Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (446)
Pelimiehenä olen opetellut naisille puhumisen kantapään kautta. En puhu juuri mitään itsestäni vaan olen kiinnostunut heistä.
Ja tämä toimii. Vaikka omistan 10 kiloa ylipainoa ja en nyt varmasti kummoisen näköinen mies ole niin nainen (tyttö) lähtee aina baarista mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten mielenkiinto syttyy, jos vähänkään vaikuttaa siltä, että rahaa on. Huomattu on, eikä maistu tuollainen pinnallinen paska.
Miesten mielenkiinto syttyy kun nainen on kaunis. Huomattu on, eikä maistu tuollainen pinnallinen paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten ihmeessä sitten niin monet amisäijät ovat naimisissa?
Ne ei ruikuta."
He "keskustelevat" nyrkin välityksellä.
Oho, niinkö? Sitä suuremmalla syyllä naisten pitää kysyä tapaamiensa miesten koulutus ja työ, niin osaamme jättää amismiehet väliin. Kiitos, kun varoitit meitä.
Kävisit sen amiksen ensin loppuun
"Lisäksi siinä dickpickissä hän oli omalla naamallaan. Kuinka tyhmä voi joku olla😂 Että ei kannata seuraavaksi väittää, että oli lähettänyt jonkun muun munan kuvan 😂"
Paljastit juuri että trollaatte täällä porukalla...
Vierailija kirjoitti:
Tärkein tieto on että haluaako saada lapsia ja onko niitä valmiiksi. Kaikesta muusta voi tehdä kompromissin mutta lapsesta sitä ei voi tehdä. Deittisovelluksissa on liikkeellä paljon valeveloja, jotka saalistavat vapaaehtoisesti lapsettomia, ja kertovat vasta myöhemmin että "ajattelin että kun tutustut paremmin minuun niin alkaisit suhtautumaan myönteisemmin lasten hankintaan". 🤢🤮 toinen hukkaa jopa vuosia toisen aikaa esittämällä velaa vaikka onkin vanhemmaksi haluava lapseton!
Miksi lapsen haluava ei ota yhteyttä lapsia haluaviin?
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehenä olen opetellut naisille puhumisen kantapään kautta. En puhu juuri mitään itsestäni vaan olen kiinnostunut heistä.
Ja tämä toimii. Vaikka omistan 10 kiloa ylipainoa ja en nyt varmasti kummoisen näköinen mies ole niin nainen (tyttö) lähtee aina baarista mukaan.
Toimisiko miehiin?
Lue romaani jos pitkiä tekstejä kaipaat.
Itse otin sen jolle kelpasin. 15 vuotta etsintää, niin siinä karisee turhat kuvitelmat omasta erinomaisuudestaan. 9 vuotta yhdessä ja ainakin omasta mielestäni ihan hyvin menee, mutta ei yllättäisi jos ei naisen mielestä menisikään kun näitä juttuja täältä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis katkerat työttömätkö täällä tähän aikaan u l i s e e?
Työssäkäyvä nainen haluaa työssäkäyvän miehen, koska haluaa, että parisuhteessa molemmilla on suunnilleen sama elintaso. Että voidaan tehdä joskus jotain muutakin kuin pakastepizzaa jommankumman luona. Käydä ehkä ulkona syömässä, tai jopa jollain ulkomaan matkalla, ilman, että se pitää sille toiselle tarjota. Ihan että molemmat maksavat osuutensa.
Siihenkin riittää jopa alle mediaanin palkka, jos ei ole peliongelmaisuuspäissään aiheuttanut itselleen ulosottovelkoja.
Nää asiat jotenkin kertoo elämänhallintataidoista ja naiset nyt vaan ei halua olla minkään sosiaalitapauksen hoivaaja...
Ei kukaan mies ole täällä vaatinut että pitäisi kelvata pitkäaikaistyöttömänä työssäkäyvälle naiselle.
Mi
Miten ihmeessä sitten niin monet amisäijät ovat naimisissa?
Ihmettelin samaa. Tunnen useita amismiehiä jotka ovat onnellisesti naimisissa jopa todella upeiden naisten kanssa. Ihan tavallista arkea elelevät.
Mielestäni aika vaikea tietää mistä naiset on kiinnostunut kun aina jos kysyy naisten elämästä niin aina pidetään jonain outona hiipparina vaikka kysyisi mistä ruoasta nainen pitää jne.
Kiinnostavaa on se, että pitää sanansa. Toisen elämän myllyttäminen on syvältä. Halveksittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Hmm, mielestäni tuo kysymys ei kuulosta siltä, että ollaan statuksen ja rahan perässä. Eihän työssäkäynti mikään status- ja rahajuttu ole. Pikemminkin tuo kuulostaa vain tavallisen ihmisen tavalliselta kysymykseltä - henkilön, joka hahmottaa elämää tavallisten asioiden kautta. Eli tavallinen nainen etsii tavallista miestä tylsän arkisista asioista keskustelemisen kautta.
Teoriassa noinhan sen pitäisi mennä mutta jos on kymmeniä kertoja keskustelu loppunut heti kun vastaa tuohon kysymykseen niin jokainen mies tajuaa sen olevan kynny
Nainen haluaa miehen jolla on suunnilleen sama elintaso kuin itsellään. Ei se ole mitenkään ihmeellistä tai pinnallista. Sinä yrität vääränlaisia naisia, olet todennäköisesti pinnallinen jos oman kaltaisesi eivät sinulle kelpaa.
Ihmettelin samaa. Tunnen useita amismiehiä jotka ovat onnellisesti naimisissa jopa todella upeiden naisten kanssa. Ihan tavallista arkea elelevät.
Tietenkin on. Näissä keskusteluissa on se ongelma, että kun joku akateeminen nörttimäinen kertoo haaveilevansa älykkömiehestä, palstamiehet raivostuvat, ja tulkitsevat, että kaikki naiset ovat rahan (??) perässä, vaikka todellisuudessa asia ei edes liity rahaan mitenkään, ja koskee vain joitakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Akkoja kiinnostaa vain miehen koulutus ja että äänestää vasemmistoa.
Mä äänestän kokoomusta. En voisi kuvitella minulla olevan kovinkaan paljoa yhteistä vasemmistoa äänestävän kanssa, persua en huolisi missään nimessä.
Keskustalainen, vihreä tai sdp:tä äänestävä mies kelpaisi, kokoomuksen lisäksi tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Koska ko miehet eivät kykene keskustelemaan, ja heillä ei ole sosiaalisia taitoja eikä empatiakylyä. Sellaista se tulisi olemaan parisuhteessakin.
Lisäksi miehet ovat Tinderissä spray and pray-taktiikalla, eli tykkäävät kaikista naisista, eivät lue heidän biojaan, ja laittavat kaikille naisille saman viestin. Kun saavat mätsin/mätsejä alkaa se valkkaaminen, eli kauneimmillaan ja nuoremmille eniten ja muille sitten vähemmän viestejä. Miehillä tavoitteena Tinderissä on kerätä pilluhaaremi.
En ole koskaan ollut tinderissä koska olen hyvässä pitkässä parisuhteessa, mutta jos jostain syystä joutuisin etsimään seuraa, niin erittäin mielellään toteuttaisin tuon kaavan. Sitten siitä haaremista valkkaa sopivan ajan jälkeen sen jonka kanssa tuntuu natsaavan, tai jossei oikeen kenenkään kanssa muuten kun makkarin puolella, niin sitten uusi kierros.
Nainen haluaa miehen jolla on suunnilleen sama elintaso kuin itsellään. Ei se ole mitenkään ihmeellistä tai pinnallista. Sinä yrität vääränlaisia naisia, olet todennäköisesti pinnallinen jos oman kaltaisesi eivät sinulle kelpaa.
Ja kun se ei edes liity elintasoon vaan arvoihin ja kiinnostuksen kohteisiin. Joillekin koulutus ja lukeneisuus on tärkeä juttu. Jos se ei ole sinulle, etsi toisenlaisia naisia, mutta älä turhaan hauku naisia asiasta, joka ei ole totta. Ei ole pinnallista haluta puolisosta sitä, että voidaan yhtä lailla keskustella politiikasta, kvanttimekaniikan tulkinnoista kuin Dostojevskin kirjoistakin. Sinä saat haluta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tuon takia miehet siis aina pyrkivät utelemaan kaikenlaista. Itse koen sen häiritsevänä ja tulee epämukava olo. Noh, enpä ole kenenkään mukaan baarista lähtenytkään. Arvelinkin, että kyseessä on jokin pelimiestaktiikka, esitetään että ollaan kiinnostuttu toisesta ja vältetään kertomasta itsestä, kun ei tiedetä, millaisesta tyypistä se toinen osapuoli kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän moni nainen, että mikä miehen mielestä kiinnostavaa?Vai olettavatko vain jotain? Niin. Se on hankalampaa kuin kuvittelit.
Ymmärretään kyllä. Siksi me kerrotaan deittiprofiilissa ikämme, laitetaan sinne valokuvia ja kerrotaan, ono meillä lapsia. Toki tämän lisäksi kerrotaan itsestämme muitakin asioita siltä varalta, että linjoilla sattuisi olemaan se mies, jota itse etsimme, eli se, jota kiinnostaa myös se, millaisia ihmisiä olemme. Aina joskus sellainenkin mies tulee nimittäin vastaan, joka toivoo kumppanilta muutakin kuin ikään ja ulkonäköön liittyviä asioita.
Kerrotte siis kaiken sen, minkä haluatte toisten naisten teistä tietävän.
Paitsi ettei naiset näe toisten naisten profiileja, ellei käy muuttamassa filttereitä 😂 En jaksa uskoa tähän, vai käyttekö te miehet lukemassa toistenne profiileita?
Toisekseen, se relevantimpi kysymys, että jos on etsimässä miesseuraa, miksi tekisi oman profiilinsa toisille naisille? Vai teettekö te miehet omanne toisia miehiä varten? Vähänkö outoa 🤔
Nytpä tulikin jotain ihan uutta😂 Tää menee jo melkein new age-tasolle omituisuudessaan.
Raha ja status. Rupsahtaneet rummot ja yh:t eivät saa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän moni nainen, että mikä miehen mielestä kiinnostavaa?Vai olettavatko vain jotain? Niin. Se on hankalampaa kuin kuvittelit.
Ymmärretään kyllä. Siksi me kerrotaan deittiprofiilissa ikämme, laitetaan sinne valokuvia ja kerrotaan, ono meillä lapsia. Toki tämän lisäksi kerrotaan itsestämme muitakin asioita siltä varalta, että linjoilla sattuisi olemaan se mies, jota itse etsimme, eli se, jota kiinnostaa myös se, millaisia ihmisiä olemme. Aina joskus sellainenkin mies tulee nimittäin vastaan, joka toivoo kumppanilta muutakin kuin ikään ja ulkonäköön liittyviä asioita.
Kerrotte siis kaiken sen, minkä haluatte toisten naisten teistä tietävän.
Ei voi enää kuin nauraa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Niputit minut siis tuohon idariin. Kiva. Olet ihan yhtä pihalla kuin nuo ulisijatkin.