Miten on mahdollista, että 30-40-vuotiaat isossa kaupungissa asuvat naiset eivät pääse treffeille?
Minä osun tuohon ikähaarukkaan ja asun isossa kaupungissa ja olen tänä vuonna tavannut Tinderin kautta 24 miestä. Ja ne kaikki miehet ovat olleet ihan järjellisiä miehiä. Ja sitä paitsi aloitin deittailun vasta maaliskuussa. Siksi tuntuu oudolta, kun olen kuullut valitusta muilta samanikäisiltä naisilta, jotka myös asuvat isossa kaupungissa, että he eivät "pääse" tapaamaan ketään. Mä ymmärrän, jos asuu jollain pienellä paikkakunnalla, kuten Kuhmossa, Lieksassa tai Kauhavalla, että siellä ei ole kovin paljoa samanikäisiä sinkkumiehiä, mutta kyllä käsittääkseni isossa kaupungissa pitäisi olla paljon sinkkumiehiä. Tai sitten näillä naisilla on kohtuuttomat korkeat kriteerit eikä heille kelpaa kukaan tavallinen mies.
Jotenkin hävettää, kun kerran kävin treffeillä miehen kanssa, jolle minä olin hänen elämän eka Tinder-deitti ja hän oli ollut siellä jo puoli vuotta. Minä itse ehdin puolessa vuodessa tavata jo 20 miestä.
Kommentit (44)
24 kullia kokeiltu, montako eri tautia?
Treffailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.
Vierailija kirjoitti:
Joo meidän kulttuuriin kuului mennä baariin, vetää kännit ja herätä aamulla jonkun vierestä ja tästä tuli sitten loppuelämän puoliso. Nykyään kukaan ei juo niin kukaan ei pariudu.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin Argentiinalaiet kun toi treffikulttuurin.
USA ei ole Amerikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan päämäärä ei ole deittailla mahdollisimman monen kanssa vaan löytää itselleni kumppani.
No miten sä löydät sen kumppanin ellet käy treffeillä? Kerrasta tinderin kuvasta ja tykkäyksestä?
Juttelemalla ehdokkaiden kanssa. EI mulla ole aikaa ja halua treffailla joka viikko uuden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata kuka tahansa tavallinen mies? Haluan miehen, kenen kanssa synkkaa ja voin olla oma itseni.
Mistä tiedät pelkän kirjoittelun perusteella synkkaako toisen kanssa vai ei? Vain treffeillä näkee onko kemiaa toisen kanssa vai ei.
Ilmeisesti tiedän paremmin kuin sinä, joka ramppaat treffeillä miehen toisensa jälkeen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata kuka tahansa tavallinen mies? Haluan miehen, kenen kanssa synkkaa ja voin olla oma itseni.
Mistä tiedät pelkän kirjoittelun perusteella synkkaako toisen kanssa vai ei? Vain treffeillä näkee onko kemiaa toisen kanssa vai ei.
Ilmeisesti tiedän paremmin kuin sinä, joka ramppaat treffeillä miehen toisensa jälkeen kanssa
No, saapa ilmasta ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, saapa ilmasta ruokaa
Toivottavasti ei käy aina samassa raflassa. Saisi tarjoilijoiden keskuudessa tietynlaisen maineen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tuohon ikähaarukkaan ja asun isossa kaupungissa. Vaikka miehiä onkin enemmän kuin maaseudulla niin "taso" ei ole sen parempi. 95% menee vasuriin. Niiden harvojen matchien kanssa keskustelu ehtii suunnilleen heippoihin niin jo halutaan tavata.
Toisin sanoen määrä ei korvaa laatua.
Tai sitten algoritmi näyttää sulle jostain syystä niitä jämämiehiä. Isoissa kaupungeissa on paljon akateemisia miehiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, saapa ilmasta ruokaa
Saapahan vastineeksi pillua!
Ihan kuin oikeassa elämässä jonkun toisen naisen persettä kutittaisi, jos ei muut käy treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina kohtuuttoman kovat kriteerit ja ne haluaa tapailla vain komeita pitkiä miehiä joilla on omakotitalo ja yhden illan juttuja 200 ainakin. Ne pelimiehet joita on noin muutama kymmenen niin paikkakunnan samat 5000 sinkkunaista haluaa tavata pientä joukkoa komeita miehiä.
Önnönnnööö... Jälleen yksi, joka syyttää naisia omasta kelpaamattomudestaan ja selittää sen itselleen näin. Säälittävä olet. Naisille riittää omaan silmään mukavan/ komean näköinen mies. Muut kriteerit ja mieltymykset sitten tämän lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis tavannut uuden miehen melkein joka viikko? Huviksesiko ramppaat treffeillä?
Ammattitreffaaja.
Sen vähän aikaa, kun olin aikoinaan treffipalstoilla, nuo ammattitreffaajat oppi tunnistamaan aika lailla ensinäkemällä. Eivät nämä naiset tosissaan olleet, kunhan hakivat jännitystä elämäänsä. Aika pian tein johtopäätökset ja lopetin. Puoliso löytyi onneksi sitten vähän myöhemmin puolivahingossa harrastuspiireistä, mikä oli onnekasta ja paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee yli 20:n kanssa käydä treffeillä, on syytä miettiä miten tosissaan on. Harvoin yli kolmekymppisen elämään ilmestyy enää unelmien prinssiä, joka vie jalat alta. On aivan ihmeellistä prinsessahömpötystä, että maailmasta pitäisii neljästä miljardista ehdokkaasta löytää juuri se oikea. Ei sellaista olekaan. Jos joutuu kymmeniä treffaamaan, alkaa vikaa olemaan väkisinkin jo itsessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee yli 20:n kanssa käydä treffeillä, on syytä miettiä miten tosissaan on. Harvoin yli kolmekymppisen elämään ilmestyy enää unelmien prinssiä, joka vie jalat alta. On aivan ihmeellistä prinsessahömpötystä, että maailmasta pitäisii neljästä miljardista ehdokkaasta löytää juuri se oikea. Ei sellaista olekaan. Jos joutuu kymmeniä treffaamaan, alkaa vikaa olemaan väkisinkin jo itsessäkin.
... ja lisäksi: kiinnostavan ihmisen kanssa kannattaa tutustua paremmin, ja sitä ei voi tehdä, jos on joka viikolle rauta tai pari tulessa. Sellainen jokaviikkoinen uuden treffaaminen johtaa vain siihen, ettei pysty keskittymään yhteen ihmiseen, kun viuhuttaa vain uusia plussa- ja miinustaulukoita. Se on valintamyymälän hyllyltä valkkaamista, ei ihmiseen tutustumista.
Olet varmaan juuri sellainen sopivan nätti, helppo ja geneerinen, ja tietysti toimeentuleva, että vedät puoleesi kaikenlaisia miehiä. Itse vedän lähinnä ulkkiksia ja työttömiä, johtuen siitä että olen itsekin kulttuurialalla enkä esimerkiksi käytä alkoholia. Golf-miehistä turha haaveilla enkä edes tiedä mistä puhuisin tällaisen kanssa. Insinöörejä en jaksa enää, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina kohtuuttoman kovat kriteerit ja ne haluaa tapailla vain komeita pitkiä miehiä joilla on omakotitalo ja yhden illan juttuja 200 ainakin. Ne pelimiehet joita on noin muutama kymmenen niin paikkakunnan samat 5000 sinkkunaista haluaa tavata pientä joukkoa komeita miehiä.
Suurin osa muista miehistä ei ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule prinssiä niin sitten täytyy varmaan vaan riutua yksin. Ei minun tasoni sillä laske että muut eivät yllä sinne.
Ap on avannut kullijoulukalenterin kaikki 24 luukkua ja rehentelee sillä nyt