En menisi Prisman hyllyttäjäksi vaikka palkka olisi 4000 e kuussa
Katson jopa itse työttömänä niitä aina halveksuen.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Omituinen asenne työntekoon.
Joo, pitää hautakiveen saada teksti: hän oli hieno ihminen, kuoli liikaan työntekoon!
Joa olisin hyllyttäjä, panisin vanhat taakse ja vittuilisin kananamunien ja hiivan paikkaa etsiville mummoille minkä ehtisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele, kuin helposti saa rahaa helpolla työllä.
Esim. Minä hyllyttäjänä saan päälle 15 euroo tunti ;D
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Nimenomaan helppoa. Latoo vaa tuotteita hyllyyn. Todella helppoa "aivot narikkaan hommaa". Ei toki sovi sinulle, joka pelkäät ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tuntia teet kuussa?
Häh? Eihän sen mitään väliä kun tekee sen tunnin ja 15 ecuu käteen. Loisi sinä vaan. Vielä hetken.
Sittenkö käsket yrittäjiä palkkaamaan?
prismat on muuttuneet sen suuren rempan jälkeen täysin, aiemmin oli leppoisa hyvä työpaikka ja henkilöstöllä aikaa asiakkaille, nykyisin kellolla aikaa mittaavat ja palavereissa tenttaavat miksi sulla menee samassa työssä kauemmin kuin muilla, täysin huomioimatta sitä että joku asiakas on kysynyt jotain ja siinä on hetki mennyt. Ja siitäkin huomaa muutoksen kun ei enää välitetä täyttää hyllyjä kunnolla vaan sinne päin. Tuo uudistus on ollut tosi huonompaan suuntaan niin asiakkaille kuin henkilöstöllekin.Palautetta olen antanut tavaratalopäällikölle suoraan, kun olen sen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Joa olisin hyllyttäjä, panisin vanhat taakse ja vittuilisin kananamunien ja hiivan paikkaa etsiville mummoille minkä ehtisin 😂
Juuri tuollaisen takia noihin hommiin ei palkata teitä yläkouluikäisiä lapsia.
Ainoa hyvä asia hyllyttämisestä todella olisi että saisi tehdä työtä ihan vaaaaltavaaan hitaaaaasti ja panna kiusallaan kaikki vanhat päiväykset sinne taakse mummojen kaiveltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Senkus halveksut. Itse taas hyvällä palkalla nauran ajaessani uudehkolla autolla leipäjonon ohi.
Miksi sun pitää oikein naureskella? Viestisi on todella tyhmä.
Itse taas olen juurikin haaveillut hyllyttäjän tai keräilijän työstä, ei vaan ole paikkoja auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Nimenomaan helppoa. Latoo vaa tuotteita hyllyyn. Todella helppoa "aivot narikkaan hommaa". Ei toki sovi sinulle, joka pelkäät ihmisiä.
Onko sinusta kiva kuunnella ihmisten: Menepäs nyt siitä että saan tavaran sekä nähdä ylenkatsovia katseita?
Kuten huomaamme, naisille sopiva työ.
m59v, työtön vsta 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkus halveksut. Itse taas hyvällä palkalla nauran ajaessani uudehkolla autolla leipäjonon ohi.
Miksi sun pitää oikein naureskella? Viestisi on todella tyhmä.
Juuri sopivan tasoinen vastaus näin lapselliseen aloitukseen.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö olet. Usein olen kysytyt tuotteen perään kun kaupat aina pakkaa sekoittavat et mitään ei löydä. Aina on nuoret tytöt ja pojat jeesanneet ja ettineet. Ei mitään moitetta ole antaa. Prismassakin ovat aivan mahtavia. Ainut joka risoo on se Prisman 3 euron kahvi. Yhessäkin K-marketissa kuppi kahvia vain 0.5 euroo!
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen juurikin haaveillut hyllyttäjän tai keräilijän työstä, ei vaan ole paikkoja auki.
Kiva että teillä naisilla on haaveita.
Sanoisin, että jostain kannattaa aloittaa. Kun pääsee kiinni työhön, niin siitä sitten avautuu uusia juttuja.
Itse olen aina tykännyt tehdä työtä.Olen sitten opiskellut, kun olen töiden kautta huomannut, että mihin suuntaan haluan itseäni kehittää.
Toiset työt kertoo, että ei tähän suuntaan - tai kertoo, mikä siinä on semmoista minulle sopivaa ja toiset työt kertoo, että tähän suuntaan.
Opiskelupaikan saaminen kesti useamman vuoden.
Silloin vielä sai tehdä hanttitöitä, kun valmistautui seuraavan vuoden pääsykokeisiin. Olihan se rankkaa, kun tiesi, että taas yksi VUOSI.
Nyt olen koulutustasi vastaavassa työssä. Tykkään työstäni.
En halveksi työtä.
Niitä ihmisiä, jotka halveksivat työntekoa en pysty arvostamaan lainkaan.
Onko sinusta kiva kuunnella ihmisten: Menepäs nyt siitä että saan tavaran sekä nähdä ylenkatsovia katseita?
Puhe oli HELPPOUDESTA, ei kivuudesta. Mutta kerrotaan nyt sinun harmiksesi, että en ole ikinä tuollaista kommentointia kuullut. Osaan näet katsoa ympärilleni ja siirtyä ihan itse pois tieltä, jos näen asiakkaan tahtovan siihen kohtaan, jossa minä olen.
Vierailija kirjoitti:
prismat on muuttuneet sen suuren rempan jälkeen täysin, aiemmin oli leppoisa hyvä työpaikka ja henkilöstöllä aikaa asiakkaille, nykyisin kellolla aikaa mittaavat ja palavereissa tenttaavat miksi sulla menee samassa työssä kauemmin kuin muilla, täysin huomioimatta sitä että joku asiakas on kysynyt jotain ja siinä on hetki mennyt. Ja siitäkin huomaa muutoksen kun ei enää välitetä täyttää hyllyjä kunnolla vaan sinne päin. Tuo uudistus on ollut tosi huonompaan suuntaan niin asiakkaille kuin henkilöstöllekin.Palautetta olen antanut tavaratalopäällikölle suoraan, kun olen sen nähnyt.
Kaikki palaute kannattaa antaa kirjallisesti S-kanavan kautta, niin menee valitukset laajempaan tietoon, eikä vain yhdelle yksittäiselle esimiehelle. Se olisi hyvä, jos asiakkaat antaisivat useammin äänensä kuulua, osuuskauppahan kuuluu meille kaikille osakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut sinun "ylenkatsovasta" katseestasi?
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaamme, naisille sopiva työ.
m59v, työtön vsta 2017.
Sä olet niin vanha ja kaavoihisi kangistunut, että luulet kaupanalan olevan naisten työtä 👴🏻
Häh? Eihän sen mitään väliä kun tekee sen tunnin ja 15 ecuu käteen. Loisi sinä vaan. Vielä hetken.