Hengaillaan 2026 official
Mitä mieltä uudesta juontajasta ja kilpailijoista? Tämä on ollut yksi suosikkiohjelmistani, mutta nyt mietityttää jaksanko kuunnella Mervi Kallion ääntä... Vieraat vaikuttaa mielenkiintoisilta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c0ced6d9-5316-475c-8c73-dde513d…
Katso lähetysajat : Hengaillaan - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (431)
Meni ohi mun ymmärryksen, et halusivatko Hazard ja Kleemola dissata Satu Rämön kuuluisuusnostetta kirjailijana vaiko dekkarikirjallisuutta ylupäänsä? Jos jälkimmäistä, niin heitot erityisen tökeröitä, koska Matti Rönkä on dekkaristi.
Finaali oli hyvä. Oli molempien joukkueiden miehet viihdyttäviä ja todella mukavan tuntuisia. Ite tykkään Mervi Kalliosta tässä juontajana. Parempi kuin Poikelus ja Kallio tässä roolissaan parempi kuin oli urheilutoimittajana. Siinä oli jotenkin liian iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi mun ymmärryksen, et halusivatko Hazard ja Kleemola dissata Satu Rämön kuuluisuusnostetta kirjailijana vaiko dekkarikirjallisuutta ylupäänsä? Jos jälkimmäistä, niin heitot erityisen tökeröitä, koska Matti Rönkä on dekkaristi.
Eipä taida olla Rönkä varsinaisesti dekkaristi, vaan enempikin vain "yleiskirjailija". Ehkä sekoitat Kuopion kansanedustaja Kilpeen, joka polliisina tekkee noita dekkareita. Rönkä on Outokummusta, mistä myös laulaja Anna Puustjärvi.
Onhan se kumma kun mulle nuo uuden ajan musakysymykset on ihan hepreaa. Tuo Tervomaan Levottomat piisikin vaikutti oudolta kun en ole lehvaa nähnyt, mut sitten tuo koripalloilija-kysymys oli naurettavan helppo. Eikö muuten Forssa ollut tässä ohjelmassa jo toista kertaa, eka kaudella jo oli, vai oliko..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hazardin käytös ei yllättänyt. Jäänyt mieleen hänen törkeä kirjoituksensa juuri menehtyneestä Tony Halmeesta. Vainajista muistellaan yleensä heidän hyviä ominaisuuksiaan tai jos niitä ei ole, ollaan hiljaa.
Muistanko oikein, että Hazard naureskeli sitä, että Loiria kutsuttiin taiteilijaksi. Ei Hazardin mielestä ansainnut tätä. Tämä tapahtui siis Loirin kuoleman jälkeen.
Hazardin mielestä taiteilijoita ovat vain vasemmistolaiset jotka elävät apurahoilla. Hienoa että tuo kärttyisä mummopari putosi selvin luvuin ja finaaliin menivät tietävät ja viihdyttävät mieskaksikot!
Klemola sai 130 tonnia apurahaa koneen säätiöltä. Siis mihin??!! Hyvä huudella muille kun itse on apurahaelätti.
Tosi hyvä pointti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kumma kun mulle nuo uuden ajan musakysymykset on ihan hepreaa. Tuo Tervomaan Levottomat piisikin vaikutti oudolta kun en ole lehvaa nähnyt, mut sitten tuo koripalloilija-kysymys oli naurettavan helppo. Eikö muuten Forssa ollut tässä ohjelmassa jo toista kertaa, eka kaudella jo oli, vai oliko..
Enempi ärsytti kun syötettiin lapaan se Tallinna kun se Saarikivi on asunut Virossa.
Rönkä on kuin vanha viini, paranee vanhetessaan.
Koijärvi oli ihan liian helppo kyssäri, minun lapsikin tiesi.
Paras Ylen ohjelma miesmuistiin vaikka jääkin vielä jälkeen Ruotsin vastaavasta. Hyvät juontajat ja myös viimeisten osien kilpailijat.
Missä kulkee vanhan viinin paranemisen raja vai ainako se vain paranee? Vai tarkoittaako se sitä kun nuori viini vanhenee ja missä välissä se muuttuu vanhaksi?
Matti Rönkä on tässä ohjelmassa ihan täysi kymppi. Hauska totisella naamalla. Ja kysymykset vaihtelevia ja vaikeita. Mervikin menettelee. Tällä parilla jatkoon!