Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä vaiheessa parisuhdetta menetit seksihalusi?

Vierailija
18.10.2025 |

Ja mikä siihen oli mielestäsi syynä?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa seksin olevan spontaanimpaa. Käytännössä se tarkoittaa, että hän tulee vonkumaan kesken (minun, ei hänen) kotitöiden ja minun pitäisi ottaa hänet vähemmällä esileikillä. Hän ei enää ole samalla tavalla innostunut pidemmän kaavan seksistä iltaisin. Olen yrittänyt tehdä aloitetta itsekin, mutta jos hänellä on jotain muuta tekemistä, häntä harvoin kiinnostaa jättää sitä kesken.

Vierailija
62/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lihominen. Olen puhunut asiasta suoraan, sen jättänyt pois että muut miehet kyllä kiinnostaisi, mutta kun ei ymmärrä niin ei. Harmittaa ja surettaa, mutta en vaan yksinkertaisesti viehäty hänestä enää.

Olet pinnallinen kusipää. Ei mulla muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun mies näytti, että muutkin naiset kiinnostaa. 

Ootteko noin lapsellisia 

Vierailija
64/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden aloitukseen ne loppui

Vierailija
65/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10 vuoden kohdalla. Siihen asti meni yllättävän hyvin huomioiden, etten koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, eikä mies suostunut nuolemaan. Omin käsin saan minuutissa ilman mitään kipuja tai vaivaa, joten kun luovuin ajatuksesta että parisuhteessa kuuluu olla seksiä niin seksi loppui siihen. 

Mies yritti aikansa, mutta kun kerroin ehtoni: haluan myös orgasmin joka kerta, niin loppui kyselyt. Tiesi sen tarkoittavan että joutuisi nuolemaan. En siis ole hänelle sen arvoinen, joten miksi minunkaan pitäisi kestää kipua kun hän työntyy sisääni ilman esileikkejä. 

Jos haluat nuolemista tee niinkuin muutkin naiset: Hanki koira. 

Vierailija
66/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetitte seksihalunne kun mies lihoi? Jos se onkin mies joka ei enää halua lihonutta vaimoaan, täällä huudetaan kuinka mies on pinnallinen kusipää. 

Kysyttiin naiselta, että missä vaiheessa kiinnostus seksiin loppui. Kysyttiin ihan subjektiivista kommenttia, että koeta nyt vaan ottaa vastaan vastaukset. 

Vierailija
67/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10 vuoden kohdalla. Siihen asti meni yllättävän hyvin huomioiden, etten koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, eikä mies suostunut nuolemaan. Omin käsin saan minuutissa ilman mitään kipuja tai vaivaa, joten kun luovuin ajatuksesta että parisuhteessa kuuluu olla seksiä niin seksi loppui siihen. 

Mies yritti aikansa, mutta kun kerroin ehtoni: haluan myös orgasmin joka kerta, niin loppui kyselyt. Tiesi sen tarkoittavan että joutuisi nuolemaan. En siis ole hänelle sen arvoinen, joten miksi minunkaan pitäisi kestää kipua kun hän työntyy sisääni ilman esileikkejä. 

Kuulostaapa rumalle teidän juttu.

Vierailija
68/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun mies näytti, että muutkin naiset kiinnostaa. 

Ootteko noin lapsellisia 

Ei olla.

Ken ja Barbi ovat kylläkin ihan eri juttu.

Vierailija
69/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi taantua heti yhteenmuuton jälkeen, lakkasi huolehtimasta hygieniastaan ja oletti että siivoan hänenkin sotkunsa. Oli sovittu, että yhteiset asumiskulut maksettaisi 50/50, mutta ei sitten suostunutkaan siihen. Pitkän taistelun päätteeksi suostui maksamaan 10% ja siitäkin valitti koko ajan, miten olen vain rahan perään. 

Olin tyhmä ja kuvittelin ensimmäiset 2kk, että tuo on vain jotain kriiseilyä elämäntilanteen muutokseen, hän kun ei ollut ikinä asunut yhdessä naisen kanssa. Oli kuitenkin 36v. Ajattelin että se menisi ohi.. Yksin asuessaan hän hoiti kotityöt mallikkaasti, asunto oli aina siisti, jne. Selvisi sitten, että hän oli tosissaan ajatellut, ettei parisuhteessa olevan miehen tarvitse tehdä kotitöitä tai muutenkaan mitään, että akka hoitaa kodin työt ja kulut. 

Seksihalut alkoi vähetä melkein heti, kun toista ei saa suihkuun tai pesemään hampaitaan. Parissa kuukaudessa loppui kokonaan. Toki minä olin syyllinen, kun pihtaan. Yritti useamman kerran painostaa seksiin ja kerran puolivillaisesti pakottaa.

Löysin onneksi nopeasti uuden asunnon ja muutin pois.

Vierailija
70/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt edes nyt vaihdevuosissa. 20 vaihdevuosissa yhdessä, kohta 16. hääpäivä. Me luvattiin aikanaan toisillemme pitää toisiamme hyvänä kaikin tavoin. Ilmeisesti se on kannattanut, on helppo haluta kun toinen on juuri se, jota kaipaat ja tarvitset.

Vierailija
71/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menettänyt edes nyt vaihdevuosissa. 20 vaihdevuosissa yhdessä, kohta 16. hääpäivä. Me luvattiin aikanaan toisillemme pitää toisiamme hyvänä kaikin tavoin. Ilmeisesti se on kannattanut, on helppo haluta kun toinen on juuri se, jota kaipaat ja tarvitset.

*20 vuotta yhdessä

Vierailija
72/94 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun sain miehen kiikkiin, eli naimisiin ja teimme lapsia. En koskaan pitänyt miestäni aidosti viehättävänä, vaan keskinkertaisena tylsimyksenä. Mutta johonkin nyt oli pakko tyytyä kun en saanut aidosti haluamaani top 10% miestä. Mutta lasten jälkeen lakkasin teeskentelemästä.

Vierailija
73/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun sain miehen kiikkiin, eli naimisiin ja teimme lapsia. En koskaan pitänyt miestäni aidosti viehättävänä, vaan keskinkertaisena tylsimyksenä. Mutta johonkin nyt oli pakko tyytyä kun en saanut aidosti haluamaani top 10% miestä. Mutta lasten jälkeen lakkasin teeskentelemästä.

Koskas lakkaat teeskentelemästä naista?

Vierailija
74/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä taas yksi hieno esimerkki siitä, kuinka eri säännöillä pelataan.

Nainen lopettaa seksin, jos mies läskistyy.

Kun naiselle kertyy läskiä, niin asiasta ei saa sanoa sanaakaan, koska nainen voi loukkaantua ja taas seksi loppuu. Jos mies puhuu asiasta, se on se kuuluisa sika ja itsekäs m.lkku. Silloin ainoastaan ulkonäkö merkitsee.

On tää kyllä kummallienen palsta.

Vierailija
75/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun mies aloitti vonkaamisen. Ihan viimeistään sitten,  kun raiskasi. 

Miksi miehen piti vongata seksiä?

Vierailija
76/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus on karmeaa ja rikos, mutta entäs tuo vonkaaminen? Menetitkö siis seksihalusi sen vuoksi että mies ilmaisi omat halunsa?

Vierailija
77/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus on karmeaa ja rikos, mutta entäs tuo vonkaaminen? Menetitkö siis seksihalusi sen vuoksi että mies ilmaisi omat halunsa?

Kun mies näyttää halunsa, kyseessä on vonkaaminen.

Kun nainen näyttää halunsa, kyseessä on vietteleminen.

Semmosta tää miehen elämä joskus on.

Vierailija
78/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kiinnostus sitä myötä, kun miehestä paljastui se kuuluista mieslapsi. Suhteen alussa oli olevinaan niin tekevä ja itsenäinen. Ei sytytä sellainen mies, joka ei saa normaaleja asioita hoidettua, eikä osaa tehdä päätöksiä edes pienistä asioista. 

Vierailija
79/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä taas yksi hieno esimerkki siitä, kuinka eri säännöillä pelataan.

Nainen lopettaa seksin, jos mies läskistyy.

Kun naiselle kertyy läskiä, niin asiasta ei saa sanoa sanaakaan, koska nainen voi loukkaantua ja taas seksi loppuu. Jos mies puhuu asiasta, se on se kuuluisa sika ja itsekäs m.lkku. Silloin ainoastaan ulkonäkö merkitsee.

On tää kyllä kummallienen palsta.

Ja tässä taas on hyvä esimerkki siitä, että nähdään vain yksi vastaus monien joukosta, ja kuvitellaan, että kaikki vastasivat niin.

Vierailija
80/94 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin oltu yhdessä useampi vuosi enkä vieläkään ollut saanut orgasmia eikä miestä kiinnostunut opetella, miten se mulle annetaan.

Omin käsin saan sen helposti eli ei on musta johtuvaa orgasmivaikeutta.

Mulla on myös tämä ongelma. Oon nyt monta vuotta tehnyt orkun ite itselleni kun mies ei halua opetella. Mä oon muuten halukas ja tykkään seksistä vaikka ilman sitä huippua mutta kyllä nyt jo alkaa pänniä. Mieheni on tosi herkkähipiäinen ja aina kun neuvon ym. niin sit tiedän et nyt tulee taukoo seksiin. Joten oon tämmöisessä noidankehässä. Oma syy kun en kestä olla ilman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän