Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että 30-40-vuotiaat isossa kaupungissa asuvat naiset eivät pääse treffeille?

Vierailija
20.10.2025 |

Minä osun tuohon ikähaarukkaan ja asun isossa kaupungissa ja olen tänä vuonna tavannut Tinderin kautta 24 miestä. Ja ne kaikki miehet ovat olleet ihan järjellisiä miehiä. Ja sitä paitsi aloitin deittailun vasta maaliskuussa.  Siksi tuntuu oudolta, kun olen kuullut valitusta muilta samanikäisiltä naisilta, jotka myös asuvat isossa kaupungissa, että he eivät "pääse" tapaamaan ketään. Mä ymmärrän, jos asuu jollain pienellä paikkakunnalla, kuten Kuhmossa, Lieksassa tai Kauhavalla, että siellä ei ole kovin paljoa samanikäisiä sinkkumiehiä, mutta kyllä käsittääkseni isossa kaupungissa pitäisi olla paljon sinkkumiehiä. Tai sitten näillä naisilla on kohtuuttomat korkeat kriteerit eikä heille kelpaa kukaan tavallinen mies.

Jotenkin hävettää, kun kerran kävin treffeillä miehen kanssa, jolle minä olin hänen elämän eka Tinder-deitti ja hän oli ollut siellä jo puoli vuotta. Minä itse ehdin puolessa vuodessa tavata jo 20 miestä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinhan niissä apn tapaamassa 24 miehessä on ollut "vikana", kun niistä ei löytynyt yhtään kelvollista. Aloitus on siis oxymoron; yhtä aikaa muka kelvollisia miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta samalla ei löydy yhtä joka kelpaisi. 

Vierailija
42/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset arvottaa itsensä meikit naamalla. Näin kutosen luomunaisesta tulee kasin tai ysin nainen huijaamalla. Silloin eivät tyydy miehiin, jotka ovat heidän todellista realistista tasoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan juuri sellainen sopivan nätti, helppo ja geneerinen, ja tietysti toimeentuleva, että vedät puoleesi kaikenlaisia miehiä. Itse vedän lähinnä ulkkiksia ja työttömiä, johtuen siitä että olen itsekin kulttuurialalla enkä esimerkiksi käytä alkoholia. Golf-miehistä turha haaveilla enkä edes tiedä mistä puhuisin tällaisen kanssa. Insinöörejä en jaksa enää, sori siitä.

Eikö kulttuurialalla olevan tulisi olla edes sen verran avarakatseinen ettei lokeroisi ihmisiä tällä tavalla?

t. kulttuuria aktiivisesti harrastava DI

Vierailija
44/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan juuri sellainen sopivan nätti, helppo ja geneerinen, ja tietysti toimeentuleva, että vedät puoleesi kaikenlaisia miehiä. Itse vedän lähinnä ulkkiksia ja työttömiä, johtuen siitä että olen itsekin kulttuurialalla enkä esimerkiksi käytä alkoholia. Golf-miehistä turha haaveilla enkä edes tiedä mistä puhuisin tällaisen kanssa. Insinöörejä en jaksa enää, sori siitä.

Eikö kulttuurialalla olevan tulisi olla edes sen verran avarakatseinen ettei lokeroisi ihmisiä tällä tavalla?

t. kulttuuria aktiivisesti harrastava DI

Etkö tässä itsekin lokeroi kulttuuri-ihmiset tietynlaisiksi?? 

Vierailija
45/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on avannut kullijoulukalenterin kaikki 24 luukkua ja rehentelee sillä nyt

Karusellissa 

Vierailija
46/46 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pääse tapaamaan miljonääriä johon luulevat olevansa oikeutettuja.

Muuta oikeasti, mitä väliä? Ap:kin on tavannut 20+ miestä ja saldo on nolla. Tosin, ap ei ole käyttänyt euroakaan treffeihin.