Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallisia asioita rakastatte?

Vierailija
19.10.2025 |

Otsikossa kysymys. Nyt tavallisuus kunniaan! :)

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus olla introvertti jolla ei ole pakonomaista tarvetta pariutua eikä kukaan ole pakkonaittamassa kenenkään kanssa.

Vierailija
22/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa, mäkkärissä tai huoltoasemalla syömässä käyntiä. En tarvitse fine dining illallisia, jotka ovat sitä paitsi kalliita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun lapsia. Muita asioita en todellakaan rakasta, se olisi minusta tuon sanan mitätöintiä ja arvon alentamista, jos kertoisin rakastavani vaikka lipstikkaa.

Vierailija
24/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Saa kulkea rauhassa kaupungilla. Kukaan ei katsele ja voin jutella ihmisten kanssa ilman seksuaalista jännitettä. Kiva olla vaan ihminen muiden joukossa. (Olin siis nuorena kaunis ja koin ahdistavana huomion koska olen ujo.) 

Vierailija
25/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oloa. Aamukahvia.

Vierailija
26/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosvoimilla pääsee...minulle tavallista..

Vierailija
27/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin, hoikan, hyvin nuoren, tatuoimattoman naisen paljaita reisiä.

Vierailija
28/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään olla tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Saa kulkea rauhassa kaupungilla. Kukaan ei katsele ja voin jutella ihmisten kanssa ilman seksuaalista jännitettä. Kiva olla vaan ihminen muiden joukossa. (Olin siis nuorena kaunis ja koin ahdistavana huomion koska olen ujo.) 

Mun mielestä nuorena kauniit on monesti kyllä kauniita vanhempanakin, älä siis vähättele itseäsi :) N

Vierailija
29/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, tyyny, peitto, kävely, kirja, luonto, kuu, pilvien muodot.

Vierailija
30/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kotiruoka.

Vierailija
31/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa päivä, pitkästä aikaa vkloppu vapaa, laitoin makaronilaatikon uuniin, kävin pienellä lenkillä ja sen jälkeen suihkussa. Arkisia, monelle normaaleja asioita. Jos vaikka iltapäivällä lähtisi käymään isossa kaupassa eli Cittarissa. Jotenkin tykkään tuon kaupan dynamiikasta. 

Vierailija
32/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat lakanat ja pyyhkeet.

Jääkaappikylmät hedelmät.

Aamukahvi.

Musiikin kuuntelu, kirjojen lukeminen.

Kävely metsässä.

Kynttlän valo lyhdyssä.

Vierailija
33/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työyhteisöä

Vierailija
34/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustason työtä, jossa on kuitenkin vastuuta ja haastetta.

Hyvin tehtyä perinteistä tv- ja radio-ohjelmaa.

Saunaa, mummonmökkiä. 

Vierailija
35/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että aamulla kun herään, on kissa vieressä. Unissani otan sen syliin, se alkaa kehrätä, lämmitämme toisiamme vaikka talo olisi kylmä

Tämä on kyllä parasta. Mun isompi kissa nukkuu omassa kopassa sänkyni vieressä ja kun aamulla herään, kysyn ensimmäiseksi onko se hereillä ja se vastaa unisella äänellä ja kömpii sitten mun kainaloon 😊

Noin yleisesti ottaen tykkään arjesta tosi paljon. Aamukahvista haaveilen monesti jo illalla. 

Vierailija
36/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaiaamuja. Koko viikonloppu vielä edessä ja ihan parasta on, jos ei ole sovittuna valmiiksi mitään, vaan voi tehdä mitä mieli tekee. Ihan tavallinen kauppareissu vapaapäivänä rauhassa ruuhkasta välittämättä  ja vaikka kirppiksellä kiertely. Päiväkahvit naapurin mummon kanssa (tää ei ehkä nykyään ole kovin tavallista).

Sairastuin vakavasti reilu vuosi sitten ja kun siitä selvisin, on arki ollut hyvää. Arvostan niin paljon tavallisia asioita, kun ehdin näkemään, että mikään ei ole itsestään selvää. Siinä yhdessä mainoksessa lauletaan jotain, että voi kun huomenna olis ihan tavallinen päivä ja se on mun toivomus ollut sairastumisesta lähtien.

Vierailija
37/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoisia päiviä. Luontoa. Puita ja kukkia. Terveyttä. Vapautta.

Vierailija
38/122 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, kiitos aloittajalle ja kaikille vastaajille! Ihanaa lukea näitä, tulee niin hyvä mieli.

Rakastan tehdä pitkiä kävelylenkkejä mun vilkkaan koiran kanssa. Katselen kun se pyrähtelee flexissä hajujen perässä, syö jäniksen papanoita ja nauttii koiran elämästään.

Rakastan hauduttaa kupin teetä ja kääriytyä vilttiin sohvalla koira kainalossa.

Rakastan tehdä mun työtä vanhusten parissa ja jutella heidän kanssaan. Mitä he on tehneet työkseen, millainen perhe heillä on jne.

Rakastan jutella mun ystävän kanssa puhelimessa tai kuunnella hänen ääniviestejään ihan tavallisista arkisista tapahtumista.

Rakastan katsella tauluja ja miettiä miten taiteilija on tehnyt niitä siveltimen vetoja ja mistä hän on tunnistanut hetken milloin lopettaa.

Rakastan lukea kirjoja. 

Rakastan katsella ihmisiä kaupungilla ja ihailla erilaisia pukeutumis-ja hiustyylejä.

Vierailija
39/122 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkea. Arjen täytyy olla nautinnollista, en voisi elää elämää jossa odotan vain lomia tai muita ilon aiheita.

Tyypillistä naisten näköalattomuutta ja luovuuden puutetta. 

Vierailija
40/122 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa, mäkkärissä tai huoltoasemalla syömässä käyntiä. En tarvitse fine dining illallisia, jotka ovat sitä paitsi kalliita. 

Juntille kaikki hiukankin parempi on kauhistus 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi