Mistä löydän nelikymppisen urheilullisen koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen?
Kaikki mitä olen tapaillut ovat olleet pömppömahaisia sohvaperunoita jossain rasvaisissa duunari hommissa tai jopa työttömiä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat tuosta koulutetusta? Amispohjalta voi olla urheilullinen ja hyvässä työssä. Monella duunarilla myös laaja yleistieto ja lukevat kirjoja.
Rahaa ja vaikutusvaltaa, sosiaalista statusta. Nämä kostuttavat naisen.
Entäpä jos dippainssimies on yksinäinen ja viettää kaiket vapaa-ajat yksinään? Sellaisia uratykkejäkin on. Töissä 8-16 ja siitä sitten harrastuksille illat. Monesti jotain yksinharrastuksia.
Häntä kutsutaan sinkuksi. Hän on haaste saalistaville naisille.
Saalistavat naiset haluavat jänniksiä. Ei silloin ole koulutuksella väliä. Monet uratykkimiehet on itse asiassa aika beetamiehiä. Ei sieltä mitään Antti Reinejä löydy.
Monella uratykkibeetalla on maksettu seuralainen. Silikonitissipumppuhuulityttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee joulukuussa 40 vee täyteen. Dippainssin tutkinto ja työpaikka valtiolla. 5500e/k, joo on vähän palkkakuoppa mutta aika leppoista duunia. Työllä on myös jatkuvuutta, kiitos isä aurinkoisen.
Olen roteva ja lihaksikas mies. Pituus 175 cm, painoa 93 kg. penkkipunnerrus parhaimmillaan 120-130 kiloa eli mikään maratoonari en ole vaikka peruskunto onkin.
Mutta ikäiseni naiset ovat kyllä niin keleen rupsahtaneita. Oikein masentaa miten vanhalta monet jo näyttävät. Yksikin -88 syntynyt nainen näyttää naamastaan 50-vuotiaalta vaikka on hoikka vartaloltaan. Jäätävän syvät rypyt.
Pakko katsella 10-15 vuotta nuorempia mirkkuja.
Aika vähän palkkaa saat.
Siksi sanoinkin palkkakuopan. Amk-inssikin tienaisi tämän saman kun näkee vähän vaivaa. Laiskempi amk-inssi tyytyy reilun 4 tonnin liksaan.
Mutta aika leppoista duunia. Ei ole tulosvastuuta, teet about mitä haluat, virkavastuulla toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkää haastaa itseään. Cooper-testi 3450 metriä!
Diplomi-insinööri sanoo, että hänen Cooper-testin ennätyksensä on 3 450 metriä. Takakyykystä nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistä 135 kiloa.
Nam 😻
Näyttääpä lyhyeltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkää haastaa itseään. Cooper-testi 3450 metriä!
Diplomi-insinööri sanoo, että hänen Cooper-testin ennätyksensä on 3 450 metriä. Takakyykystä nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistä 135 kiloa.
Nam 😻
Näyttääpä lyhyeltä!
Markus on 168 cm "pitkä" ja varattu. Sievä blondi rinnalla. On myös hyväpalkkaisessa työssä. Eli klassisesti lihaksilla ja rahalla voi kompensoida.
Parasta kun siirryt suosiolla naisiin ap.
Jos haluat urheilullisen, ole urheilullinen. Jos haluat koulutetun, ole ainakin sivistynyt, mieluiten koulutettu. Ja jos haluat miehen, pidä huoli ulkonäöstäsi. Sisäinen kauneus näkyy vasta, kun mies on kiinnostunut ulkoisesta, valitettavan pinnallista, mutta sellainen meidän biologia on, turha taistella totuutta vastaan.
Ja jos haluat hyvän miehen, älä nyt ihmeessä tapaile niitä huonoja!
Sitten vaan valitsemaan.
Täällä kanssa DI, vedän leukoja yli 20, tiukka kroppa. Syön terveellisesti ja liikun. Ai perhana, ikää on yli 60, mutta sehän menee vielä toleransseihin.
Mun naapurikopissa istuu juuri tuollainen kuvailemasi mies. Erittäin miellyttävä silmille ja mukava myös luonteeltaankin. Ei ne tuollaiset helmet enää kuitenkaan vapailla markkinoilla ole, joten joudut tyytymään siihen pömppömahaiseen sohvaperunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI on miesten aatelia
Mutta kun näkevät hänet kadulla 17 vuotiaan silikonirinnoin varustetun tyttöystävänsä kanssa, niin mammojen mielipide muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee joulukuussa 40 vee täyteen. Dippainssin tutkinto ja työpaikka valtiolla. 5500e/k, joo on vähän palkkakuoppa mutta aika leppoista duunia. Työllä on myös jatkuvuutta, kiitos isä aurinkoisen.
Olen roteva ja lihaksikas mies. Pituus 175 cm, painoa 93 kg. penkkipunnerrus parhaimmillaan 120-130 kiloa eli mikään maratoonari en ole vaikka peruskunto onkin.
Mutta ikäiseni naiset ovat kyllä niin keleen rupsahtaneita. Oikein masentaa miten vanhalta monet jo näyttävät. Yksikin -88 syntynyt nainen näyttää naamastaan 50-vuotiaalta vaikka on hoikka vartaloltaan. Jäätävän syvät rypyt.
Pakko katsella 10-15 vuotta nuorempia mirkkuja.
Olet huonolaatuinen mies. Joku 10-15 vuotta nuorempi mirkku saattaa kelpuuttaa sinut, mutta vain sellainen, joka ei pysty saamaan ketään miestä, joka kykenee puhumaan naisista normaalisti, eikä edes omanikäistään naisvihaajaa.
Mä tunnen yhden entisen putkirunkkarin joka on nykyinen liikkeenharjoittaja samalla alalla. Isoa seteliä kiskoo, on huumorintajuinen ja tykkää matkustella. Työhän ei aina ole sitä siisteintä ja jos kenttähommaa joutuu tekemään niin siinä toimarin rotsi ei ole paras, joten miten arvottaislt AP nämä kolme prioasi tärkeysjärjestykseen?
Aika vähän palkkaa saat.