Anneli Auer on saamassa miljoonan euron koppikorvausen
Jos syyttäjä ei olisi nostanut seksuaalirikossyytteitä uudelleen, valtio joutuisi pian maksamaan Auerille ja tämän ex-miesystävälle jopa miljoonien eurojen korvaukset.
Koppikorvauksia haetaan Valtiokonttorista, joka päättää niiden suuruudesta. Sitä ei siis voi etukäteen tietää.
Se kuitenkin tiedetään, että Anneli Auer sai miehensä murhajutussa Suomen historian suurimmat koppikorvaukset.
Hän oli istunut tutkintavankina ja suorittanut murhatuomiota, joka lopulta kumottiin. Tuolloin valtio maksoi Auerille koppikorvauksena 800 euroa jokaisesta vankeuspäivästä.
Jos Valtiokonttori olisi myöntänyt saman korvauksen puretusta seksuaalirikostuomiosta, Auer olisi voinut saada noin miljoona euroa ja hänen entinen miesystävänsä Jens Kukka noin puolitoista miljoonaa euroa.
Kommentit (917)
Muistan lukeneeni useampia tapauksia joissa terapeutti on iskostanut valemuistoja seristä ihmisen mieleen ja se on rikkonut perheen välit.
Jos Auerin lapset tunnustavat aiemmat valheensa kuka ne voi kumota?
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä jatkaa pelleilyä. Oikeus antoi jo päätöksen. Veronmaksajien eli meidän järjetöntä rahojen hassausta. 7 vuotias voidaan manipuloida kuten on sijaisperheestä toimista kerrottu ja todistettu. Syyttäjä kertoo asioista hymyillen vaikka aika vakava asia... ei oikein luotettava.
Se näyttää oudolta, kun syyttäjä hymyilee ja on kyse vakavista asioista. Hänellä on vahva ammattitaito.
Anneli on olut nyt vapautuneempi ja hymyillytkin näissä viimeisissä haastatteluissa.
Itse työskennellyt ikäni alakouluikäisten kanssa, lisäksi nuorempana töissä lapsen psykalla. Lapsen mielikuvitus tekee usein tepposia ja jopa leikit muuttuvat mielessä tositapahtumiksi. Ainut mikä mietityttää on tuo vanhempi sisar joka jo ymmärtänyt mitä puhunut aiemmin, nuoremman jutut aivan turha toistaa.
Psykalla oli aika pieniä lapsia hoidossa jotka olivat selvitytyäkseen sepittäneet mielessään "turvatarinan" joka poikkesi täysin todellisuudesta.
Jos vanhemmat lapset muuttavat kertomuksensa aikuisiällä kun ei tarvitse suojella itseä tai pikkusiskoa se on täysin ymmärrettävää ja oletettavaa. Saisivatkin kertoa tarinan oikean laidan mutta ei missään oikeudessa vaan vaikka kirjana.
Nyt tuhlataan valtion rahoja aivan turhaan kun tärkeämpiäkin rahareikiä on, vaikka lasten psykiatriseen hoitoon, liian moni lapsi ja nuori jää ilman mitään tukea tai apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt Ilta Sanomien sivulle lukemaan mitä tyttö on kertonut 7 vuotiaana. Ei ole mahdollista, että olisi keksinyt noita. Ällistyin itse.
Niin, lapsille syötettiin satuja sijaisperheessä.
Oletko jotenkin vajaa? Kyllä asiantuntijat osaavat erottaa.
Osaavatko?Eikö sen gynen uv-tutkimukset ole jo todettu asiantuntemattomiksi.Ja kuka uskoo äidin heittelevän omaa poikaansa pippelistä kiinni pitäen pitkin seiniä?Kas kun kellot eivät soineet "asiantuntijoilla".Ketään ei liikutella pelkästään pippelistä kiinni pitäen,se on yksinkertaisesti mahdotonta.
Onhan sillä Annelilla toinenkin käsi, jolla avittaa, kun tönii lapsen pois saunan lauteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut tapausta piitkään aikaan, mutta luin nyt uutisia. Mikä pointti vanhimmalla tyttärellä olisi ollut olla mukana Jukan lahtaamisessa? Minkä ikäinen tyttö oli silloin?
9 vuotias. Eli ei kukaan järjissään oleva tietenkään usko tuollaisiin väitteisiin.
Kyse on siitä, että vanhin lapsi itse väitti nuoremmille, että on ollut osallisena murhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut tapausta piitkään aikaan, mutta luin nyt uutisia. Mikä pointti vanhimmalla tyttärellä olisi ollut olla mukana Jukan lahtaamisessa? Minkä ikäinen tyttö oli silloin?
9 vuotias. Eli ei kukaan järjissään oleva tietenkään usko tuollaisiin väitteisiin.
Kyse on siitä, että vanhin lapsi itse väitti nuoremmille, että on ollut osallisena murhaan.
Niin siis nuoremmat ovat sanoneet siskon sanoneen. Eihän tämä ole faktaa, että sisko olisi näin sanonut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole, vaan kyse on siitä, että nuoremmat lapset keksivät tarinoita siitä, että vanhin lapsi olisi väittänyt tuollaista. Nämä tarinat on nyt tosiaan heidän puoleltaan peruttu ja tunnustettu valheiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse työskennellyt ikäni alakouluikäisten kanssa, lisäksi nuorempana töissä lapsen psykalla. Lapsen mielikuvitus tekee usein tepposia ja jopa leikit muuttuvat mielessä tositapahtumiksi. Ainut mikä mietityttää on tuo vanhempi sisar joka jo ymmärtänyt mitä puhunut aiemmin, nuoremman jutut aivan turha toistaa.
Psykalla oli aika pieniä lapsia hoidossa jotka olivat selvitytyäkseen sepittäneet mielessään "turvatarinan" joka poikkesi täysin todellisuudesta.
Jos vanhemmat lapset muuttavat kertomuksensa aikuisiällä kun ei tarvitse suojella itseä tai pikkusiskoa se on täysin ymmärrettävää ja oletettavaa. Saisivatkin kertoa tarinan oikean laidan mutta ei missään oikeudessa vaan vaikka kirjana.
Nyt tuhlataan valtion rahoja aivan turhaan kun tärkeämpiäkin rahareikiä on, vaikka lasten psykiatriseen hoitoon, liian moni lapsi ja nuori jää ilman mitään tukea tai apua!
Anteeksi nyt vaan mutta näiden lapsien tarinoiden vuoksi kaksi ihmistä on istunut vankilassa vuosia.
Todellakin kuuluu mennä oikeuteen kertomaan totuus että viattomat voidaan todeta syyttömiksi ja kenenkään ei tarvi kantaa rikosrekisteriä seksuaalirikoksesta jos ei ole sellaista tehnyt.
Toivon että et hirveän korkealla ole työskennellyt jos et edes tätä tajua
Kamala kohtalo Jensillä. Pahinta, mitä voi tapahtua.
Itse en koskaan usko, mitä minulle kerrotaan tai kuulen jostakin. Ennen kuin itse omin silmin näen todeksi asian. Minusta levitettiin kerran pienellä paikkakunnalla juoru, että minulla on suhde varatun miehen kanssa. Hyvä, jos olimme hädin tuskin tervehtineet joskus toisiamme. Sain ilkeilyä osakseni.
Sanotaan, että ei savua ilman tulta. Ei se aina niin ole.
Mielestöni ihminen joka pystyy tappamaan eläimiä noin vain, kuten tämä tytär äidistään kertoi, osoittaa miten julma ja tunteeton hän on. Tuskin on ollut korkea kynnys murhata miestäänkään. Tässä naisessa on jotakin sanoin kuvaamattoman kylmää. En luota häneen promilleakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestöni ihminen joka pystyy tappamaan eläimiä noin vain, kuten tämä tytär äidistään kertoi, osoittaa miten julma ja tunteeton hän on. Tuskin on ollut korkea kynnys murhata miestäänkään. Tässä naisessa on jotakin sanoin kuvaamattoman kylmää. En luota häneen promilleakaan.
Ei ole mitään todisteita, että olisi tappanut eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mielisairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä hyvä ihminen usko noihin tarinoihin eläinten tappamisesta? Juurihan tuo eläinten tappamisesta kertonut lapsi on perunut nämä kertomukset ja paljastanut niiden olleen valheita.
Ja jos nyt ei terve järki riitä ymmärtämään, ettei tuollaiset tarinat voi pitää paikkaansa, niin asiaa on ihan poliisin taholta selvitetty, eikä mistään eläinkaupasta ole noita eläimiä Auerille myyty.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta, vaan kun ei mitään eläimiä oikeasti ole tapettu, niin tuo ei päde nyt Auerin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan usko, mitä minulle kerrotaan tai kuulen jostakin. Ennen kuin itse omin silmin näen todeksi asian. Minusta levitettiin kerran pienellä paikkakunnalla juoru, että minulla on suhde varatun miehen kanssa. Hyvä, jos olimme hädin tuskin tervehtineet joskus toisiamme. Sain ilkeilyä osakseni.
Ihmiset ovat hyväuskoisia. Auerin keissi on hullu ja kauhea tarina
Oli niin ilkeä mies.