Mitä tavallisia asioita rakastatte?
Kommentit (122)
Ihan kaikkea nykyisessä elämässä, lapset voi hyvin ja on rakas kumppani. Just sitä tihkusateessa tiistaiaamua kun saa olla elossa ja terveenä ja illalla palata perheen luo. Sauna ja lemmikin rapsuttelua ja sen perheen kanssa oloa. Treenin jälkeistä hyvää fiilistä. Puhtaita lakanoita. Auringonpaistetta ihan tavallisena päivänä.
Itselle elämän kunnolla arvostaminen on tullut vasta menetysten ja murheidenkin kautta. Olen tyytyväinen elämääni tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä kun arki pyörii ongelmitta. Rakastan lähellä olevaa ruokakauppaa, josta voin viikonloppuaamuisin käydä koiran aamulenkin yhteydessä ostamassa jonkin leivonnaisen aamukahville.
Pituus ja paino?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ja alkoholia.
Eivät sovi yhteen ainakaan.
Sitä kun istuu Pariisin oopperassa parhailla paikoilla ja huippusopraano vetää sen korkeimman c:n, se tuntuu selkärangassa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että aamulla kun herään, on kissa vieressä. Unissani otan sen syliin, se alkaa kehrätä, lämmitämme toisiamme vaikka talo olisi kylmä
Oletkin vammanen.
Eikös sun pitänyt olla jo koulussa tähän aikaan vai onko syysloma eikä mitään tekemistä?
Pidän shoppailusta kaupassa jossa myydään laatua. Suomessa ei ole, mutta esim Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä, että mulla on hyviä ystäviä, onnellinen parisuhde, ihana perhe ja elämä, toisin kuin esim. Huoriksella, joka yrittää tämänkin ketjun spämmillään pilata, olisi kamalaa, jos elämässä ei olisi muuta sisältöä kuin av-palstalla trollaaminen aamusta iltaan.
Kiitos hyvin laadukkaasta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat lakanat ja pyyhkeet.
Jääkaappikylmät hedelmät.
Aamukahvi.
Musiikin kuuntelu, kirjojen lukeminen.
Kävely metsässä.
Kynttlän valo lyhdyssä.
Hedelmiä ei kuulu säilyttää jääkaapissa ja kynttilät tuovat huoneilmaan valtavat määrät haitallisia pienhiukkasia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun istuu Pariisin oopperassa parhailla paikoilla ja huippusopraano vetää sen korkeimman c:n, se tuntuu selkärangassa asti.
Myös Münchenissä todella korkea taso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa, mäkkärissä tai huoltoasemalla syömässä käyntiä. En tarvitse fine dining illallisia, jotka ovat sitä paitsi kalliita.
Juntille kaikki hiukankin parempi on kauhistus 😂
Eli sulle? Ainakaan et käytöstapoja osaa. Plus monet ravintolaruoat on helppo tehdä itse kotona, jos osaa kokata. Jopa paremman makuisia ovat usein, juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä, että mulla on hyviä ystäviä, onnellinen parisuhde, ihana perhe ja elämä, toisin kuin esim. Huoriksella, joka yrittää tämänkin ketjun spämmillään pilata, olisi kamalaa, jos elämässä ei olisi muuta sisältöä kuin av-palstalla trollaaminen aamusta iltaan.
Kiitos hyvin laadukkaasta kommentista.
Eipä kestä. Olihan tämä laadukkaampi kuin nuo sinun iänikuiset "Ada 21 vegan" yms. shaisset.
Rakastan mun kotia. Mun uutta isoa sohvaa. Aamukahvia kauniista posliinimukista. Mun kissaa joka nukkuu vieressä. Vanhaa koiraani joka antaa nukkua pitkään ja aina iloinen. Mun lastenlasta joka soittaa aamulla kun lähtee kouluun ja sanoo että ikävä mummia milloin nähdään. Mun lähellä olevaa metsää ja uimapaikkaa. Mun vanhaa autoa jolla pääsen lastenlapasen hakemaan yökylään. Mun alueen kirkkoa ja messuja. Ja seurakunnan toimintaa, varsinkin taizemessuja. Kuoroa.
Huh, listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa, mäkkärissä tai huoltoasemalla syömässä käyntiä. En tarvitse fine dining illallisia, jotka ovat sitä paitsi kalliita.
Juntille kaikki hiukankin parempi on kauhistus 😂
Eli sulle? Ainakaan et käytöstapoja osaa. Plus monet ravintolaruoat on helppo tehdä itse kotona, jos osaa kokata. Jopa paremman makuisia ovat usein, juntti.
Aloita sitten tästä:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju, kiitos aloittajalle ja kaikille vastaajille! Ihanaa lukea näitä, tulee niin hyvä mieli.
Rakastan tehdä pitkiä kävelylenkkejä mun vilkkaan koiran kanssa. Katselen kun se pyrähtelee flexissä hajujen perässä, syö jäniksen papanoita ja nauttii koiran elämästään.
Rakastan hauduttaa kupin teetä ja kääriytyä vilttiin sohvalla koira kainalossa.
Rakastan tehdä mun työtä vanhusten parissa ja jutella heidän kanssaan. Mitä he on tehneet työkseen, millainen perhe heillä on jne.
Rakastan jutella mun ystävän kanssa puhelimessa tai kuunnella hänen ääniviestejään ihan tavallisista arkisista tapahtumista.
Rakastan katsella tauluja ja miettiä miten taiteilija on tehnyt niitä siveltimen vetoja ja mistä hän on tunnistanut hetken milloin lopettaa.
Rakastan lukea kirjoja.
Rakastan katsella ihmisiä kaupungilla ja ihailla erilaisia pukeutumis-ja hiustyylejä.
Et vaan ole kirjoista hyvää suomea oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä kun arki pyörii ongelmitta. Rakastan lähellä olevaa ruokakauppaa, josta voin viikonloppuaamuisin käydä koiran aamulenkin yhteydessä ostamassa jonkin leivonnaisen aamukahville.
Jätätkö koiran yksin ulos? Painosi?
Vierailija kirjoitti:
Sitä että aamulla kun herään, on kissa vieressä. Unissani otan sen syliin, se alkaa kehrätä, lämmitämme toisiamme vaikka talo olisi kylmä
Hyi helvetti, kissan karvoja petissä!
Rauhallinen, mukava arki.
Kaunis koti, vaikka olisi pienikin.
Hyvä aamukahvi, iltatee.
Hyvä tv-sarja, elokuva, dokumentti, kirja.
Luonnossa kulkeminen.
Jonkun kiinnostavan aiheen tutkiminen.
Kaverin kanssa tapaaminen.
Terveys ja mitä kaikkea se mahdollistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän shoppailusta kaupassa jossa myydään laatua. Suomessa ei ole, mutta esim Lontoossa.
Suomessa on, en ostaisi Lontoosta.
Vuosikerraton samppanja voi olla hyvää, kun osaa valita.
Sitä kun kampaaja pesee mun hiukset ennen leikkuuta. Siinä on jotain tosi rentouttavaa? t. m32