Mikä on viimeisin tavarahankintasi?
Tilasin tänään itse erään pehmolelun tyttärelle joululahjaksi.
Kommentit (262)
Käytetyn aamiais-/TV-ateriatarjottimen. 5 euroa, turkoosiksi maalattu <3
Laakerit lumilinkoon. Siis traktorikäyttöiseen. Suomalaisesta firmasta tilasin.
Lumilapion ja pari akkua siihen.
Pirkka henkselikassit 25litraa 30 rullan paketti. Laskin, että yhdelle muovipussille jää hintaa 0,095 senttiä, kun kaupassa yksittäinen myovikassi maksaa 35-40 senttiä.
Ei varsinaisesti tavara. Tilasin 3 kg kahvipapuja.
Parit työhanskat omaa kokoani (7,5), kun työnantajan tarjoamat on miesten kokoa ja pikku naistenkätösissä kömpelöt käytössä. En jaksanut/viitsinyt tällä kertaa kiikuttaa kuittia toimistoon.
Ehkä talvella kun ostan lämpimämmät vien taas kuitin ja saan sen noin kympin takaisin.
Kaksi uutta mattoa. Entiset menivät pesulaan (hygieniapesu), koska perheenjäsen sotki matot lähes "lunastuskuntoon". Matoissa on nyt kusta ja paskaa. Kuka sanoikaan, että perhe-elämä on ihmisen PARASTA aikaa?
Kirpputorilta avaimenperä jossa on koirani nimi. Tästä on jo monta viikkoa. Sen jälkeen olen ostanut vain ruokatavaraa.
En edes muista mitä ja milloin. Ei kun joo! Sellaisen kuuden kappaleen sarjan pieniä meisseleitä....eikun ei. miehenihän ne maksoi..
No sanotaan nyt sitten että talvikengät alennuksesta kevättalvella. Ne maksoin varmasti itse.
Uusi auto ja kahdet rintsikat, eri kaupoista.😄
Siivousaineita ja uus pesukone ja kumisaappaat.
Lakanoita tarvis myös
Ostin sellaisen kätsyn käsityövalaisimen kaulalle, jota saa vapaasti väännellä sopivaan asentoon. On muuten kätevä muussakin hommassa, missä tarvitaan kohdevaloa. Ei tarvitse jotain taskulamppua pidellä käsissä.
Halpiskakkulat alle kympillä että näen lukea, välttis en olis tarvinnut, niitä on muutamia pareja mutta oli hienon siniset.
Suihkuhana (Oras Safira)