Olen alkanut harkitsemaan vaihtoehtoista elämäntapaa Amazonin viidakossa
Verrattuna työttömänä elämiseen suomessa.. tuolta saisi naisenkin ja päivät kuluisivat leppoisasti.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies tuollakin sitä naista joutuu elättämään. Pystyisitkö elättämään edes itseäsi?
Helposti. Puhallusputkella välillä metsästää apinan puusta, jousella ja nuolella jonkun villisian, kalastaa ja keräilee maissia. Luin että naiset tuolla todella mustasukkaisia mutta antavat pillua kun heille vie kaloja.
-ap
Sinne ei sitten voi tilata pizzaa.
Olet jo amazonin pilvessä tällä palstalla. Eikö se riitä?
Pysyisit hengissä varmaan max kuukauden ja se on jo optimismia.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole enää viidakkoa.
Tuo videokin taisi olla vähintään 50 vuotta vanha.🤭
Minä toivon että sinä lähdet sinne heti, sieltä löytyy sinulle hyvä vaimo, ei tarvii enää koskaan kuunella itkua kun sinä et saa naista
Vierailija kirjoitti:
Sinne ei sitten voi tilata pizzaa.
Oletko läski? ap on laihempi kun kukaan meistä tän palstan läskeistä
Haluaisitko itse ulkomaalaisia asumaan Suomen metsiin, oikein ei nekään halua Suomalaista junttia omiin metsiin.
Siellä on jo tarpeeksi M I E H I Ä. Eivät he tarvitse sinne suomalaisia elätettäväkseen.
Luulet pärjääväsi yksinäsi, kun et edes tunne alueita, et eläimiä etkä kasveja, ja että joku nainen tulee muka völjyyn, jos viet vaan kalaa. Voi olla, ettei sinua siellä kauan katsella eikä helposti mihinkään heimoon hyväksytä jos olet viidakossa ihan uuvatti eli autettava. Yhteisön tuki on elossa säilymisen kannalta ihan välttämätöntä! Mutta jos haluat jännitystä elämäsi viimeisille kuukausille niin mikäs siinä 👍
Vierailija kirjoitti: Siellä on jo tarpeeksi M I E H I Ä. Eivät he tarvitse sinne suomalaisia elätettäväkseen.
aplla on riuska ja pitkä työläismiehen vartalo, varmasti jotain savimajoja siellä voi rakentaa
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse ulkomaalaisia asumaan Suomen metsiin, oikein ei nekään halua Suomalaista junttia omiin metsiin.
Parahin juntti! Lauseen keskellä suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Ymmärrän, että asian selviäminen järkyttää sinua, mutta tosiasioita ei voi väistellä. Siis Suomi, mutta suomalainen ja suomen kieli eli suomi. :)))))))))))))))))))))))))
Kyllä se mies tuollakin sitä naista joutuu elättämään. Pystyisitkö elättämään edes itseäsi?