Mitä tavallisia asioita rakastatte?
Kommentit (38)
Sitä että aamulla kun herään, on kissa vieressä. Unissani otan sen syliin, se alkaa kehrätä, lämmitämme toisiamme vaikka talo olisi kylmä
Rakastan sitä kun arki pyörii ongelmitta. Rakastan lähellä olevaa ruokakauppaa, josta voin viikonloppuaamuisin käydä koiran aamulenkin yhteydessä ostamassa jonkin leivonnaisen aamukahville.
Yksityisyys. Ei ole tarvetta tuoda itseään esille muille/julkisuuteen. Saan olla just se mikä olen.
Rakastan lukea kirjoja, rakastan olla kotonani, rakastan yksinoloa.
Minä taidan olla poikkeava eläkeläinen, kun rakastan ihan tavallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyys. Ei ole tarvetta tuoda itseään esille muille/julkisuuteen. Saan olla just se mikä olen.
Tämä onnistuu myös vaikka toisi itseään esille.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumista ja päiheitä.
Rakastan oikeinkirjoitusta.
Tavallista kotiruokaa. Hyvää tunnetta salitreenin tai lenkin jälkeen.
Puhtaiden pyykkien tuoksua.
Autolla ajamista. Lexus kuljettaa niin tasaisesti ja äänettömästi. Määränpäähän kun saapuu niin en haluaisi heti nousta autosta vaan ajaa vielä vähän 😅
M38
Arjen rutiinit. Muuten en varmaan olisi edes hengissä. Kissa, jota on hoivattava, koska se on riippuvainen minusta. Työ, jotta tiedän kuuluvani johonkin, saan siitä sosiaalisuutta. Ja ne ihanat vapaa päivät jotka käytän milloin mitenkin että palaudun töistä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä kun arki pyörii ongelmitta. Rakastan lähellä olevaa ruokakauppaa, josta voin viikonloppuaamuisin käydä koiran aamulenkin yhteydessä ostamassa jonkin leivonnaisen aamukahville.
Ihanaa. Tästä tuli hyvä mieli:)
Kun starttaan auton aamulla ja lähden ajamaan töihin. Kiitollisena siitä, että ihan tavallisena tihkusateisena tiistaina minulla on ihan tavallinen, ei edes keskipalkkainen työ ja tavallinen mukava elämä.
Tunne kokonaisuudesta vaikka olenkin sinkku. En koe että minulta puuttuu sitä toista puoliskoa. Jos sellainen omaan elämääni tupsahtaa niin se on vain elämän lisäbonusta :) N33
En ole amerikkalainen joka rakastaa vaikka hampurilaisiakin. Voin rakastaa ihmistä mutta en esineitä tai asioita kun olen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumista ja päiheitä.
Rakastan oikeinkirjoitusta.
Tuli vahingossa näppäilyvirhe. Sen siitä saa kun on liian vähän unta eikä ollenkaan päihteitä.
Arkea. Arjen täytyy olla nautinnollista, en voisi elää elämää jossa odotan vain lomia tai muita ilon aiheita.