Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.
Raha, raha ja ulkonäkö. Pieni korjaus. Tosin, sellainen ulkonäöltään priimaa oleva tyyppi, jonka joku nainen saa väkisin väännettyä mieleiseensä muotoon, kelpaa myös. Tai sellainen reissukka, joka ei pärjää ilman sitä naisen hoivaa.
Omat asiansa hoitava, omilla jaloillaan seisova mies on naisille näkymätön. Varsinkin jos tällä miehellä on vielä moraalinen selkäranka. Sellaista naiset suorastaan pakenevat karkuun.
Mies ja "moraalinen selkäranka" samassa lauseessa on oksymoron.
Sinulle monikin asia lienee oksymoron (paino sanalla "moron")
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju.
Miehet itkee, kun eivät saa huomiota sovelluksissa tai pääse treffeille. Mutta sitten kun naiset yrittää kertoa, miten mies voi parantaa mahdollisuuksiaan, niin ei, eieiei, en kyllä ala, yhhyhhyy, en anna kenenkään pompotella mua, enkä viedä mun rahoja.
No eipä mitään, jatkakaa aivan vapaasti samaan tyyliin, niin roikutte vastakin turhan panttina.
Tiedän että tuo näyttää kummalliselta yksinkertaiselle ihmiselle. Kerron sulle salaisuuden. Naiset valehtelevat. Koko ajan. Myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet kuvittelee tietävänsä, mitä naiset haluaa. Toisinaan jopa niin, että he kuvittelevat tietävänsä naista itseään paremmin, mitä nainen haluaa (kuten osasta kommentteja täälläkin näkyy).
"Kyllä minä tiedän, mitä nainen haluaa"
Simsdlabim, sitten voikin tulla avlle ulisemaan, miten hirveitä naiset on, kun juuri hän ei kelpaa kellekään.
Palstalle, jossa jokaikinen nainen "tietää" millaisia "kaikki" miehet ovat. Tän palstan nimi on muuten osuva. Tää on vauvoille tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.
Omat asiansa hoitava, omilla jaloillaan seisova mies on naisille näkymätön. Varsinkin jos tällä miehellä on vielä moraalinen selkäranka. Sellaista naiset suorastaan pakenevat karkuun.
Olet ymmärtänyt väärin. Tämän kaverin perässä ne naiset siis juoksevat!
Ymmärtänyt väärin? Minä olen kaikkea tuota. Arvaa kuinka monta naista mun perässä juoksee? Pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju.
Miehet itkee, kun eivät saa huomiota sovelluksissa tai pääse treffeille. Mutta sitten kun naiset yrittää kertoa, miten mies voi parantaa mahdollisuuksiaan, niin ei, eieiei, en kyllä ala, yhhyhhyy, en anna kenenkään pompotella mua, enkä viedä mun rahoja.
No eipä mitään, jatkakaa aivan vapaasti samaan tyyliin, niin roikutte vastakin turhan panttina.
Niin, kasvat vain 15cm pidemmäksi, hommaat laatikkoleuan ja hyvän hiusrajan ja opiskelet rakettikirurgiksi. On ne miehet tyhmiä kun eivät edes tuota viitsi tehdä.
Fiksut miehet tietävät, ettei naisten saamiseen tarvita mitään noista.
Fiksu mies pelottaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju.
Tiedän että tuo näyttää kummalliselta yksinkertaiselle ihmiselle. Kerron sulle salaisuuden. Naiset valehtelevat. Koko ajan. Myös itselleen.
Todistit juuri, miksi miehillä ei käy flaksi deittimarkkinoilla. Jatka toki samaan malliin, incel👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!
Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi.
Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂
Mistä tunnistit?
Oli ihan omalla naamallaan apissa, jossa viestiteltiin.
Tiesitkö että jotkut laittavat jonkun toisen ihmisen kuvan profiilinsa?
"Miten ihmeessä sitten niin monet amisäijät ovat naimisissa?
Ne ei ruikuta."
He "keskustelevat" nyrkin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet kuvittelee tietävänsä, mitä naiset haluaa. Toisinaan jopa niin, että he kuvittelevat tietävänsä naista itseään paremmin, mitä nainen haluaa (kuten osasta kommentteja täälläkin näkyy).
"Kyllä minä tiedän, mitä nainen haluaa"
Simsdlabim, sitten voikin tulla avlle ulisemaan, miten hirveitä naiset on, kun juuri hän ei kelpaa kellekään.
Palstalle, jossa jokaikinen nainen "tietää" millaisia "kaikki" miehet ovat. Tän palstan nimi on muuten osuva. Tää on vauvoille tarkoitettu.
Ja sinäkin "totuuksia" kertomassa mukana 😂😂😂 Tyhmä miesvauva.
"No tämä ketju on tehty koska naista kiinnostaa luonne ja muu. Onko aloitus sinusta sitten valetta? Miten on niin vaikea ymmärtää, että jotain naista kiinnostaa toisen työ ja jotain naista luonne? Naiset ei ole samaa massaa."
Ei ole estänyt teitä niputtamasta kaikkia miehiä pienimmän yhteisen nimittäjän mukaan - samaksi massaksi, kuten asian ilmaisit. Huomaatko? Sanot yhtä ja teet jotain ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi.
Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂
Mistä tunnistit?
Ei tämä. Asutaan muutaman sadan metrin päässä toisistamme. Tosin hän ei sitä tiedä.
Haluatko vielä vääntää asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tykkäävät tehdä löytöjä toisista ihmisistä.
Jos minua katsoisi vain päällisin puolin, niin näytän vain vahvalta mieskarpaasilta. Jotkut tekevät siitä ensivaikutelmasta päätelmänsä. Jotkut huomaavat pitkään tutustuessa että sehän olikin myös x y ja z. Toiselle sama mahdollisuus; loistaa omana itsenään. Jos toinen ei halua tehdä löytöjä, niin jääköön salatuksi syvemmät asiat ja olkoot asia sillä selvä.
-M
Kukaan (siis kukaan) ei viitsi nähdä pätkääkään vaivaa sen tutustumisen eteen. Päätös tehdään aina naaman perusteella. Joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistit?
Ei tämä. Asutaan muutaman sadan metrin päässä toisistamme. Tos
Lisäksi siinä dickpickissä hän oli omalla naamallaan. Kuinka tyhmä voi joku olla😂 Että ei kannata seuraavaksi väittää, että oli lähettänyt jonkun muun munan kuvan 😂
Vierailija kirjoitti:
Miehenä suurin ahaa-elämys pariutumisessa, oli tajuta ettei se teini-iän elvistely ja ulkonäkö olekaan kaikki kaikessa. Käytöstapojen ja muiden huomioon ottamisen opettelu käytännössä keskeisimmät asiat pariutumisessa.
Nimimerkillä lyhyt duunari mies, jolla ei lopulta ollutkaan yhtään mitään ongelmaa löytää puolisoa.
Unohdat se pienen yksityiskohdan, että nykyään naiset eivät jaksa käyttää edes sitä viittä sekuntia sellaiseen mieheen, joka ensinäkemältä vaikuttaa jollain tavalla erilaiselta. Niiltä naisiltakin kun on kadonnut täysin ne vuorovaikutustaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän moni nainen, että mikä miehen mielestä kiinnostavaa?Vai olettavatko vain jotain? Niin. Se on hankalampaa kuin kuvittelit.
Ymmärretään kyllä. Siksi me kerrotaan deittiprofiilissa ikämme, laitetaan sinne valokuvia ja kerrotaan, ono meillä lapsia. Toki tämän lisäksi kerrotaan itsestämme muitakin asioita siltä varalta, että linjoilla sattuisi olemaan se mies, jota itse etsimme, eli se, jota kiinnostaa myös se, millaisia ihmisiä olemme. Aina joskus sellainenkin mies tulee nimittäin vastaan, joka toivoo kumppanilta muutakin kuin ikään ja ulkonäköön liittyviä asioita.
Kerrotte siis kaiken sen, minkä haluatte toisten naisten teistä tietävän.
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä eroa:
Kiinnostava viesti:
"Hei! Huomasin, että tykkäät vaelluksesta ja ulkoilusta. Itse olen käynyt monella hienolla reitillä täällä Suomessa. Miten aloitit vaeltamisen? Onko sulla jokin suosikkipaikka, johon menee aina uudestaan? Itse olen ihan hurahtanut Lapin maisemiin."
Ei-kiinnostava viesti:
"Miten menee?"
Kertoo enemmän siitä, millaisia miehiä siellä teillä on valittavana. Etsitte kirjaimellisesti timanttia koiranpaskasta.
Täällä demokratiaan ja vapaaseen tahtoon uskova jullikka hiekkana ison pyörän rattaissa
Vierailija kirjoitti:
"Miten ihmeessä sitten niin monet amisäijät ovat naimisissa?
Ne ei ruikuta."
He "keskustelevat" nyrkin välityksellä.
Oho, niinkö? Sitä suuremmalla syyllä naisten pitää kysyä tapaamiensa miesten koulutus ja työ, niin osaamme jättää amismiehet väliin. Kiitos, kun varoitit meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis katkerat työttömätkö täällä tähän aikaan u l i s e e?
Työssäkäyvä nainen haluaa työssäkäyvän miehen, koska haluaa, että parisuhteessa molemmilla on suunnilleen sama elintaso. Että voidaan tehdä joskus jotain muutakin kuin pakastepizzaa jommankumman luona. Käydä ehkä ulkona syömässä, tai jopa jollain ulkomaan matkalla, ilman, että se pitää sille toiselle tarjota. Ihan että molemmat maksavat osuutensa.
Siihenkin riittää jopa alle mediaanin palkka, jos ei ole peliongelmaisuuspäissään aiheuttanut itselleen ulosottovelkoja.
Nää asiat jotenkin kertoo elämänhallintataidoista ja naiset nyt vaan ei halua olla minkään sosiaalitapauksen hoivaaja...
Ei kukaan mies ole täällä vaatinut että pitäisi kelvata pitkäaikaistyöttömänä työssäkäyvälle naiselle.
Miehet täällä ovat kritisoineet naisten status ja rahahimoa, sitä, että miehen pitää kertoa olevansa lääkärijuristi että nainen kiinnostuu jatkamaan tutustumista.
Jos mies vastaa deittisovelluksessa naiselle olevansa esim. amisammatissa niin ne keskustelut päättyvät välittömästi.
No amiksen kannattaa tietysti ensisijaisesti etsiä toista amista. Ei kukaan halua lähteä tutustumaan ihmiseen josta jo etukäteen tietää että tulee laskemaan elintasoa. Miksi edes menet joitakin uratykkejä iskemään? Oletko gold digger?
Samanlaiset viihtyvät toistensa seurassa paremmin.