Miksi miehet ei aja sitä rumaa kaulapartaa pois???
Se on ihan törkeän epäsiistin näköinen. Jonne Aaron & Paulus Arajuuri hyvinä esimerkkeinä..
Kommentit (99)
Sellainen leuan alla rehottava risuparta on selvä incelin merkki.
Vierailija kirjoitti:
Yksi typerimmän näköisiä on nämä leukaparrat. Ei siis ole poskissa tai leuassa mitään vaan kaikki on leuan alla. Täysin idioottimaisen näköistä.
Pelikaanin pussi 😂
Pääasia että itse on tyytyväinen. Toki silloinkin jos yritetään miellyttää vastakkaista sukupuolta voidaan joutua joustamaan.
Tykkääkö naiset jos kasvatan ja trimmaan pulisongeista jääkiekkomailat ja leukaan kiekko?
Lätkäjäbä
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei laihduta ja treenaa pyöreitä pakaroita?
Miksi miehet lihovat eivätkä pidä huolta itsestään, vaikka eivät synnytä?
Jotkut ovat päässeet ulkonäköpaineiden yli ja voivat olla juuri sen näköisiä kuin itse haluavat.
Sama kuin kysyisit naisten sheivaamisesta.
Nuoret miehet niin räjähtäneen näköisiä, epäsiisti risuparta vanhentaa keski-ikäiseksi. Miehet haluavat näyttää vanhoilta ja väsyneiltä?
Meillä töissä juuri 30v täyttänyt joka menee 50-vuotiaasta, sen verran mahaakin. Samoin kaikki parturissa käyneiden hiukset leikattu samalla tavalla, päältä pitkä, sivulta kalju. Tintti-malli ei käy aikuiselle miehelle.
Terkuin tyylikäs 65 nainen
Parralla pääsen panemaan pildeä helpommin kuin ilman partaa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää siitä.
Ei tykkää.
Ap
Koska naiset sanovat aina että tuo parta🥰🥰🥰🥰🥰🥰 älä ikinä aja tuota pois 🥰🥰🥰🥰🥰 ja esim minulla ei ollut ollenkaan partaa, en ollut ollenkaan suosiossa, esim tinderissä ei tullut kuin pari tykkäystä, kun kasvatin parran niitä tykkäyksiä alkoi tulla ihan kivasti, nopeasti reilusti yli sata. Usein kuulee naisen sanovan että on aina halunnut tuollaisen viikinkimiehen ja piti sitten ihan googlettaa ja huomasin että näyttää hyvin samalta.
Ainakin minulla miehenä se kaulan parta on todella epämukavan tuntuinenkin ja kutittaa kaulaa riippuen missä asennossa olen. En itse pidä siitä miltä se näyttää ja siksi ajan pois kaulasta parran muutaman päivän välein.
Vierailija kirjoitti:
Parralla pääsen panemaan pildeä helpommin kuin ilman partaa. Siksi.
Kaulaparralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä että minä pidän parrastani? Partani ei ole sinua varten AP.
Näköjään sulla ei ole mitään estetiikan tajua.
Ap
Oli tai ei niin minä sen kasvatan ja huolehdin parhaaksi katsomallani tavalla. Tykkäisitkö jos joku tulisi sanomaan esimerkiksi sinun hiuksiasi rumaksi?
En tykkäisi, mutta mun hiukset ei olekaan rumat. Kaulaparta on aina epäsiistin näköinen.
Ap
En tiedä mitä sillä tarkoitat? Minulla parta yhdistyy hiuksiin ja siistin sen kyllä päivittäin ja samoin tottakai pesen. Viiksiä ei ole, koska ne taas ovat epäsiistit ja hygieniset.
Parta ilman viiksiä näyttää typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä että minä pidän parrastani? Partani ei ole sinua varten AP.
Näköjään sulla ei ole mitään estetiikan tajua.
Ap
Oli tai ei niin minä sen kasvatan ja huolehdin parhaaksi katsomallani tavalla. Tykkäisitkö jos joku tulisi sanomaan esimerkiksi sinun hiuksiasi rumaksi?
En tykkäisi, mutta mun hiukset ei olekaan rumat. Kaulaparta on aina epäsiistin näköinen.
Ap
En tiedä mitä sillä tarkoitat? Minulla parta yhdistyy hiuksiin ja siistin sen kyllä päivittäin ja samoin tottakai pesen. Viiksiä ei ole, koska ne taas ovat epäsiistit ja hygieniset.
Eli sulla ei ole kaulapartaa? En sanonut kaikkien partojen olevan rumia.
Kaula ei ole leuka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei laihduta ja treenaa pyöreitä pakaroita?
Miksi miehet lihovat eivätkä pidä huolta itsestään, vaikka eivät synnytä?
Itselläni on kylläkin sikspäkki ja hauissuonet näkyy.
Miksi naiset ei laihduta sitä rumaa läskirengasta?
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta naisestasi tai niistä, joihin sinulla olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia.
Miten naiset kehtaavat vaatia että miehet ei saa puuttua koskaan naisen ulkonäköön kun jatkuvasti ihan joka paikassa naiset puuttuvat miehen ulkonäköön? Miksi naiset hyväksy sitä mitä itse vaatii? Ja miksi naiset ei noudata sitä omaa käskyä että.hyväksy uhminen sellaisena kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miehetkään.