Mitä löytyy 2024 unelmakartastasi?
Mulla neljä kuvaa: ekassa rahaa ja kultaharkkoja, tokassa nainen ja matkalaukku nousemassa lentokoneeseen, kolmannessa halaava pariskunta ja neljännessä nainen lenkillä.
Kommentit (26)
Kahvitahra peittään kohdan missä piti olla iso X
Vierailija kirjoitti:
Mies. Hyvä mies.
Täällä se on. Katsotaan osaako karttasi perille.
Jos ehtisi käymään lomamatkalla. Toisilla ei ole töitä, toisilla on liikaa.
- Putler putoaa Kremlin tornista
- Riku Aalto siirtyy lopullisesti eläkkeelle tuhoamasta Suomen taloutta
- Silakkaliike lakkautetaan ääriliikkeenä
- Suomeen tulee investointeja, etupäässä automatisoidaan asioita
- Terveydenhoito järkeistetään eli korjataan edellisen hallituksen katastrofaalinen sote ja leikataan kaikenmaailman turhuuksista jotta rahoitus järjestyy
- Israel saa operaationsa päätökseen eikä Hamas enää koskaan nouse murhaamaan viattomia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Hyvä mies.
Täällä se on. Katsotaan osaako karttasi perille.
Hieno juttu! Katsotaan vaan :) t: tuo haikailija
Tuo ryccän rottakansan loukko on kokonaan kadonnut tuosta napurista.
En tee enää noita kuvakarttoja, kun eivät ne eivät mitään tee eikä vaikuta. Ne ovat vain pelkkää viihdettä aivoille, unelmia kuvakollaasiksi aseteltuna, joita on korkeintaan kiva katsella.
Ihminen kuitenkin itse toteuttaa ne asiat. Tai sitten ei toteuta.
En ole likimainkaan kaikkea saanut, mitä olen joskus koostanut noihin unelmakarttoihin, yksinkertaissesti siitä syystä, ettei ole ollut varoja ym. tarpeeksi, mitä niihin olisi tarvittu.
Kannattaa siis olla realisti. Jos ei ole varaa maailmanympärimatkaan, ei se kyllä sillä tule, että laittaa siitä kuvan unelmakarttaan. Kyllä se maailmanympärysmatkan toteutuminen vaatii paljon isompia tekoja, siis konkreettisia toimia sen toteuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En tee enää noita kuvakarttoja, kun eivät ne eivät mitään tee eikä vaikuta. Ne ovat vain pelkkää viihdettä aivoille, unelmia kuvakollaasiksi aseteltuna, joita on korkeintaan kiva katsella.
En ole likimainkaan kaikkea saanut, mitä olen joskus koostanut noihin unelmakarttoihin, yksinkertaissesti siitä syystä, ettei ole ollut varoja ym. tarpeeksi, mitä niihin olisi tarvittu.
Kannattaa siis olla realisti. Jos ei ole varaa maailmanympärimatkaan, ei se kyllä sillä tule, että laittaa siitä kuvan unelmakarttaan. Kyllä se maailmanympärysmatkan toteutuminen vaatii paljon isompia tekoja, siis konkreettisia toimia sen toteuttamiseksi.
Kyllä mulla viime vuonna toteutui 4 ulkomaanmatkaa joten en näe mitään syytä miksei nyt onnistuisi. Ostinpa kevällä kultaharkonkin! Ainoa että parisuhdetta ei ole ollut aikoihin mutta aion tässäkin olla aktiivinen kuten lenkille menossakin. Ap
Tammikuun yt:t perutaan. Pidän osan ylitöistä vapaana, että voin reissata kesän ja vuodenvaihteen lisäksi syksyllä ja keväällä viikon.
Olen Jeesukseen uskovana joskus Jumalalle rukouksessa sanonut, että olisipa kiva, jos tilillä olisi joskus vähintään 3000 euroa, sillä summalla ei tarvitsisi jatkuvasti laskeskella rahojaan ja olla huolissaan. Joidenkin kuukausien kuluttua tajusin, että hyvänen aika, tililleni olikin kertynyt rahaa 3000 euroa, vaikka en ollut sen kummemmin edes tarkkaillut rahankäyttöäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen eksyksissä, johtunee varmaan siitä että käytän edelleen vuoden 2003 karttaa.
Joo, mulla vähän sama. Jumitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla viime vuonna toteutui 4 ulkomaanmatkaa joten en näe mitään syytä miksei nyt onnistuisi. Ostinpa kevällä kultaharkonkin! Ainoa että parisuhdetta ei ole o
Aivan. Ne syyt, miksi unelmasi toteutuivat, olivat tässä:
"minulla oli varaa ulkomaanmatkoihin"
"ostin kultaharkon"
Ja kun ei se parisuhde ym. vielä ole toteutunut, niin niistä toteat, että
"olen tässäkin aktiivinen".
Eli itse niitä unelmia siis totetutat omien mahdollisuuksiesi rajoissa. Juuri kuten sanoinkin kommentissani, että ihminen itse ne joko toteuttaa tai sitten ei toteuta. Kartta ei tee mitään, vaan ihminen alkaa toteuttaa sitä karttaa, jos pystyy.
TP:tä eli teinipimppaaa. Tietysti pitää olla sen ikäinen että voi tehdä temppuja. Onko se 16 vuotta se suojaikäraja vai pitääkö olla 18:sta. No pelaan varmaan päälle ja otan 18v teinipimpaa
Be careful what you wish for, you may get it.
Mä toivoin enemmän vapaa-aikaa ja matkoja, laitoin palmun kuvan aarrekarttaan. No täällä sitä istutaan palmun alla työttömänä 🌴😂 jo kolmatta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin sen kartan jonkinlaiseksi unelmalistaukseksi, joista toiset vain haaveilevat ja toiset toimivat aktiivisesti niiden toteutumiseksi.
Olen eksyksissä, johtunee varmaan siitä että käytän edelleen vuoden 2003 karttaa.