Mikä on viimeisin tavarahankintasi?
Tilasin tänään itse erään pehmolelun tyttärelle joululahjaksi.
Kommentit (61)
Peilikompassi. Heräteostos, mutta mulla oli entuudestaan vain yksi kompassi, joten tulee käyttöön.
Pikalaturi puhelimeen viime viikolla. Tuli Romaniasta :D
Vanhasta oli töpseliosa vääntynyt. Se oli jo edellisen puhelimen laturi, joku 5-6 vuotta vanha.
Talvikiekot autoon, lasketaako se?
Lasketaanko 2 tpaitaa tavaraksi 🤔ne ostin tänään.
Mittään muuta en oo ostanut pitkiin aikoihin, joskus tavella ostin 2 läpinäkyvää purnukkaa.
Fleece-takki viidellä kympillä Käkriäi...Kärkkäiseltä. Ensimmäinen uutena ostettu vaate vuosiin.
Talvirenkaat, lumiharja ja peite autoon, kaikki samalla kertaa tilattuna niin ei oikein voi erotella mikä noista ois viimeisin.
Iphone ja uusi läppäri. 4800€ yhteensä.
Tänään tuli kotiinkuljetuksella uudet keittiökaapistojen ovet, ja lisäksi hain neljä pakettia. Yhdessä paketissa oli 4 uutta tyynyä, toisessa koiran takki ja aktivointilelu, kolmannessa hiusvärejä, lukulamppu, kasvituholaistorjuntasuihketta ja -kapseleita ja neljännessä uusi päiväpeitto ja tyynyliinoja.
Taisin tilata kaikki samana päivänä.
Talvitakki ja tonttutyttö (nukke)
Olin just Keskisellä, ja ostin sieltä enemmänkin tavaraa. 2 lautasta, 2 lasia, 2 paria ohuita villasukkia, kasvoveden, huulirasvan, siivoustarvikkeita (2 siivousliinaa, yhden mikrokuituisen lattiapesimen, uuden lanan suihkuun, pienen kuivaimen autonlasin sisäpuolta varten, juuriharjan) ja... siinä se tais olla.
Monipakkaus pompuloita.