Jos nainen ei koskaan saa orgasmia
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi esimerkiksi vaihtaa naista. Ei ole pakko tyytyä ihan mihin tahansa orgasmivammaiseen akkaan.
Mieshän siinä on vajaa, jos ei saa naista syttymään.
Millä palstanaisen logiikalla se on miehen vika, jos nainen ei laukea edes runkatessaan?
Logiikka on palstamiehen. Läheskään kaikki naiset eivät saa mitään runkatessaan, ei yhtään sen enempää kuin itseä kutitettaessa. SIten heidän orgasmit on sopivan ja osaavan miehen varassa. Pitää vain löytää oikea mies joka saa pelkällä olemuksellaan sukat pyörimään ja pillun valumaan kiimasta. Jos sinä tai mnä ei saada naista syttyään, niin ei tarkoita, etteikö joku toinen mies saisi. Sitä ei tiedä kukaan ennen kuin nainen kohtaa oikean miehen. Ymmärrän tämän itse hyvin, koska vaimoni on ainut nainen joka on saanut pelkällä olemuksellaa kullini seisomaan ja panetuksen päälle. Meni puoli-ikään ymmärtää tämä ihmeellisyys.
Nainen on rikki. Kuten minun exäni oli. Hän sai helposti orgasmin ollessaan yksin, jopa neljä kappaletta vartissa. Minun hieroessani ei saanut millään, ei edes tunnissa. Saati sitten yhdynnässä. Rikki hän oli jostain kohtaa.
Onneksi kaikki kolme naisystävääni eron jälkeen ovat olleet soivia pelejä. Nykyinen varsinkin on ihan helmi, laukeaa kielellä, sormilla ja panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin vaikea kysymys!
Joo on mutta toivoisin että jokainen sen saa, afrikassa taitaa olla jo haave kun silvotaan....
Jos ei saa koskaan, siis itsekseenkään, siitä on aloitettava. On opittava ensin tekemään orgasmi itselleen.
Paljon esileikkiä. Voi olla että asia muuttuu ajan kanssa. Sormet käyttöön.