Mistä löydän nelikymppisen urheilullisen koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen?
Kaikki mitä olen tapaillut ovat olleet pömppömahaisia sohvaperunoita jossain rasvaisissa duunari hommissa tai jopa työttömiä.
Kommentit (65)
Eli haluat löytää itsellesi huomionkipeän narsistin? Ne kaikki koulutetut, fiksut ja kivat ovat jo perheellisiä, jäljellä ovat enää vain urheilulliset, "menestyvät", persoonallisuushäiriöiset eronneet narsistit ja muut egoistiset sadistit.
Mulle ainakin tuli paljon matchejä yli 40v. Koulutetuista ja liikunnallisista miehistä. Kannattaa panostaa kuviin ja tuoda esille se, ett olet itsekin liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli paljon matchejä yli 40v. Koulutetuista ja liikunnallisista miehistä. Kannattaa panostaa kuviin ja tuoda esille se, ett olet itsekin liikunnallinen.
--- ja sitten tapailet heitä vuoden ajan ja huomaat pettymykseksesi vihdoin sen syyn, miksi nämä "koulutetut", "liikunnalliset" ja vastaavat "menestyvät" miehet olivat yhä sinkkuja ja suhde äitiinkin oli huono. Taustaltakin heiltä löytyy vain lyhyitä suhteita ja niiden lyhytaikaisten "eksien" haukkumista.
Älkää hyvät naiset tuhlatko nuoruuttanne ja elämäänne noihin "urheilullisiin vaihdevuosi-ikäisiin menestyjämiehiin". Se joukko sisältää vain jämäpalat, sadistit, narsistit ja petostehtailijat.
Työpaikalta? Oletan että itselläsi on hyvä työ.