19-v nainen Hesarissa: Yhtäkkiä mulla oli kauhean ikävä sitä kun olin lapsi
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi, mutta kun täällä väitettiin ettei lapset mieti mitään muuta kuin hetkeä jossa elää :D
No voivoi, kun trollipellellä on nyt kova tarve muokata asioita. Puhe ei ole missään kohtaa ollut ajattelusta tai miettimisestä, vaan huolettomuudesta. Lapsi opettelee lukemaan ja tunnistamaan sanojen merkityksen eikä jankuta aivottamasti asiasta, josta kukaan ei ole puhunut.
Voivoi kun KESKUSTELUPALSTALLA joku sanoi eri lailla kuin minä, sen on pakko olla trolli!! :D Ymmärrä sinä rauhassa kaikki väärin, ja suutu siitä.
No niin, pikkuinen. Menepäs vaikka miettimään vähän ydinsotaa. Ei nyt ihan lähde tuo provoilu sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa vielä treenata tuota luetunymmärtämistä. Vänkääminen alkoi siitä, kun 42-vuiotias nainen kertoi eläneensä huolettoman lapsuuden. Paikalle hyökkäsi heti autistijankkajia huutamaan ydinsotaa, AIDSia ja ties mitä. Ihan kuin nuo olisivat olleet jotenkin tyyppisiä suomalaisen lapsen elämää koskettavia asioita. Normaali lapsi keskittyy hyvinkin minäkeskeisesti asioihin, joitka koskettavat häntä itseään. Hän voi ajatella muutakin, mutta ei se poista sitä HUOLETTOMUUTTA, joka lapsuuteen monilla kuuluu. Oliko nyt tarpeeksi ratakiskoa sinulle?
Ruikuta rauhassa, kun itse ymmärrät tahallaan väärin ja koet tarpeelliseksi hyökkäillä minua vastaan, vaikka minä en mistään AIDSISTA tai mistään sanonut yhtään mitään. Minä sanoin ainoastaan että kyllä lapsetkin voivat pohtia monenlaista, ja se on ihan totta. En sanonut mitään siitä että ei olisi huoletonta, ja sanoin myös että ei aikuisenkaan suurin osa murehdi ydinsodasta,
Outo tarve toistella itsestäänselvyyksiä, joita kukaan ei edes ole kiistänyt. Ja vieläpä myöntää olevansa autistijankkaja. No, kukin tavallaan.
"Sun kannattaa edelleen treenata luetunymärtämistä. Puhe oli autistijankkaajista. Sinä et liene ainut sellainen tällä palstalla. Mutta hyvä, että sentään tunnustit kuuluvasi tuohon ryhmään parkumalla "minä en ole mitään" heti kun mainittiin autistijankkaajat .D"
Treenaa itse luetun ymmärtämistä, kun tarvitsee volista loputtomiin. :D Tietysti kaikki jotka sanoo erilailla kuin sinä haluat, on trolleja tai autistijankkaajia, tämä selvä. SINÄ olet ainoa fiksu ja järkevä koko palstalla. Onko nyt hyvä mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi, mutta kun täällä väitettiin ettei lapset mieti mitään muuta kuin hetkeä jossa elää :D
No voivoi, kun trollipellellä on nyt kova tarve muokata asioita. Puhe ei ole missään kohtaa ollut ajattelusta tai miettimisestä, vaan huolettomuudesta. Lapsi opettelee lukemaan ja tunnistamaan sanojen merkityksen eikä jankuta aivottamasti asiasta, josta kukaan ei ole puhunut.
Voivoi kun KESKUSTELUPALSTALLA joku sanoi eri lailla kuin minä, sen on pakko olla trolli!! :D Ymmärrä sinä rauhassa kaikki väärin, ja suutu siitä.
No niin, pikkuinen. Menepäs vaikka miettimään vähän ydinsotaa. Ei nyt ihan lähde tuo provoilu sinulta.
Voi pikkuressukka, kun minä en siitä ydinsodasta sanonut ikinä sanaakaan. :D Minä en sellaista murehtinut, en lapsena enkä nyt.
HUOMIO KAIKKI! Vuoden suurin uutispommi on pudotettu tässä ketjussa. Annetaanpa yhdessä raikuvat abloodit tälle nerolle, joka tarjusi, että LAPSET MIETTIVÄT ASIOITA. On sen verran jäätävää nerokkuutta tajuata tuollainen, että vähintään pitäisi Nobel-ehdokkuun tippua, kun tuolliasen osasi tuoda julki.
Treenaa itse luetun ymmärtämistä, kun tarvitsee volista loputtomiin. :D Tietysti kaikki jotka sanoo erilailla kuin sinä haluat, on trolleja tai autistijankkaajia, tämä selvä. SINÄ olet ainoa fiksu ja järkevä koko palstalla. Onko nyt hyvä mieli
Wau, lapsi on oppinut kopioimaan tekstiä! Kova!
"Outo tarve toistella itsestäänselvyyksiä, joita kukaan ei edes ole kiistänyt. Ja vieläpä myöntää olevansa autistijankkaja. No, kukin tavallaan. "
Yhy yhy :D No jos se on itsestäänselvyys, mikä hemmetin tarve sinulla on siihen takertua ja haukkua muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pikkuressukka, kun minä en siitä ydinsodasta sanonut ikinä sanaakaan. :
Kannattaisi miettiä. Se auttaa mm. ymmärtämään mikä ero on huolella ja miettimisellä. Ja ennen kaikkea ydinsodan miettiminen lopettaa tuon aivottoman mölinän.
Kyllä sitä usein kaiholla muistelee lapsuuden huolettomia aikoja ja kiva käydä lähimetsässä katsomassa paikkoja missä kavereiden kanssa leikittiin ja majoja rakennettiin 👍
M38
Yhy yhy :D No jos se on itsestäänselvyys, mikä hemmetin tarve sinulla on siihen takertua ja haukkua muita?
Sitä saa mitä tila, kultaseni. Älä lähde provoleikkiin, jos et kestä sen seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO KAIKKI! Vuoden suurin uutispommi on pudotettu tässä ketjussa. Annetaanpa yhdessä raikuvat abloodit tälle nerolle, joka tarjusi, että LAPSET MIETTIVÄT ASIOITA. On sen verran jäätävää nerokkuutta tajuata tuollainen, että vähintään pitäisi Nobel-ehdokkuun tippua, kun tuolliasen osasi tuoda julki.
Antakaa pokaali lapselliselle postaajalle, jolla menee tunteisiin se että joku sanoo keskustelupalstalla jotakin. :D Mikä Einstein! Hänelle on kauhean tärkeää saada viimeinen sana, ja sitten hän tuntee olevansa elossa! Kun on 'voittanut' keskustelupalstalla! Onnittelut!!! Ja kukkakimppu kans!
Vierailija kirjoitti:
Oho, siellähän oli pelaava nuori mies. Ei taida av-mammoille kelvata, vaikka opiskelee kauppatieteitä Aallossa, on urheilullinen, siivoaa ja on kivannäköinen. Pelaaminen on kuulemma 🚩
Ei meitä kiinnosta omien lasten ikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sillä voi nyt jo olla sitä ikävä? Eihän siitä ole kuin pari vuotta kun se oli lapsi.
Se on edelleen lapsi. Ei täysi-ikäisyys kenestäkään aikuista tee.
"Lapsi tarkoittaa ihmistä syntymästä murrosikään. Lapsuutensa aikana ihminen kehittyy biologisesti ja psykologisesti sekä sosiaalisesti pienestä elinpiiristä kohti yhteiskuntaa. Hän muun muassa kasvaa, sosiaalistuu ja oppii kielen. Iästä riippumatta lapsi-sanaa käytetään ihmisen jälkeläisestä, suhteessa vanhempiinsa." LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa pokaali lapselliselle postaajalle, jolla menee tunteisiin se että joku sanoo keskustelupalstalla jotakin. :D Mikä Einstein! Hänelle on kauhean tärkeää saada viimeinen sana, ja sitten hän tuntee olevansa elossa! Kun on 'voittanut' keskustelupalstalla! Onnittelut!!! Ja kukkakimppu kans!
Annetaan toki. Kas tässä sinulle: 🏆 Ole hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sillä voi nyt jo olla sitä ikävä? Eihän siitä ole kuin pari vuotta kun se oli lapsi.
Se on edelleen lapsi. Ei täysi-ikäisyys kenestäkään aikuista tee.
"Lapsi tarkoittaa ihmistä syntymästä murrosikään. Lapsuutensa aikana ihminen kehittyy biologisesti ja psykologisesti sekä sosiaalisesti pienestä elinpiiristä kohti yhteiskuntaa. Hän muun muassa kasvaa, sosiaalistuu ja oppii kielen. Iästä riippumatta lapsi-sanaa käytetään ihmisen jälkeläisestä, suhteessa vanhempiinsa." LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsi
Wikipedian määritelmä ei ole ainut oikea. Sori siitä. Huomaa tälläkin palstalla joka päivä, että täysi-ikäiset eivät todellakaan ole automaattisesti aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pikkuressukka, kun minä en siitä ydinsodasta sanonut ikinä sanaakaan. :
Eipä kukaan ole sellaista väittänytkään. Sinua vain kehotettiin miettimään sitä ydinsotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh :D kyllä olet lapsellinen tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan itse valitsit tämän linjan. Koeta nyt vain kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa, vaikka molemmilla musta kylki.
eri
Sun kannattaa edelleen treenata luetunymärtämistä. Puhe oli autistijankkaajista. Sinä et liene ainut sellainen tällä palstalla. Mutta hyvä, että sentään tunnustit kuuluvasi tuohon ryhmään parkumalla "minä en ole mitään" heti kun mainittiin autistijankkaajat .D