Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että 30-40-vuotiaat isossa kaupungissa asuvat naiset eivät pääse treffeille?

Vierailija
20.10.2025 |

Minä osun tuohon ikähaarukkaan ja asun isossa kaupungissa ja olen tänä vuonna tavannut Tinderin kautta 24 miestä. Ja ne kaikki miehet ovat olleet ihan järjellisiä miehiä. Ja sitä paitsi aloitin deittailun vasta maaliskuussa.  Siksi tuntuu oudolta, kun olen kuullut valitusta muilta samanikäisiltä naisilta, jotka myös asuvat isossa kaupungissa, että he eivät "pääse" tapaamaan ketään. Mä ymmärrän, jos asuu jollain pienellä paikkakunnalla, kuten Kuhmossa, Lieksassa tai Kauhavalla, että siellä ei ole kovin paljoa samanikäisiä sinkkumiehiä, mutta kyllä käsittääkseni isossa kaupungissa pitäisi olla paljon sinkkumiehiä. Tai sitten näillä naisilla on kohtuuttomat korkeat kriteerit eikä heille kelpaa kukaan tavallinen mies.

Jotenkin hävettää, kun kerran kävin treffeillä miehen kanssa, jolle minä olin hänen elämän eka Tinder-deitti ja hän oli ollut siellä jo puoli vuotta. Minä itse ehdin puolessa vuodessa tavata jo 20 miestä.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usein käy niin että sinkku naisella on korkeammat vaatimukset kuin mitä sinkku miehellä on kumppania hakiessaan.

Tosin en kyllä itsekkään miehenä pitkään treffeillä olisi kauniin naisenkaan kanssa joka olisi täysi riivinrauta tai muuten epätodennäköinen kumppanikanditaatti itselle.

Vierailija
62/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et mene treffeille, mistä ihmeestä voit tietää, sopiiko hän sinulle? Kasvotusten ne asiat vasta selviää.

Monista selviää jo kirjoittamalla, että ei sovi. Sitten löytyy aika vähän niitä, keiden kanssa edes kannattaisi tavata. Mutta ihmiset on erilaisia tässäkin. 

Itse en jaksa kirjoitella pitkään, haluan nopeasti treffeille. Mutta en silti mene kenen kanssa vain vaan vain niiden keiden kanssa jo kirjoitellessa nähdään että ollaan riittävän samalla aaltopituudella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko kanssa tuli toiset treffit, ap?

Vierailija
64/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et mene treffeille, mistä ihmeestä voit tietää, sopiiko hän sinulle? Kasvotusten ne asiat vasta selviää.

Juttelemalla Tinderissä tms selviää, jos mies ei ole sopiva sulle. Esim naisvihamielinen mies voi esittää helposti muutaman päivän normaalia ennenkuin todellisuus paljastuu.

Vierailija
65/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin ahkerasti treffeillä n 20 vuotta sitten, Tinderiä ei ollut mutta vastaavia, ainakin E kontakti, ne maksoikin jotain. Kyllä minäkin koin, että ihminen pitää nähdä livenä mahdollisimman pian. Profiilihan voi olla vaikka mikä feikki enkä mielellään antanut puhelinnumeroani ennen tapaamista eli ei juteltu etukäteen. Pelkäsin, että voi saada jonkun riesan. 

Eli muutama viesti vaihdettiin ja sitten mentiin yleensä kahville tai joskus kävelylle. Ei koskaan syömään, en lähtisi tuntemattoman kanssa. Kahvilta pääsee nopeasti lähtemään.

Eniten otti päähän sellaiset, jotka piti monologia itsestään, haukkui exäänsä jne. valittajat. Joku halusi heti vipata parikymppiä lottoon. Kaikenlaisia.

Jos olisit jutellut heidän kanssaan kauemmin ennen treffejä, nuo puolet olisi paljastuneet heistä. Et olisi joutunut turhaan treffeille.

Vierailija
66/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis tavannut uuden miehen melkein joka viikko? Huviksesiko ramppaat treffeillä?

tää on oikeesti tosi raskasta, kun kaikkien kanssa joudut käymään ne samat keskustelut ja puhumaan pas*kaa. Sitten jos johonkin tutustuu pidempään ja hän päättä loepttaa tapailun, niin ei yhtäänhuvittaisi taas aloittaa deittailua.

ap

Vierailija
67/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko Lahti suureksi kaupungiksi mutta minä en ole koskaan käynyt treffeillä. Koskaan ei ole täällä miehet lähestyneet. 10 vuotta ja 40 kiloa sitten Tampereella baarissa yksi mies lähestyi. N36

Vierailija
68/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokinhan niissä apn tapaamassa 24 miehessä on ollut "vikana", kun niistä ei löytynyt yhtään kelvollista. Aloitus on siis oxymoron; yhtä aikaa muka kelvollisia miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta samalla ei löydy yhtä joka kelpaisi. 

no näistö 24 miehestä ehkä n. 9 oli sellaisia, että he olivat potentiaalisia kumppaniehdokkaita mutta he itse antoivat pakit. Itse olen antanut pakit vain 6:lle miehelle. Eli 18 miestä 24:stä antoi minulle pakit.

ap

Vierailija
69/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin ahkerasti treffeillä n 20 vuotta sitten, Tinderiä ei ollut mutta vastaavia, ainakin E kontakti, ne maksoikin jotain. Kyllä minäkin koin, että ihminen pitää nähdä livenä mahdollisimman pian. Profiilihan voi olla vaikka mikä feikki enkä mielellään antanut puhelinnumeroani ennen tapaamista eli ei juteltu etukäteen. Pelkäsin, että voi saada jonkun riesan. 

Eli muutama viesti vaihdettiin ja sitten mentiin yleensä kahville tai joskus kävelylle. Ei koskaan syömään, en lähtisi tuntemattoman kanssa. Kahvilta pääsee nopeasti lähtemään.

Eniten otti päähän sellaiset, jotka piti monologia itsestään, haukkui exäänsä jne. valittajat. Joku halusi heti vipata parikymppiä lottoon. Kaikenlaisia.

"Eniten otti päähän sellaiset, jotka piti monologia itsestään, haukkui exäänsä jne. valittajat. Joku halusi heti vipata parikymppiä lottoon. Kaikenlaisia."

Iso osa näistä karsiutuisi pois just sillä edes parin päivän kirjoittelulla.

Ei itselläni ole aikaa eikä etenkään halua tavata random-ukkoja joka viikko, siksi käytän mieluummin pari päivää karsimiseen. Ja treffeille "pääsen" ehkä pari kertaa vuodessa, kun 99% karsiutuu pois niiden parin päivän aikana.

En voittaisi yhtään mitään sillä että tapaisin heidät äkkiä koska ne kirjoittaessa paljastuvat asiat paljastuisi samalla lailla livenä, mutta häviäisin aikaa ja vaivaa (viestejä voi kirjoittaa vaikka vessassa istuessa, treffit vie matkoineen yms vähintään useamman tunnin). 

Vierailija
70/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät pääse tapaamaan miljonääriä johon luulevat olevansa oikeutettuja.

Muuta oikeasti, mitä väliä? Ap:kin on tavannut 20+ miestä ja saldo on nolla. Tosin, ap ei ole käyttänyt euroakaan treffeihin.

mitä tarkoitat?

Olen aika paljon pistänyt rahaa treffeihin, kun olen omat safkani/kahvini maksanut suurimmaksi osaksi. Näistä 34:stä miehestä ehkä 5 halusi tarjota minulle ensitreffeillä. Itse tarjosin kahdelle miehelle brunssin/lounaan ensitreffeillä.

Vierailija
71/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko kanssa tuli toiset treffit, ap?

muistaakseni n. kuuden miehen kanssa tavattiin vähintään kahdesti. Suurin osa antoi minulle pakit.

Vierailija
72/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät pääse tapaamaan miljonääriä johon luulevat olevansa oikeutettuja.

Muuta oikeasti, mitä väliä? Ap:kin on tavannut 20+ miestä ja saldo on nolla. Tosin, ap ei ole käyttänyt euroakaan treffeihin.

mitä tarkoitat?

Olen aika paljon pistänyt rahaa treffeihin, kun olen omat safkani/kahvini maksanut suurimmaksi osaksi. Näistä 34:stä miehestä ehkä 5 halusi tarjota minulle ensitreffeillä. Itse tarjosin kahdelle miehelle brunssin/lounaan ensitreffeillä.

Ai se on nyt 34 eikä 24? Sittenhän me tiedetään, kuka tätä kirjoittelee.

Vierailija
73/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit jutellut heidän kanssaan kauemmin ennen treffejä, nuo puolet olisi paljastuneet heistä. Et olisi joutunut turhaan treffeille.

En koe, että se nyt niin turhaa oli. Olin aika varovainen antamaan itsestäni tietoja. Toki sitten eka tapaamisen jälkeen vaihdettiin puhelinnumerot, jos päätettiin jatkaa juttelua. Puhelinnumerosta saa selville aika paljon.

Vierailija
74/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatimustasosta.

Jos haluaa maksimoida tulokset ja havittelee vain provider-miehiä, lääkäreitä, lentäjiä tai muuten vaan rikasta eliittiä, tuloksia tulee vähän. Syynä on ihan väestötieteellinen syy: menestyjiä ja mallin näköisiä miehiä on alle 5% väestöstä. Prinssi charmikas on tilastopoikkeama, näin se vaan on.

Jos taas riittää "riittävän hyvä", joihin lukeutuu isompi osuus miehistä, sitten varmasti osuu enemmän treffejä.

Eli jos ei ensin määrittele omaa vaatimistasoa, treffimäärä itsessään ei kerro yhtään mitään. Saman kuin vertaisi omenoita ja banaaneja keskenään, jos ihmisillä on ihan erilaiset parinvalintakriteerit.

Vierailija
75/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokinhan niissä apn tapaamassa 24 miehessä on ollut "vikana", kun niistä ei löytynyt yhtään kelvollista. Aloitus on siis oxymoron; yhtä aikaa muka kelvollisia miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta samalla ei löydy yhtä joka kelpaisi. 

no näistö 24 miehestä ehkä n. 9 oli sellaisia, että he olivat potentiaalisia kumppaniehdokkaita mutta he itse antoivat pakit. Itse olen antanut pakit vain 6:lle miehelle. Eli 18 miestä 24:stä antoi minulle pakit.

ap

Niin, ja me jotka ei haluta juosta noin paljon tyhjänpäiväisillä treffeillä on opittu paljon paremmiksi tunnistamaan epäsopivat jo etukäteen. Siksi niitä treffejä on paljon vähemmän. Kuten itsekin huomasit, ei niitä oikeasti potentiaalisia ole kuin muutamia, kun yhtään enemmän tutustuu. 

Vierailija
76/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaatimustasosta.

Jos haluaa maksimoida tulokset ja havittelee vain provider-miehiä, lääkäreitä, lentäjiä tai muuten vaan rikasta eliittiä, tuloksia tulee vähän. Syynä on ihan väestötieteellinen syy: menestyjiä ja mallin näköisiä miehiä on alle 5% väestöstä. Prinssi charmikas on tilastopoikkeama, näin se vaan on.

Jos taas riittää "riittävän hyvä", joihin lukeutuu isompi osuus miehistä, sitten varmasti osuu enemmän treffejä.

Eli jos ei ensin määrittele omaa vaatimistasoa, treffimäärä itsessään ei kerro yhtään mitään. Saman kuin vertaisi omenoita ja banaaneja keskenään, jos ihmisillä on ihan erilaiset parinvalintakriteerit.

Mä luulen, että ne lääkärit ja lentäjät pariutuu jo lukiossa tai viimeistään opiskeluaikana. 

Vierailija
77/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä treffeille? Kauhea vaiva.

Mulla on salainen numero.

Ensimmäiset treffit watsapissa videoyhteydellä.

Vierailija
78/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä treffeille? Kauhea vaiva.

Mulla on salainen numero.

Ensimmäiset treffit watsapissa videoyhteydellä.

WhatsAppia ei voi käyttää antamatta puhelinnumeroa. 

Vierailija
79/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihmisen ammatti on sivuseikka mutta toivon, että on töissä tai opiskelee eli on aktiivinen ja yritystä eteenpäin. Mielellään on myös ystäviä ja joku harrastus, olkoon vaikka kävely tai lukeminen. Myöskään absolutistia tai kovin uskovaista en haluaisi. 

Vierailija
80/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En treffaile ketä tahansa, vaan vasta oikeasti kiinnostavaa.

Mistä tiedät, kuka on niin kiinnostava? Oikeasti kiinnostavan ihmisen tietää vasta kun hänen kanssaan juttelee. Moni hiirulainen voikin olla todella kiinnostava ja tehdä kiinnostavia asioista joita ei huomaa ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi