En menisi Prisman hyllyttäjäksi vaikka palkka olisi 4000 e kuussa
Katson jopa itse työttömänä niitä aina halveksuen.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele, kuin helposti saa rahaa helpolla työllä.
Esim. Minä hyllyttäjänä saan päälle 15 euroo tunti ;D
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Nimenomaan helppoa. Latoo vaa tuotteita hyllyyn. Todella helppoa "aivot narikkaan hommaa". Ei toki sovi sinulle, joka pelkäät ihmisiä.
Onko sinusta kiva kuunnella ihmisten: Menepäs nyt siitä että saan tavaran sekä nähdä ylenkatsovia katseita?
Minä en ole koskaan (näin asiakkaana, hyllyttäjän työstä ei ole kokemusta) ole huomannut minkäänlaista ylenkatseellista suhtautumista tai hätistelyä pois alta. Olen vain huomannut että muutkin asiakkaat itseni lisäksi tervehtivät ja hymyilevät hyllyttäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele, kuin helposti saa rahaa helpolla työllä.
Esim. Minä hyllyttäjänä saan päälle 15 euroo tunti ;D
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Nimenomaan helppoa. Latoo vaa tuotteita hyllyyn. Todella helppoa "aivot narikkaan hommaa". Ei toki sovi sinulle, joka pelkäät ihmisiä.
Onko sinusta kiva kuunnella ihmisten: Menepäs nyt siitä että saan tavaran sekä nähdä ylenkatsovia katseita?
Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut sinun "ylenkatsovasta" katseestasi?
Tuolla reppanalla ei ole mitään millä päteä niin on nyt keksinyt alkaa halveksimaan hyllyttäjiä. Mt-ongelmia on niin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mie hyllytän kahta kauppaa.. Prisma ja market, työtunteja ma--La 54 tuntia.. palkka 18 e tunti plus iltalisät ja yölisät
Hakeudu töihin, joissa palkka on noin 24–25 euroa tunnilta, niin saat saman summan 40 tunnilla viikossa eikä sinun tarvitse tehdä ilta- tai yötöitä.
En minäkään. En voi koskea lihatuotteisiin vakaumukseni takia. Olen Vege.
Luin jostain että porukka tyhmenee mutta tämä on huippu.
Tää aloittajahan on sairas mieleltään. Tuet tältä pois.
Meinaat että tykkäisit että alasti siellä olisivat, eivät pukeutuneina jotta voisit arvostaa?