Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sopii kaiken lapsenlapsiin liittyvän miehen kanssa

Vierailija
22.10.2025 |

Anoppi toivoo, että lapsenlapsia vietäisiin sinne, mutta ei ikinä yritä sopia asioita muuten kuin miehen kanssa. Tämä silloinkin vaikka mies ei olisi muun perheen kanssa lomalla. Ajattelin etten jatkossa itse kuljeta lapsia anopin luokse, jos mun kanssa ei mistään ole sovittu.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se just ole ideaali tilanne? Sitähn täällä monet ovat toivoneet. Että mies hoitaa kaikki asiat omien sukulaistensa kanssa. Ja vaimo omiensa.

Juu, tätähän tällä palstalla juuri toitotetaan parhaaksi ratkaisuksi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa myöskään, kun joku miniä valittaa siitä, että anoppi on yhteydessä häneen eikä poikaansa.

Näköjään niin tai näin, niin aina se on väärin päin.

Joo ihan samaa olen lukenut täältä ketju toisensa perään. Että itsekin olisin nyt ensisijaisesti yhteydessä poikaani jos jotain asiaa olisi. Miniälle soittaminen olisi se ihan kai

.

Oletko koskaan kuullut lomista?

Vierailija
142/148 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se just ole ideaali tilanne? Sitähn täällä monet ovat toivoneet. Että mies hoitaa kaikki asiat omien sukulaistensa kanssa. Ja vaimo omiensa.

Juu, tätähän tällä palstalla juuri toitotetaan parhaaksi ratkaisuksi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa myöskään, kun joku miniä valittaa siitä, että anoppi on yhteydessä häneen eikä poikaansa.

Näköjään niin tai näin, niin aina se on väärin päin.

Joo ihan samaa olen lukenut täältä ketju toisensa perään. Että itsekin olisin nyt ensisijaisesti yhteydessä poikaani jos jotain asiaa olisi. Miniälle soittaminen olisi se ihan kai

Onko loma tuttu juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina syy on anopin jos miniä ei siedä anoppiaan?  Omissa asenteissa ei vikaa?

Vierailija
144/148 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopit tekevät aina kaiken väärin, joten olen antanut pojan perheen elää omaa elämäänsä heidän omalla tavallaan, ei se ole minulta pois. Tästä tosin seuraa se, että poikaa perheineen ei kutsuta serkkujensa häihin tai mummon synttäreille, kun "eihän ne ole meidän kanssa tekemisissä". Totta, koskaan ei nähdä missään kekkereillä edes epävirallisesti, vaikka suku muuten pitää yhtä.

Mutta ei tupata, kun ei tykätä.

Minkälainen äiti ei kutsu yhtä lapsistaan synttereilleen, koska on päättänyt, että lapsen puoliso ei hänestä pidä? Aikuinen kestää hieman epämukavuutta, eikä ikinä hylkää lastaan. 

Vierailija
145/148 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina syy on anopin jos miniä ei siedä anoppiaan?  Omissa asenteissa ei vikaa?

Tässähän miniä haluaa olla anopin kanssa tekemisissä. Anoppi jostain syystä kursailee. Minusta on ihan ok, että anoppi ensisijaisesti pitää poikaansa lasten huoltajana, mutta kyllä kun pyydetään sopimaan miniän kanssa, sen pitäisi onnistua. 

Vierailija
146/148 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Anoppi soittaa pojalleen.

2. Ko. poika soittaa vaimolleen.

3. Miniä soittaa anopille ja lyö lukkoon asiat.

Mikä tässä on ongelma?

Tuossa kirjoittaa puhelinoperaattorin edustaja. Yhden soiton sijaan tulee enemmän rahaa, jos soittoja on kolme.

Vierailija
147/148 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti mieheltä äidille: olen työreissussa, ole yhteydessä Minnaan.

Vierailija
148/148 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti mieheltä äidille: olen työreissussa, ole yhteydessä Minnaan.

Ei mene perille. Mies vaikuttaa sitten lopulta väsyvän tilanteeseen ja alkaa vastailla anopille "katsellaan koska nähtäisiin" jne. ja kaikki jää sitten auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi