Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisuustyypit infj/infp

Vierailija
19.10.2025 |

Mitä teette mieluiten vapaa-ajalla? 

Mitä harrastuksia teillä on ja jaksatteko olla sosiaalisia? 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä persoonallisuustyyppi uskoo tällaisiin personalllisuustyyppeihin?

Ei vaan kiinnostaisi mille persoonallisuustyypille persoonallisuuden tyypittely, ihan persoonallisuuspsykologian peruskauraa, on aina niin valtava punainen vaate? ;) Ihme että pystyit olemaan vertaamatta horoskooppeihin.

Vierailija
62/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenelläkään puolisona ENTP ja itse olette INFJ? Kuuleman perusteella ovat hyvä match.

ENTP:

Nokkelat ja rohkeat Väittelijät (ENTP) eivät pelkää olla eri mieltä vallitsevan tilanteen kanssa. Itse asiassa he eivät pelkää olla eri mieltä juuri mistään tai kenenkään kanssa. Harva asia sytyttää tämän persoonallisuustyypin omaavia henkilöitä enemmän kuin pieni sanaharkka ja jos keskustelu ajautuu kiistanalaiselle maaperälle, sitä parempi.

Olisi kuitenkin virhe ajatella, että Väittelijät ovat riidanhaluisia tai pahansuopia. Sen sijaan tämän persoonallisuustyypin omaavat ihmiset ovat asiantuntevia ja uteliaita, heillä on leikkisä huumorintaju ja he osaavat olla uskomattoman miellyttäviä. Heillä on yksinkertaisesti omalaatuinen ja ristiriitainen käsitys hauskanpidosta, johon kuuluu terveellinen annos vilkasta väittelyä.

Minä tykkäisin tällaisesta ihmisestä. Löytäisinpä tällaisen huipputyypin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kavereita joiden kanssa mennä ja rahaa (olen työtön), niin olisin varmaan paljon menossa jossain. Kahviloissa, ravintoloissa, baareissa (myös karaokea on kiva kuunnella), leffateattereissa, keikoilla, ulkomaanmatkoilla (miksei joskus kotimaassakin). Vastapainona tykkään käydä kävelyllä ja lukea kirjoja. Kirjastossakin käyn. 

Vierailija
64/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä persoonallisuustyyppi uskoo tällaisiin personalllisuustyyppeihin?

Ei vaan kiinnostaisi mille persoonallisuustyypille persoonallisuuden tyypittely, ihan persoonallisuuspsykologian peruskauraa, on aina niin valtava punainen vaate? ;) Ihme että pystyit olemaan vertaamatta horoskooppeihin.

Tää kiinnostaa! 

Vierailija
65/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa 4 - 6 kertaa viikossa, pääosin yksin ja tavoitteellisesti. Kuuntelen äänikirjoja ja musiikkia ja käyn harvakseltaan kulttuuririennoissa. Ystäviä tapaan 1 - 2 kertaa viikossa. Minusta on tullut iän myötä toisaalta hyvin valikoiva ihmissuhteissa, mutta toisaalta itsevarmempi ulkonakävijä. Nuorena en juuri käynyt missään, paitsi baareissa, koska se oli silloin niin yleistä. INFJ:n saan itselleni pers.tyypiksi, mutta joskus ajattelen, että olen kyllä aika ronski tuohon ryhmään. Pidän itseäni hyvin moniulotteisena ja myös aika ristiriitaisena. Olen ns. kolmannella kierroksella, eikä sinkkumiehistä löydy oikein ketään kiinnostavaa. Hyvin pitkäveteisiä ja yksiulotteisia vain. N46.

Vierailija
66/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenelläkään puolisona ENTP ja itse olette INFJ? Kuuleman perusteella ovat hyvä match.

ENTP:

Nokkelat ja rohkeat Väittelijät (ENTP) eivät pelkää olla eri mieltä vallitsevan tilanteen kanssa. Itse asiassa he eivät pelkää olla eri mieltä juuri mistään tai kenenkään kanssa. Harva asia sytyttää tämän persoonallisuustyypin omaavia henkilöitä enemmän kuin pieni sanaharkka ja jos keskustelu ajautuu kiistanalaiselle maaperälle, sitä parempi.

Olisi kuitenkin virhe ajatella, että Väittelijät ovat riidanhaluisia tai pahansuopia. Sen sijaan tämän persoonallisuustyypin omaavat ihmiset ovat asiantuntevia ja uteliaita, heillä on leikkisä huumorintaju ja he osaavat olla uskomattoman miellyttäviä. Heillä on yksinkertaisesti omalaatuinen ja ristiriitainen käsitys hauskanpidosta, johon kuuluu terveellinen annos vilkasta väittelyä.

Olin suhteessa ENTP:n kanssa ja meidät oli hehkutettu netissä aivan unelmapariksi (olen INFJ). Olen toiset huomioiva ja joustava. Hän jyräsi minut usein mielipiteillään ja vaikka ÄO:nsa oli yli 150, hän olisi voinut väittää minulle kirkkain silmin vaikka, että maa on litteä. Täyshulluhan hän oli, eikä ikinä onnistunut parisuhteissaan. Kuitenkin hyvin sokea omille ongelmilleen.

Vierailija
67/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä enää kursseilla tai kodin ulkopuolella harrastuksissa. Kavereita näen harvakseen. Käydään esim. museoissa. Illanviettoja kavereiden ja sukulaisten kanssa jaksan ehkä 5-10 kertaa vuodessa. 

Vierailija
68/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähettää käsikirjoitusta kustantajalle, koska on pienen pieni mahdollisuus, että siitä seurais jotain esillä oloa, markkinointia, julkisuutta tms. 😆 Mikään ei olisi itselleni vastenmielisempää. 

Vierailija
69/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa käydä enää kursseilla tai kodin ulkopuolella harrastuksissa. Kavereita näen harvakseen. Käydään esim. museoissa. Illanviettoja kavereiden ja sukulaisten kanssa jaksan ehkä 5-10 kertaa vuodessa. 

Tuohon lisäyksenä, että nuorena olin sosiaalisempi. 

Vierailija
70/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ENTP:

Olisi kuitenkin virhe ajatella, että Väittelijät ovat riidanhaluisia tai pahansuopia. Sen sijaan tämän persoonallisuustyypin omaavat ihmiset ovat asiantuntevia ja uteliaita, heillä on leikkisä huumorintaju ja he osaavat olla uskomattoman miellyttäviä. Heillä on yksinkertaisesti omalaatuinen ja ristiriitainen käsitys hauskanpidosta, johon kuuluu terveelline

Olin suhteessa ENTP:n kanssa ja meidät oli hehkutettu netissä aivan unelmapariksi (olen INFJ). Olen toiset huomioiva ja joustava. Hän jyräsi minut usein mielipiteillään ja vaikka ÄO:nsa oli yli 150, hän olisi voinut väittää minulle kirkkain silmin vaikka, että maa on litteä. Täyshulluhan hän oli, eikä ikinä onnistunut parisuhteissaan. Kuitenkin hyvin sokea omille ongelmilleen.

Nuo on pahimpia mänspleinaajia. 

Vierailija
71/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte edes tietää, mitä nuo on ja että te olette niitä? Onko joku diagnoosi saatu vai onko tämä jotain hömppää ja huuhaata?

Näihin on sellainen testi. Eihän tämä kovin tieteellistä ole, mutta ihan hauskaa kuitenkin, kunhan noita ei ota liian vakavasti. 

Vierailija
72/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen podcasteja, katson videoita tietyistä aiheista, luen, ulkoilen ja kuntoilen, haaveilen. Ystäviä on kiva nähdä kahden kesken. Ikinä en ole ollut (ainakaan luonteva) osa suurempaa kaveriporukkaa. Baareissa en käy, koen sen ihan kauheaksi ympäristöksi kaikin tavoin ja todella kuormittavaksi. Luonto on mun ympäristö. Ja koti.

Työssä on tarkkoja aikatauluja, vapaa-ajalla nautin siitä ettei niitä ole.

Vierailija
73/78 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP:nä kummastelen miten ihmeessä joku samanlainen on ikinä mihinkään parisuhteeseen muka päätynyt.

Vierailija
74/78 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tähän pystyin, mutta näin vanhemmiten koen vaikeaksi jakaa samaa tilaa toisen kanssa. Jos eri asunnot niin homma voisi toimia. Hyvä kuitenkin näin yksinkin omia hommia tehdessä ja eläinten kanssa aikaa viettäessä

Vierailija
75/78 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies on INFP verrrattuna vastaavaan naiseen?

Siinä kohtaa missä naisella on emätin, miehellä on penis.

Emättimen vastine on siitin

Vaginan vastine on penis

Kun puhutaan miehen ja naisen elimistä, käytetään joko molemmista enkkutermiä tai molemmista suomitermiä!

Vierailija
76/78 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

skeidaa tyyppiluokitukset. EIvät ole mitään tiedettä. Pelkkää myyntilahnaa

Vierailija
77/78 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? 

Vierailija
78/78 |