Kyllä se on oikeasti totta että isoluiset painaa enemmän!
Eikä välttämättä tarvitse olla ylipainoinen.
Itsehän olen siis himpun verran ylipainoinen, ainakin BMI taulukon mukaan, mittani ovat 168cm/71kg. MUTTA mulla on oikeasti tosi isot luut jotka painaa, en voisi edes kuvitella että painaisin joskus vaikkapa alle 60kg koska olisin ihan anorektisen laiha... Olen ihan sopusuhtaisen kokoinen, ja viimeksi kun kävin saman pituisen kaverini kanssa farkkuostoksilla, ja kokeilimme samoja farkkuja ne mahtuivat minulle mutta eivät hänelle. Ja tämä kaverini painaa siis 65kg.
Kyllä se vaan on niin että ruumiinrakenteella on merkitystä painoon, ei pelkästään läskin määrällä.
Kommentit (46)
Nythän vitsin murjasit. 😂 Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mun luut painaa 2,61 kg.
Mieheni serkun poika, pituutta 198 cm, luut painavat 3,2 kg ja hän sm-tason urheilija.
Joten älä puhu; luiden merkitys painoon on marginaalinen!
Nythän vitsin murjasit. 😂 Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg.
198cm bygmi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jessus, miten te olette luunne punninneet :=O
Reps😂😂 varmaan ihan kehonkoostumusvaa'alla, mutta tämä oli päivän piristys😂😂
Olen saanut ruipelot jalat pullistumaan kuntosalilla ja sieltä ovat peräisin myös pavut käsivarsissani ja kiinteäksi pyöristynyt peppuni, mutta ampiaisvyötärön olen hankkinut kotona hulavannetta pyörittämällä ja painoa lihasmassan kasvamisen myötä on tullut lisää vajaat 2 kg. Olen nainen ja ikää viittä vaille 70 v. Vartaloa voi muokata kirurgisilla toimenpiteillä, mutta paljon saa aikaiseksi myös ilman veistä käymällä muutaman kerran viikossa kuntosalilla eikä edes ikä ole este.
Mä en ole siroluinen. Olen silti ystäväpiirini hoikin.