Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitteko nuorena etelässä lomailemassa? Missä?

Vierailija
12.08.2023 |

Itse olin pari kertaa 18 ja 19-vuotiaana. Vuosina 1994 ja 1995 Espanjassa. Biletettiin joka ilta.

Silloin oli baareja, joissa juomat sisältyivät pääsylipun hintaan? Vieläkö näitä paikkoja on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
2/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onneksi olla kun niistä, on tuli niin paljon ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kanarian saarilla nuorena. En käynyt baareissa.

Vierailija
4/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuollaisella matkalla 1985, vuoden kuluttua sain lapsen. Kreikassa.

Vierailija
5/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mutta lähinnä katseltiin nähtävyyksiä, bilettäminen ei ollut oma juttu.

Vierailija
6/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, suuntasin yleensä lounaaseen.

Vierailija
7/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa olin 20-vuotiaana. Käytiin rannalla, tehtiin pieniä ostoksia, muutamana iltana baarissakin. Hauska reissu kolmen kaverin kanssa.

Vierailija
8/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin Pohjoisessa. Sinne Lemmenjoelle ja Norjan puolella palaan aina uudelleen ja se vetää aina ( vaikka muuallakin pitkin maailmaa olen matkustellut)

Vierailija
9/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli Kanarian saaret, Kreeta, Mallorca,

Kypros koluttua läpi ja meni ns viihteen merkeissä.

Vierailija
10/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa kielikurssilla. 

Vierailija
11/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme porukalla Kreetalla pari viikkoa ehkä vuonna 1992 ollessani 18 vuotias. Joimme aivan likaa tequilaa, kun meidän vaaleista näteistä tytöistä koostuvalle porukalle niitä tarjottiin, tanssimme tuntikausia ja söimme hyvin. Minä kävin parilla reissulla katsomassa nähtävyyksiä ystäväni kanssa, mutta muut tytöt taisivat lähinnä löhötä rannalla.

Vierailija
12/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme porukalla Kreetalla pari viikkoa ehkä vuonna 1992 ollessani 18 vuotias. Joimme aivan likaa tequilaa, kun meidän vaaleista näteistä tytöistä koostuvalle porukalle niitä tarjottiin, tanssimme tuntikausia ja söimme hyvin. Minä kävin parilla reissulla katsomassa nähtävyyksiä ystäväni kanssa, mutta muut tytöt taisivat lähinnä löhötä rannalla.

Muutaman vuoden päästä tästä muutin ulkomaille asumaan mieheni kanssa, mutta sitä ei varmaan lasketa tähän mukaan.

Vierailija
13/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena huvittaa nämä vastaukset, jossa kerrotaan vaan maa. Ihan kuin Espanjassa olisi joka puolella samanlaista. Jos joku sanoo käyneensä Suomessa, niin eikö sillä ole väliä onko ollut esim. Helsingissä vai jossain Kuusamossa.

Vierailija
14/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä myös seksiä niiden j ä n n ä poikien kanssa 😳

Ei mutta tyttöjen kanssa kylläkin. 

Vierailija
15/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin portugalissa farossa. Tapasin siellä yhden sveitiläisen naisen jonka kanssa vietin sitten koko loman ja loman jälkeen nainen kutsui minut sveitsiin luokseen. Olin sielä kaksi viikkoa sitten- Oli tosi siistii. Ei siitä vuosisadan rakkaustarinaa tullut mutta kuitenkin sellainen pienois romanssi meillä oli.

Vierailija
16/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin: kreikka, Espanja ja bulgaria.

Vierailija
17/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa, Marmaris, kaveriporukalla

Portugalissa Algarvessa ja Espanjan Mallorcalla silloisen poikaystävän kanssa.

Ysärillä nämä, hauskoja reissuja kaikki.

Vierailija
18/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perheen kanssa 11- ja 14 -vuotiaana (Espanja ja Kreikka). Sitten kaverin kanssa bilettämässä 18-vuotiaana (Kypros) ja siitä eteenpäin tähän päivään olen lomaillut ulkomailla 2-3 krt/vuosi. Ehkä ihan 18-23 -vuotiaana rahat ei riittänyt kuin yhteen matkaan vuodessa, mutta töihin mentyä sitten enemmän. Myös lasten ollessa ihan vauvoja. Meillä on se rytmi, että kesäloman aluksi käydään aina makaamassa jossain Välimerellä aivot narikassa rantalomalla. Aurinkoa en enää ota, mutta olen varjon alla ja luen kirjaa. Sitten syksyllä käydään yleensä joko kaupunkilomalla tai jossain Kanarialla. Ja pääsiäisen tienoilla on käyty kaupunkilomalla. Joskus on tehty talvimatka pidemmälle, jolloin on nuo syys- ja kevätmatka tavallaan yhdistetty yhdeksi isommaksi. Lapsista nuorempi on aina mukana. Vanhempi on jo aikuinen, mutta välillä loisii edelleen mukaan, kun "äiti ja iskä maksaa". Siis maksamme matkan, jos on meidän mukana, vaikka käy töissä. Maksamme myös avopuolisonsa, jos haluaa lähteä. Muut matkat maksaa itse. Alaikäinen taas kulkee normaalisti mukana aina. Usein on joku kaveri tai sukulaislapsi mukana ainakin Välimerellä, niin päästään helpommalla, kun on kaveri tekemisiin, eikä vaadi meitä koko ajan uimaan tai sinne ja tänne.

Ollaanko rikkaita? Ei olla! Olemme tavallisia, keskituloisia ihmisiä, jotka vain haluavat panostaa matkustamiseen. Olemme arjessa arkisia ja olemme ajatelleet, että hiukan riittää säästäminen asuntolainan lisäksi ja muuten haluamme yhteisiä muistoja. Noin tonni kuussa laitetaan matkatilille plus lomarahat käytetään. Se on meidän valinta. En osta juurikaan vaatteita (käyn kirppareilla), en koskaan värjää hiuksia kampaajalla, en käy kauneushoidoissa, en sitä tai tätä, koska minä priorisoin matkat. 

Vierailija
19/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä myös s e k s i ä niiden komeiden ja pahojen poikien kanssa...

Vierailija
20/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykonos, Kreikka, ah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi