Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syypää Lahden turmakolarisumaan löytyi: Joku ajeli surkeassa säässä vasenta kaistaa 130km/h

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviivat on kolme metriä pitkät ja niiden väli 9 metriä. Eli viivoja 12 metrin välein. Jokainen voi laskea auton nopeuden tuosta, nopeasti viivat vilisee. Itse päädyin lähemmäs 130 km/h.

Vierailija
102/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolaroineet tuomittaneen sakkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta videosta ei pysty päättelemään muuta kuin että sen kuvaaja ei ole ihan järkevä.

Kojelaudan kamera kuvannut. Ei ole tietoa julkaisiko itse videon...

Miten niin ei ole tietoa? Hänhän on antanut Iltalehdelle kommentinkin videosta ihan omalla nimellään.

Kiitos tiedosta.

Vierailija
104/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviivat on kolme metriä pitkät ja niiden väli 9 metriä. Eli viivoja 12 metrin välein. Jokainen voi laskea auton nopeuden tuon perusteella.

Vierailija
105/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vasemmalle kaistalle saa pysähtyä?

Totta. Olisi kiva kuulla pa s ka vamm ainen tekosyy, miksi auto on pysähtynyt motarille, vasemmalle kaistalle. Täysin sekopäistä. Oli autossa mikä vika tahansa, niin sen pystyy ajamaan oikealla puolelle pientareelle.

Tulee mieleen, että auto on lähtenyt lapasesta mustalla jäällä, ja sitten pysähtyi tuohon vasempaan reunaan. 

Mulla on joskus liukkaalla auto pyörinyt muutaman kierroksen ja pysähtynyt tien reunaan. Siinä on hetken aikaa pää pyörällä, eikä osaa toimia. 

Sitten pitää mennä bussilla jos ei hallitse yllättäviä tilanteita vaan lamaantuu ja panikoituu. Olen ajanut autoa todella paljon 30 vuotta ja ainoat kerrat kun autoni on pyörinyt ympäri ovat olleet jääradalla tai lumisella tyhjällä parkkipaikalla kun olen tahallani käsijarrulla laittanut auton pyörimään. Sinä olet selkeästi vaaraksi liikenteelle ja itsellesi.

Vierailija
106/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko EST rekkari 🥳🥳🥳🤣🤣🤣

Vierailija
107/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajoin tänään illalla vasenta kaistaa 135. Mutta asfaltti oli rutikuiva ja tähtitaivas vain yllä. En minä kyllä hernerokkasumussa ajaisi.

Vierailija
108/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei siinä ollut rekka poikittain, olis loppunut tuo kaahaaminen. Lahden kehätiellähän oli rekka poikittain kaistojen tukkeena kyljellään.

Se oli ojassa tien suuntaisesti vai montako rekkaa sielä oli ojassa eilen ?

Vierailija
109/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ihme, että onnistui väistämään? Siinä on ollut hengenlähtö lähellä kaikissa videon autoissa. Etenkin tuo pikkuauto olisi mennyt ihan rusinaksi.

Vierailija
110/110 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen tai naisautoilija. Ei normaalilla järjellä varustettu kuljettaja parkkeeraa autoa moottoritien vasemmalle kaistalle.

Persu, eli ei ole varustettu normaalilla järjellä.