Miehen jäljiltä sänky on hirveässä kunnossa. Tekisi mieli ajaa mies sohvalle, mutta kun sekin menee piloille.
Eli olen todella tarkka sisustus ihminen ja ostin uuden sängyn plus kalliit laatulakanat. Rakastan järjestystä ja siisteyttä. Itse asiassa laitan kaikki tekstiilin kaappiin silitysraudan kautta.
Mies on taas sotkuinen. Hän sotkee syödessä, ja oikeastaan kaiken aikaan.
sänky on miehen jäljiltä aivan myllätty. lakanat kurtussa tyynyliinat lähtee pois ja välillä jopa pussilakana on irronnut peitosta.
En ymmärrä missä kohtaa tämä tapahtuu. En näe miehen koskaan mylläävään, mutta aina aamuun mennessä sänky on sekaisin. Minun puoli taas siisti. Sohvallekaan en miestä halua laittaa sillä sohva on vielä enmmän esillä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja hikoilevat kuin siat. Uudet petarit, peitot ja tyynyt ovat pian keltaisten hikilänttien peitossa. Ärsyttää niin vietävästi.
Ai vitsi, että repesin tälle. Mutta on totta. Viimeksi juuri ihmettelin tyynyliinoja vaihtaessa miehen kirjavaksi värjäytynyttä tyynyä. Sijauspatjan suojuskin on miehen puolella aina kellastunut. Tietty yritän pestä suojankin suh usein. Onneksi on se, muuten olisi patjat pilalla nopeasti.
Iän myötä on pakko laittaa omat sängyt erilleen jos ei jo sitten aikaisemmin. Eri rytmissä alkaa yölliset vessa reisut, mahdollinen kuorsaaminen, hikoilu ja eri nukkumisrytmit. Jatkuvassa univajeessa ei kestä kauaa kukaan, jotenka ei pidä väkisin kärsiä samassa sängyssä.
Laitettiin eri makkarit 40v eikä tarvinnut enää hermot kireenä univajeessa vaeltaa. Toisen eläminen ei pätki unia.
Jospa kaikki on sen syytä. Jospa viihdyt itse itsellesi määräämässä siisteysnormistandardeissasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja hikoilevat kuin siat. Uudet petarit, peitot ja tyynyt ovat pian keltaisten hikilänttien peitossa. Ärsyttää niin vietävästi.
Minä olen märän läntin nähnyt. Oli justiinsa siinä hikoilleen naisen muotoinen. Herrasmiehenä en kerro tarkemmin miksi nainen oli hikoillut sen lakanansa.
M.54
Eroa siitä sotkijasta. Se on parempi molemmille. Miehenkään ei tartte kuunnella turhaa nipotusta sotkuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eroa siitä sotkijasta. Se on parempi molemmille. Miehenkään ei tartte kuunnella turhaa nipotusta sotkuistaan.
Miksi eto asian takia ero? Monesti näissä jutuissa on se, että kun menet karhua pakoon niin tuleekin susi vastaan. Ymmärrätkö edes tuota vertausta?
Mä en voisi olla hieman pilailematta apn kustannuksella. Alkaisin murustella ja sotkea " tajuamatta " lisää.:D
Pakota se paskaperse petaamaan sänkynsä ja siistimään jälkensä. Yököttävää tuollainen, mutta ehkä hiukan yököttävämpää on se, että olet itse valinnut tuollaisen possun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valinnut tuollaisen sotkevan possu miehen?
Ihan oma moka. Mies vaihtoon.
Mies toimii väärin. Se on silti jotenkin naisen vastuulla ja syy. Menepäs Ritva takaisin sinne rivitalokaksioosi keittämään kahvia Raimolle ja vie tunkkaiset ajatuksesi mukanasi.
Jätät sen sian ja otat jänniksen