Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias äiti murhasi vastasyntyneen vauvan Lohjalla

Kommentit (1395)

Vierailija
1361/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään . Ennen aikaisia synnytyksiä on yhtä mittaa . Ja vasta synnyttänyt  jumalauta vuotaa verta eikä voi tehdä mitään.   Oletteko hulluja kaikki ?   

Vierailija
1362/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sentään . Ennen aikaisia synnytyksiä on yhtä mittaa . Ja vasta synnyttänyt  jumalauta vuotaa verta eikä voi tehdä mitään.   Oletteko hulluja kaikki ?   

Miten se synnytys käynnistetään itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kerrottiin että tapahtuma kesti vain muutaman tunnin ja paikalla on ollut sekä lapsen isä että äiti. Kuolema oli seurausta siitä, että vauva jätettiin hoitamatta heti syntymän jälkeen. Miten voi olla että se hoitamatta jättäminen on murhasyyte vain äidille mutta ei isälle? Eikö se isä olisi voinut huolehtia vauvasta jos äiti kerran jätti hoitamatta? Onko äiti voinut synnyttää niin salaa ettei toinen aikuinen huomaa mitä tapahtuu? 

Ensikertalainen käynnistää itse synnytyksen kotona perjantai-illan ratoksi ja jättää sitten lapsen aktiivisesti hoitamatta. Lapsi kuolee muutamassa tunnissa. Paikalla oleva mies ei huomaa mitään. Tosi uskottavaa.

Vierailija
1364/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen aloitus oli . Ja ilkeilijöitä riitti. Kyse on varmasti hirvittävästä tragediasta, mutta joidenkin pitää vain päästä aukomaan päätään. Miten nämä viisastelijat ja julmurit itse voivat?

Äiti oli uhri.

Ja vauva syyllinen . 

Vierailija
1365/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täysiaikaisuutta käytettiin vielä todisteena sille, että äidin on täytynyt tietää raskaudestaan. 

Jos se nyt olikin itse aiheuttanut ennenaikaisen syntymän niin tämä teoriahan on ihan kukkua.

Totta kai tästä voi vielä tulla esiin vaikka mitä seikkoja, mutta kaikki tässä vaiheessa kerrottu syytteet vaikuttaa aika hätiköidysti kyhätyltä. Sanottiin esim että teko oli suunniteltu ja toteutettu julmalla tavalla, mutta sitten kuitenkin vauvalle soitettiin apua vain tuntien kuluttua syntymästä, ja lopulta sanottiinkin ettei vauvaan kohdistettu mitään fyysistä väkivaltaa. Luulen ettei murhasyytteeseen riitä se, että käynnistää synnytyksen (se ei taida olla rikos alkuunkaan) ja jättää hoitamatta (vaikka kuitenkin hälyttää apua). Ja erityisesti tuo että on tiennyt raskaudesta on aika iso väite ihan vaan sillä perusteella että vauva oli täysiaikainen (poliisin ekojen väitteiden mukaan). Kukaan läheisistäkään ei ole ilmeisesti edes epäillyt sen olleen raskaana. Se mitä tyypistä on kerrottu viittaa mun mielestä siihen että täytenä yllätyksenä on tullut koko tilanne eikä kapasiteetti ole riittänyt tuon parempaan. Sitä en tiedä miksei se isäkään ole tajunnut että jotain tarttis tehdä vähän nopeammin.

Vierailija
1366/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja napanuora pitää katkaista kuin jälkeiset tulla ulos mihin usein tarvitaan kätilö.  Lääkäri.  Mitä noi miehet kuvittelee oikein . Ei heillä ole koulutusta lääketieteeseen. Saati synnyksiin.  Siinä veri vuotaa ja vauva on verinen kun se tulee ulos.  Mikä toi mies on ettei soittanut ambulanssia.  

Vierailija
1367/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ajatus että synnytys käynnistyy jossain missä olen ilman apua ja sit ku oon yksin pusertanut lapsen ulos, se kuolee siihen paikkaan, jos en pysty itse toimimaan. Ja sit saan siitä murhasyytteen. Vielä karumpaa olisi,  jos paikalla olisikin lapsen isä, joka ei tee yhtään sen enempää, mutta häntä ei silti syytetä.

Vierailija
1368/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan pelannut luurit korvilla eikä täten ole vastuussa siitä mitä selän takana tapahtuu.

Vierailija
1369/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni murhaa jonkin verran aikaisemmin.

Kuinka oleellista on vauvan olinpaikka

Vierailija
1370/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan useimmin ei aina hengitä vaan kätilöt imee limat ja pyyhkii kuten myös läimäyttää vauvaa että alkaa hengittää itse.  Nuoria ei voi jättää yksin noin . Heille kuuluu sairaanhoito .  Sairaaloissa on happi ja lääkärit. No ei nyt kovin hyvin onnistu aikaistamaan itse synnytyksiä,  kyllä niitä tapahtuu ihan luonnollisesti.  Samoin kuin keskenmenoja tapahtuu. Keskenmenoissakin on mentävä lääkäriin nopeasti. 

Vierailija
1371/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden keskeytys lääkkeet pillerit taas voi ottaa vain ihan vasta raskaaksi tultua . Niitä ei voi käyttää enää myöhemmin.  Huumeäitien lapsilla on vieroitus oireet ja epilepsiaa. Kemikaalit vaikuttaa kouristelua.  Raskauden aikana on hyvä olla selvinpäin. Lasi viiniä ei ole känni.  Ette edes ymmärrä että jos vauva syntyy ennen laskettua aikaa hän tarvii lääkärin. Usein happikaapin. Miksei tämä mies soittanut ambulanssia ihan heti kun synnytys alkoi. Oliko nopea synnytys.  

Vierailija
1372/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on varmasti jo päässyt sairaalaan ja lääkäri ommellut repeämät ja haavat sekä auttanut muuten. Usein vuoto jatkuu pari viikkoa . Kipuja on. Rinnoista tullut maito on lääkkeillä lakkautettu. Kipulääkettä. Peseytymisapua.  Miehen lapsi kuoli sekin vaatii hiukan häneltä kuin äidiltä .  Ottakaa opiksi , heti ambulanssi kun noin tapahtuu. Te luulette että kotisynnykset on ok mutta ei ole. Synnytys on verinen tapahtuma ja kivulias. Usein on repeämiä. Ei kyllä paikalla on oltava vähintään kätilö . 

Vierailija
1373/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuoko YK johdolla tänne miehiä jotka sortaa naisia ja naisia jotka vihaa naisia ! Amen. 

Vierailija
1374/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus lapset kannattaa antaa raiskaajan vanhemmille tai adoptioon. 

Semmoisten elukoiden siementen ei pidä antaa edes kasvaa. Eikä antaa kuluttaa uhrin elimistöä.

Vierailija
1375/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ITSE käynnistänyt synnytyksen ja jättänyt tahallisesti lapsen hoitamatta,joka johti kuolemaan.Ihan on syytteen ansainnut.

Vierailija
1376/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen aloitus oli . Ja ilkeilijöitä riitti. Kyse on varmasti hirvittävästä tragediasta, mutta joidenkin pitää vain päästä aukomaan päätään. Miten nämä viisastelijat ja julmurit itse voivat?

Olisitko samaa mieltä, jos murhaaja olisi mies?

Vierailija
1377/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tuskin suunniteltu mitään kotisynnytystä omin neuvoin, kun ei varmasti ole tiedetty raskaudesta ollenkaan. Miestä ei siksi syytetä, koska hänellä ei ole mitään vaikeutta todistaa että ei ole tiennyt asiasta. Eihän naapurit, työkaverit tai ystävätkään tienneet. Mutta naisen katsotaan pääsääntöisesti olevan tietoinen raskaudestaan ja siksi hän on edelleen vangittuna.

Vierailija
1378/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tän todistelun haluan kyllä kuulla oikeudessa. Miten hitossa joku 19 vuotias käynnistää itse synnytyksensä kotona ku siihen ei pysty aina edes ammattilaiset sairaalassa?

Vierailija
1379/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on synnyttänyt lentokoneen vessaan tietämättä mitä tapahtui . Ei tiennyt olevansa raskaana edes. On kohdun ulkopuolisia raskauksia . On tuulimuna raskaus . On  6-7 kk syntyneitä keskosia. On epämuodostuneita. On kasvaimia. On raskaus myrkytyksiä.  Teini ikäiset on vasta lapsia eikä he tiedä raiskauksista tai raskaudesta. Teini ikäisillä ei kuukautiset vielä edes ole kuin aikuisilla on säännölliset.  Ei huomaa raskautta monikaan ennenkuin vatsa kasvaa isoksi. Muistakaa kirjoittaa vihkoon ylös jokaisen kuukautisen alkamispäivä ja jokaisen raiskaajan nimi ja päivämäärä milloin. Missä.  He joutuu maksamaan kulut ja ELATUSMAKSUT. 

Vierailija
1380/1395 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tuoko YK johdolla tänne miehiä jotka sortaa naisia ja naisia jotka vihaa naisia ! Amen. 

Sä varmaan oot nyt väärässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä