En menisi Prisman hyllyttäjäksi vaikka palkka olisi 4000 e kuussa
Katson jopa itse työttömänä niitä aina halveksuen.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko haluaisi mennä. Ei olisi väliä työajoilla eikä edes palkalla. Olisi oikein passeli siihen hommaan, mutta nuo työt annetaan vajaakuntoisille. Hyvä heille mutta kurjaa muille.
Sukulaisissa on yksi ke-hi-tys-vam-mai-nen, joka ei ole ollut päivääkään työttömänä tms. Aina on löytynyt työpaikka. Ihan uskomatonta. Sitten on insinöörit ja hoitajat työttöminä.
Näille erityisihmisille ei tarvii maksaa samaa palkka kuin muille. Saavat jotain paljon pienempää päivärahaa vaan. Siksi ovat haluttua työvoimaa.
Entäs Citymarketin hyllyttäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Voi nyt taas... Kaikesta ne asiakkaat valittaa, mutta olit varmaan ensimmäinen joka valittaa siitä että meillä on vaatteet päällä. Hetkinen, usein? Onko jossain joku joskus hyllyttänyt alasti ja sitä kaiholla muistelet?
Eilen Prismassa oli tytöllä aika avonainen paita, ihan ei nännit näkynyt
Ei sinne hyllyttäjäksikään noin vain "mennä", senkin ääliö AP.
Ei ole olemassa mitään pelkkää "hyllyttäjää". Työt ovat kaikille tarkoitettuja, ei pelkästään millekkään erityiryhmälle. Kannattas tutkia asioita ennenkuin jauhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Oho, ovat ihan pukeutuneet vaatteisiin! Kuinka voikaan olla!
Itse työ on ihan varmaan jees, ei siinä mitään, joskin palkka varmaan pienehkö, mutta siellä on paljon niitä miespuoleisia hyllyttäjiä, jotka alkavat heti iskemään ja lääppimään naisia. Ei semmoisessa työssä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele, kuin helposti saa rahaa helpolla työllä.
Esim. Minä hyllyttäjänä saan päälle 15 euroo tunti ;D
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Nimenomaan helppoa. Latoo vaa tuotteita hyllyyn. Todella helppoa "aivot narikkaan hommaa". Ei toki sovi sinulle, joka pelkäät ihmisiä.
Koska ihmiset ovat niin ja näin. Näkyy jo tästä palstasta. Näkyy jo lähipiiristä.
Ja toki se, että olen vääränlainen.
Esimerkiksi maksavana asiakkaana joudun kiertämäån nåmå hyllyt kaukaa kun miespuoleiset hyllyttäjät alkavat heti iskemåån, vonkaamaan seksiä, anelemaan että miksi en tule heille töihin ja hyvä kun eivät rais ,,, k ,, aa siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Prismassa oli tytöllä aika avonainen paita, ihan ei nännit näkynyt
Mulla on maksavana asiakkaana hyvin peittävät vaatteet enkä edes vilkuile miehiin päin muutenkaan koskaan ja vältän katsekobtaktia mahdollisimman paljon muutenkin (ettei vaan kenellekään tulis mitään vääriä ajatuksia mieleen) ja ihan kuule kantasuomalainen olen enkä ole mu,,z ,, li,, mi ja silti nää äijät yrittää heti käydä kuin sika limppuun kiinni heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään pelkkää "hyllyttäjää". Työt ovat kaikille tarkoitettuja, ei pelkästään millekkään erityiryhmälle. Kannattas tutkia asioita ennenkuin jauhaa paskaa.
Sitäpaitsi kauppaan jos haluaa töihin niin useimmiten tarvitaan puhtaat luottotiedot ja itsellåni ainakin on jo töitå muualla eikä tulis mieleenkään vaihtaa niitä huonompaan.
ÄÄÄÄÄK ! Laskeeks mieiän palkat ! Sitte en kyllä hyllytä :( Hyyllykööt se läski kauppias vaan itte ja kourikoot omaa peräänsä !
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Tein tuota hommaa 16 vuotiaana kesätyössä. Viihdyin hyvin. Itse asiassa tykkään tuollaisesta simppelistä hommasta jossa ei tarvii paljon miettiä. Voisin hyvin tämän insinööriuran jälkeen eläkepäivinä hyllyttää taas.
Sama juttu. En tosin ole insinööri, mutta muuten hyvissä asiantuntijatehtävissä ja voisin hyvin eläköitymisen jälkeen tehdä hyllyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan mun lukiolainen yrittää saada hyllyttäjän työtä. Halveksut ahkeraa 18-vuotiasta joka ei halua ottaa opintolainaa?
Outo tuo ap. Laiska elämäntapatyötön. Muistelin mitä kaikkea tein itse nuorena lukiolaisena ja opiskelijana: harvensin sokerijuurikasta kilometrikaupalla, noukin mansikoita puutarhatilalla, jaoin 400 sanomalehteä aamulla kello 4 aloittaen. Sitten pääsin pienehköön maalaiskauppaan kesäapulaiseksi, silloin vielä punnittiin ja pussitettiin sokeri ja jauhot itse kaupoissa, oli maitopuoli, lihapuoli ja sekatavarapuoli. Oli hieno paikka ja kaikista siellä töissä olleista ja isäntäpariskunnasta tuli elinikäisiä ystäviäkin. Opiskelun lomassa kävin siivoilemassa vanhoille leskirouville. Kaksi viimeistä opiskelukesää olin ratikan rahastajana. Kaikkea on tehty ilolla ja innolla aikoinaan nuorena. Nykyisin on näemmä toisin.
Arvostan sitä että tuotteet ovat hyllyllä. Mukavia ihmisiä aina tervehtii.
Olisi aivan ihana työ, menisin ehdottomasti jos pääsisin. Lähes neljäkymmentä vuotta olen tehnyt työtä, joka ollut rankkaa ja vaativaa. Palkkakin huonompi. Tuo hyllyttäjän homma olisi hermolepoa nykyiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan ihana työ, menisin ehdottomasti jos pääsisin. Lähes neljäkymmentä vuotta olen tehnyt työtä, joka ollut rankkaa ja vaativaa. Palkkakin huonompi. Tuo hyllyttäjän homma olisi hermolepoa nykyiseen verrattuna.
No, hae kaupungille tai valtiolle toimistosihteeriksi. Itse en ainakaan hae.
AI-yhteenveto
Hyllyttäjän keskipalkka on todennäköisesti noin 2 5002 600 euroa kuukaudessa, mutta siihen vaikuttavat monenlaiset tekijät. Hyllyttäjän palkka voi olla esimerkiksi noin 2 200 euron peruspalkka, johon tulevat päälle lisät. Hyllyttäjä on kaupan alan työntekijä, jonka tehtäviin kuuluu tuotteiden asettaminen hyllyihin.
mieluummin hyllyttäjäksi kuin esim ala-asteen open sijaiseksi, palkka epäpätevänä on 2000 e kk ja kauhea vastuu päöälle vaikka tunteja onkin 25 t viikosssa