Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että 30-40-vuotiaat isossa kaupungissa asuvat naiset eivät pääse treffeille?

Vierailija
20.10.2025 |

Minä osun tuohon ikähaarukkaan ja asun isossa kaupungissa ja olen tänä vuonna tavannut Tinderin kautta 24 miestä. Ja ne kaikki miehet ovat olleet ihan järjellisiä miehiä. Ja sitä paitsi aloitin deittailun vasta maaliskuussa.  Siksi tuntuu oudolta, kun olen kuullut valitusta muilta samanikäisiltä naisilta, jotka myös asuvat isossa kaupungissa, että he eivät "pääse" tapaamaan ketään. Mä ymmärrän, jos asuu jollain pienellä paikkakunnalla, kuten Kuhmossa, Lieksassa tai Kauhavalla, että siellä ei ole kovin paljoa samanikäisiä sinkkumiehiä, mutta kyllä käsittääkseni isossa kaupungissa pitäisi olla paljon sinkkumiehiä. Tai sitten näillä naisilla on kohtuuttomat korkeat kriteerit eikä heille kelpaa kukaan tavallinen mies.

Jotenkin hävettää, kun kerran kävin treffeillä miehen kanssa, jolle minä olin hänen elämän eka Tinder-deitti ja hän oli ollut siellä jo puoli vuotta. Minä itse ehdin puolessa vuodessa tavata jo 20 miestä.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset arvottaa itsensä meikit naamalla. Näin kutosen luomunaisesta tulee kasin tai ysin nainen huijaamalla. Silloin eivät tyydy miehiin, jotka ovat heidän todellista realistista tasoaan.

Vierailija
42/129 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan juuri sellainen sopivan nätti, helppo ja geneerinen, ja tietysti toimeentuleva, että vedät puoleesi kaikenlaisia miehiä. Itse vedän lähinnä ulkkiksia ja työttömiä, johtuen siitä että olen itsekin kulttuurialalla enkä esimerkiksi käytä alkoholia. Golf-miehistä turha haaveilla enkä edes tiedä mistä puhuisin tällaisen kanssa. Insinöörejä en jaksa enää, sori siitä.

Eikö kulttuurialalla olevan tulisi olla edes sen verran avarakatseinen ettei lokeroisi ihmisiä tällä tavalla?

t. kulttuuria aktiivisesti harrastava DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan juuri sellainen sopivan nätti, helppo ja geneerinen, ja tietysti toimeentuleva, että vedät puoleesi kaikenlaisia miehiä. Itse vedän lähinnä ulkkiksia ja työttömiä, johtuen siitä että olen itsekin kulttuurialalla enkä esimerkiksi käytä alkoholia. Golf-miehistä turha haaveilla enkä edes tiedä mistä puhuisin tällaisen kanssa. Insinöörejä en jaksa enää, sori siitä.

Eikö kulttuurialalla olevan tulisi olla edes sen verran avarakatseinen ettei lokeroisi ihmisiä tällä tavalla?

t. kulttuuria aktiivisesti harrastava DI

Etkö tässä itsekin lokeroi kulttuuri-ihmiset tietynlaisiksi?? 

Vierailija
44/129 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on avannut kullijoulukalenterin kaikki 24 luukkua ja rehentelee sillä nyt

Karusellissa 

Vierailija
45/129 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pääse tapaamaan miljonääriä johon luulevat olevansa oikeutettuja.

Muuta oikeasti, mitä väliä? Ap:kin on tavannut 20+ miestä ja saldo on nolla. Tosin, ap ei ole käyttänyt euroakaan treffeihin.

Vierailija
46/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sulla on ideana tossa ?

Vierailija
47/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian wanhoja jo palomiespankkiireille.

Vierailija
48/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
49/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene treffeille, mistä ihmeestä voit tietää, sopiiko hän sinulle? Kasvotusten ne asiat vasta selviää.

Vierailija
50/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kymmenen vuoden aikana kolmilla treffeillä Tinderin kautta. Miten joku jaksaa tollasta rumbaa? 

Ihmettelin samaa. Hyvä jos jaksaisi yhdet ensitreffit kuukaudessa. Sekin tuntuu raskaalta ajatukselta. Aloittaja on varmaan sen tyylinen nainen, joille on sovelluksissa kysyntää. Aika kapeakatseista ajatella, että kaikki naiset tippuisivat siihen samaan kategoriaan.

Ei ole itsellekään ollut sitä ongelmaa, etteikö treffikavereista olisi jopa ylitarjontaa. Mutta se laatu on aika kammottavaa. Suurin osa jotain pesänvonkaajaa tai sitten väittävät haluavansa suhteen, mutta käytös treffeillä paljastaa aivan muuta. Tällaisia ainakin oma ulkonäkö tuntuu houkuttavan. Himokkaita häntäheikkejä. 

Vierailija
51/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että naiset arvottaa itsensä meikit naamalla. Näin kutosen luomunaisesta tulee kasin tai ysin nainen huijaamalla. Silloin eivät tyydy miehiin, jotka ovat heidän todellista realistista tasoaan.

No eikös miesten parrat mene sitten samaan arvotushuijaukseen? Ei tiedä mikä leuaton mörkö siellä alla lymyilee.

Vierailija
52/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsot tavis naiset antaa pakit jokaiselle tavis miehelle.

Vierailija
53/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata kuka tahansa tavallinen mies? Haluan miehen, kenen kanssa synkkaa ja voin olla oma itseni. 

Mistä tiedät pelkän kirjoittelun perusteella synkkaako toisen kanssa vai ei? Vain treffeillä näkee onko kemiaa toisen kanssa vai ei.

Ilmeisesti tiedän paremmin kuin sinä, joka ramppaat treffeillä miehen toisensa jälkeen kanssa

No, saapa ilmasta ruokaa

Ei nykymiehet maksa treffeillä mitenkään erityisen yleisesti. Useimmat maksaa vain omansa.

Vierailija
54/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis tavannut uuden miehen melkein joka viikko? Huviksesiko ramppaat treffeillä?

Treffimies maksaa myös juomat ja ruuat.

Vierailija
55/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tää nyt liity siihen samaan ongelmaan, miksi maalla asuvat miehet eivät löydä kumppania. :D

Vierailija
56/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että naiset eivät saa treffejä itselleen muuten kuin Tinderin kautta? Jotian vikaa täytyy sellaisessa ihmisessä olla.

Vierailija
57/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan sen tyylinen nainen, joille on sovelluksissa kysyntää...

Taikka hän on miesvihasta kärsivä katkeroitunut wanhusnainen, kuten wanharouva Tyhjäpää. 

Vierailija
58/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis tavannut uuden miehen melkein joka viikko? Huviksesiko ramppaat treffeillä?

En vaan kullin takia. Olen terve heteronainen. Panettaa kutakuinkin päivittäin ja miehiä tosiaan saa helposti. Parempihan se on panna kuin olla panematta, vai mitä?

Vierailija
59/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 kullia kokeiltu, montako eri tautia?

Ei yhtään. Kuvitteletko että seksin harrastamisesta saa aina jonkun taudin? Sinun kannattaa ehkä pysyä ihan vaan kotona. Tosin sielläkin on vaaranpaikkoja.

Vierailija
60/129 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ahkerasti treffeillä n 20 vuotta sitten, Tinderiä ei ollut mutta vastaavia, ainakin E kontakti, ne maksoikin jotain. Kyllä minäkin koin, että ihminen pitää nähdä livenä mahdollisimman pian. Profiilihan voi olla vaikka mikä feikki enkä mielellään antanut puhelinnumeroani ennen tapaamista eli ei juteltu etukäteen. Pelkäsin, että voi saada jonkun riesan. 

Eli muutama viesti vaihdettiin ja sitten mentiin yleensä kahville tai joskus kävelylle. Ei koskaan syömään, en lähtisi tuntemattoman kanssa. Kahvilta pääsee nopeasti lähtemään.

Eniten otti päähän sellaiset, jotka piti monologia itsestään, haukkui exäänsä jne. valittajat. Joku halusi heti vipata parikymppiä lottoon. Kaikenlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi