Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väitti maksavansa enemmän perheen kuluja. Istuttiin alas ja katsottiin kummankin viime vuoden tilitapahtumat. Arvatkaa mikä oli tulos..

Vierailija
23.10.2025 |

Miehellä ei ollut mitään hajua paljonko lasten kuluihin (mun päävastuulla) menee rahaa vuodessa. Pelkästään harrastuksista olin maksanut tuhansia. Vaatteet, varusteet, hygienia, bussikortit, lääkärit, kavereiden synttärilahjat, leirit, leffat ym. vapaa-ajan kulut. Yhtäkkiä ne miehen maksamat autovakuutukset ja sähkölaskut ei enää ollutkaan perheen "päämenot" 

Kommentit (481)

Vierailija
21/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tulos oli että sinä käytit enemmän miehen rahoja?

Joo toki, jos lasten kulut on "äidin kuluja" eikä yhteisiä perheen kuluja. 

Vierailija
22/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa paljonko meitä kiinnostaa?

Ei yhtään ja kyllä se mies oikeasti enemmän maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on äidin kuluja

Vierailija
24/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa paljonko meitä kiinnostaa?

Tekisi hyvää kaikille sinkuille, parisuhteessa oleville ja varsinkin perheellisille istahtaa silloin tällöin alas ja katsoa mihin se raha oikeastaan menee.

Vierailija
25/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheen pää, piste

Vierailija
26/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kasvatus 18 vuotiaaksi maksaa noin 150 000 euroa joten päivänselvää että joku sen laskun maksaa. Yllättyneitä olivat...?

Vierailija
27/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasten vaatteet yms. on äidin kuluja, niin miten nuo asiat hoituu perheissä joissa äitiä ei ole?

Vierailija
28/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen YouTube-videon jonka otsikko oli "The moment I understood I had married a complete idiot". Tämä on suomalainen tekstiversio siitä.

Vierailija
29/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin tyypillistä, että mies ei vaan hahmota kokonaisuutta, vaan vain oman napansa. "Minä käytän omat rahani mihin itse haluan." Jep, ja vaimo sitten käyttää omat rahansa lapsiin.

Vierailija
30/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta, sinä olet suhteessa se parempi ihminen.

Aloitusta ei tosiaan tarvitse lukea, kun on yleisesti tiedossa, että naiset ovat nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota yhteiskunnan ja miesten sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. 

Vierailija
31/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasten vaatteet yms. on äidin kuluja, niin miten nuo asiat hoituu perheissä joissa äitiä ei ole?

No siinäpä yksi ämpäripää!

Vierailija
32/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat suoraviivaisia. Ottavat laskuun mukaan vähänkin läheltä liippaavat asiat.

Näkymätön työ/kulu on naisille päinselvä, mutta jotkut miehet eivät koskaan havannoi, siksi useimmat miehet osaavat tuoda niitä paremmin esille.

Vierailija
33/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voinut tietää summia, jos et ole kertonut

Ei miestä varmaan ole kiinnostanut. Mies voisi avata suunsa itsekin joskus: Hei, onkos Jannan jalkapallolasku jo tullut? Heitä mulle, laitan tänään laskuja maksuun. Meettekö tänään katsoon talvitakkeja? Laitan sun tilille 300. Miehet ovat vapaamatkustajia perheessä, ei heitä tosiaan kiinnosta.

Nainenkin voisi olla se tyttö eikä mahdollistaa tuollaista tottahan se on aina naisen syytilannetta. Vi tuttaa rankasti miten naiset edelleen typistää itsensä sinne kotipiaan asemaan ja syyttä miehiä ikään kuin nainen olisi tahdon olento vailla vastuuta omista valinnnoistaan, arvioistaan ja päätöksistään. Te olette surkeita esimerkkejä teidän lapsille!

Totta, aina se on naisen syy kun mies ei ole kasvanut aikuiseksi, samanlaista paskan jauhantaa miten talous on päin helvettiä kun pojat ostelee kilpaa pyssyjä, mutta syy talouden tilaan on hoitajien palkoissa. 

Vierailija
34/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta laittaa perheeseen rahaa. Kun lähetään kavereiden kanssa baariin/reissuun niin rahaa palaa uskomattomasti. Tai jos pitää ostaa joku uus vempele joka toimii 5 sekuntia nopeammin kuin se vanha;) Munki lapsuudessa rahat riitti isän tupakoihin, kaljoihin ja mersuun. Perhe sai sitte syödä köyhää ruokaa, hedelmiä vain yhden päivässä ja leivän päälle sai laittaa vain yhtä päällystettä. Ruuvan kanssa ei sitäkään, ainoastaan margariinia.

Vierailija
35/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli taisi tämäkin olla, kun ei ap vastaa tai kommentoi mitään.

Vierailija
36/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokaisella äiti on?

Vierailija
37/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kivasti kuitenkin oletti ihan omiaan...

Vierailija
38/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei ole aloitteellinen omien lastensa kulujen selvittämisessä?

Vierailija
39/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Meilläkin mies joskus kommentoi että mulla on niin helppoa, kun ei ole paljoa laskuja maksettavana. Hieman nosti verenpainetta, koska mulla oli mennyt 5 viikon sisällä 3000 euroa lasten hankintoihin, takuuvuokraan ym 😄

"No en mä hoksannut että sulla on tuollaisia menoja"... Niinpä niin. Yhteiset lapset 😄

Vierailija
40/481 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin tyypillistä, että mies ei vaan hahmota kokonaisuutta, vaan vain oman napansa. "Minä käytän omat rahani mihin itse haluan." Jep, ja vaimo sitten käyttää omat rahansa lapsiin.

Onko mies saanut mahdollisuutta naisen omiessa lapsen itselleen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme