En menisi Prisman hyllyttäjäksi vaikka palkka olisi 4000 e kuussa
Katson jopa itse työttömänä niitä aina halveksuen.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Nakunako niiden pitäisi hyllyttää?
Mä en ymmärrä tätä ...vaikka palkka olisi 4k kuussa. Siis muuttuuko jotenkin hienoksi ja ei- alaspäin katottavaksi jos palkka ois 6k?
Ilosta kiljuen menisit vaikka tonnin palkalla, jos et euroakaan muualta saisi!
Miksei et ? Sellaiselle on kyllä tarvetta, kun näkee, millaisessa kunnossa kauppojen hyllyt ovat !!!!!! Mulle se kelpaisi hyvin. Itse aina, kun sille on tarvetta, otan pois juomien ne muoviset alustat, jos niissä ei ole yhtään juomaa päällä, ja kun ne pahviset hököttimet, joissa on ollut jotakin isoa tai pientä, ovat tyhjillään, otan nekin pois. Ärsyttää, kun siellä on Henk. kuntaa, eivätkä he tee mitään ! Typerinkin sen osaa tehdä. Hävettää sellainen laiskuus !!!!!! Ei mukamas ole aikaa, mut muulle lorvinnalle kyllä on !!!!!!!!!!
OK. Ei muuta kuin lisää leikkauksia sosiaalietuuksiin, ei tunnu vielä tarpeeksi kun on varaa halveksua työtään tekeviä.
Työttömätkö täällä taas esittelee töitä mitä ei missään nimessä tekisi?
t. cittarin hyllyttäjä
Ihan mukavan näköistä ja stressitöntä työtä.
Mä menisin jo 3000 eurollakin. Sehän ois kivaa pääntyhjennystyötä ja sais hyötyliikuntaakin.
t: sote-alan ammattilainen
minä kyllä menisin. Olen introvertti, joten mahdollisimman vähän kontakteja on hyvä. lisäksi näin yöeläjälle olis hyvä olla yöduunissa.
Sekin työ on jonkun tehtävä. Arvostan kauppoja jossa on tuoreet tuotteet ja punalaputettu päiväys tuotteet. Meillä jopa kerran vartija oli hyllyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Mihin heidän pitäisi pukeutua, jos ei vaatteisiin? Jätesäkkiinkö? Kyllä sos.edut on liian hyviä, jos tuo työ ei kelpaisi.😈
Mun sisko haluaisi mennä. Ei olisi väliä työajoilla eikä edes palkalla. Olisi oikein passeli siihen hommaan, mutta nuo työt annetaan vajaakuntoisille. Hyvä heille mutta kurjaa muille.
Sukulaisissa on yksi ke-hi-tys-vam-mai-nen, joka ei ole ollut päivääkään työttömänä tms. Aina on löytynyt työpaikka. Ihan uskomatonta. Sitten on insinöörit ja hoitajat työttöminä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta 4000€ kuukaudessa on ihan ok palkka hyllyjen täyttämisestä, jos toinen puoliso tienaa normaalisti.
Mikä se sun normaali sitten on?
Missä muka maksetaan neljä tonnia hyllyttämisestä 😀 vähän epäilen.
Minä menisin mielelläni vaan kun ei niihin hommiin pääse.
Minä menisin, mutta en nykyisessä kotikaupungissani, koska ko. paikassa on liikaa entisen elämän tuttuja naamoja.
Teen hoiva-alan työtä ja olisi todella mukavaa tehdä välillä jotain hyllyttäjän työtä, jossa ei tarvi ketään ihmistä suoraan auttaa eikä edes puhua kenellekään, kunhan vain käsittelisi tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Ilosta kiljuen menisit vaikka tonnin palkalla, jos et euroakaan muualta saisi!
Minä meni joskus pakosta, kun en rahaa muualta saanut, alle puolentoista tonnin palkalla erääseen paikkaan töihin. Kertaakaan en kiljunut ilosta sen aikana, vaan itkeskelin koko määräajan. Vasta, kun pääsin sieltä pois, kiljuin ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Joa olisin hyllyttäjä, panisin vanhat taakse ja vittuilisin kananamunien ja hiivan paikkaa etsiville mummoille minkä ehtisin 😂
Kylläpä oot kova poika/tyttö. Ootko joku teini vai jälkeen jäänyt aikuinen?
Kyllä mä voisin tolla palkalla mennä. Kolme tonniakin riittäisi. Parempi kuin työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joa olisin hyllyttäjä, panisin vanhat taakse ja vittuilisin kananamunien ja hiivan paikkaa etsiville mummoille minkä ehtisin 😂
Kylläpä oot kova poika/tyttö. Ootko joku teini vai jälkeen jäänyt aikuinen?
Vihervassu ihan selvästi
Minä katselen innolla nuorten naisten hyllytystöitä, peput keikkuu ja kaula-aukosta näkyy
-buumeri