin ja Wigwamin?
Ihana vuosi ilman ongelmia, synnyin 14 vuotta myöhemmin.
Löydin ruumiin metsästä, ekan kerran Ruisrokissa, Vintto ja Solmurommi maistuivat, n.30 vuotta vanhemmat naiset kiimaisia, Uriah Heep, Kirka, Venus, Hair, sian sonnan ajoa Zetor 25 Alla paskatykki perässä... bulldog-kuva t-paidassa, teksti BEWARE, tupakilla koulun katolla...oi niitä aikoja...ne tahtoisin niin elää uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Valtaosa progesta tehtiin 70-luvulla, jolloin se oli suosituimmillaan, mutta oli mahtipontisuudessaan kuin dinosaurusten ajalta. Yes, Genesis, Gentle Giant, ELP, Pink Floyd. Tuota tarkoitin. Etkö tiedä kuin Procol Harumin ja Wigwamin?
Aika helkutin monta, laitoin vain yhden ulkomaisen ja yhden suomalaisen esimerkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 1v.
Aika vähän. Minkä ikäinen olet nyt??
Jaa-a.. 2025-1971-1 mitähän se mahtaisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä sen kuinka ahdasta isäni kiveksissä oli.
Juu juu, mutta eipä sitten malttanut olla ruiskauttamatta.
Aika urpo taisi sekin olla...
Olin lukion ekalla luokalla. Yliopiston aloitin 1974. Oli ihanaa aikaa. On kyllä nytkin.
Äitisi on.