Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko onko krjoittaja mies, vai nainen? Onko siitä merkkejä?

Vierailija
21.10.2025 |

Mistä huomaat?

T: Pera

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoituksessa on sana "siskot" tarkoittamassa yleensä naisia, niin kyseessä on mies.

Vierailija
2/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa heti. Miehen kirjoittamasta näkyy heti vähäinen koulutus ja olematon kirjallisuuden lukuharrastus. Enemmän opiskelleenkin tekstissä näkyy asenteellisuus ja tunne-elämän kapeus, erilaisuuden pelko ja yleinen elämänkatsomuksen kapea-alaisuus. Pahnanpohjimmaisena persut. Toki nainenkin voi olla sivistymätön, mutta se ilmenee pääasiassa kielioppi- ja kirjoitusvirheinä.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoituksessa on sana "siskot" tarkoittamassa yleensä naisia, niin kyseessä on mies.

Olen käyttänyt sanaa siskot ja nainen olen.

Vierailija
4/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset esittää täällä miestä ja jotkut miehet naista. Joistain " oudoista" kysymyksistä huomaa.

Vierailija
5/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa.  Miesten tekstit ovat usein vihamielisiä ja käytetään törkeää kieltä. Trollit taitavat kaikki olla miehiä. Naisten tekstit ovat jaarittelua, usein liian pitkiä ja sekavia. Monesti tietysti kirjoittaja itse jo kertoo sukupuolensa. Vihaako naisia vai miehiä. On kyllä törkeitä naisiakin. 

Minua luullaan yleensä mieheksi koska puolustan persuja. 

Vierailija
6/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillut on miehiä ja dilbot on naisia. 

Vierailija
7/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikossa tai kirjoituksessa esiintyy sana vihaan on kirjoittaja todnäk. nainen. Se on hyvin naisellinen tapa puhua ja naiset muutenkin tuntee enemmän negatiivisia tunteita. 

Vierailija
8/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin kesken hallituskauden.  🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa.  Miesten tekstit ovat usein vihamielisiä ja käytetään törkeää kieltä. Trollit taitavat kaikki olla miehiä. Naisten tekstit ovat jaarittelua, usein liian pitkiä ja sekavia. Monesti tietysti kirjoittaja itse jo kertoo sukupuolensa. Vihaako naisia vai miehiä. On kyllä törkeitä naisiakin. 

Tai siis olen mies

Vierailija
10/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarimiehet käyttää sanaa siskot. 

Vierailija
11/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonsisaret. YouTube on paljon eri uskontojen pahimpia hörhöjä. Fantasia maailmassa , kuvitelmissa. 

Vierailija
12/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että miesten kirjoitukset on usein törkeitä ja alatyylisiä. Aikuisilla miehillä näkyy sellaista alakoulutason herjaamista.  

Mutta kyllä miehistä jaarittelijoita löytyy. Joskus olen seurannut yhtä miesvaltaista foorumia, ja siellä törmäsin pitkiin sekaviin miesten kirjoituksiin.

Minuakin on jo monesti luultu tällä palstalla mieheksi. (En puolusta persuja)

Vierailija
13/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otsikossa tai kirjoituksessa esiintyy sana vihaan on kirjoittaja todnäk. nainen. Se on hyvin naisellinen tapa puhua ja naiset muutenkin tuntee enemmän negatiivisia tunteita. 

En ole huomannut eroa negatiivisuudessa. Tai oikeastaan joskus jopa päinvaistoin.  

Miehet toki saattaa käyttää vihaan-sanan sijaan v1tuttaa. Mutta yhtälailla miehetkin tuntuu valittelevan asioista.

Vierailija
14/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin luullaan usein mieheksi, ja erityisesti jos kritisoin vasemmistolaisuutta. Jos sanon viestissäni olevani nainen, sitä pidetään sitten huijaamisena : ) Ajoittain väsyttävää. 

Vierailija
15/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sitä sun tätä aloitukset ovat miehen käsialaa.

Vierailija
16/16 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin luullaan usein mieheksi, ja erityisesti jos kritisoin vasemmistolaisuutta. Jos sanon viestissäni olevani nainen, sitä pidetään sitten huijaamisena : ) Ajoittain väsyttävää. 

Moi riikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme