Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, missä vaiheessa parisuhdetta menetit seksihalusi?

Vierailija
18.10.2025 |

Ja mikä siihen oli mielestäsi syynä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä 17 vuoden suhteen jälkeen. Veikkaan kyllä hormonaalista ehkäisyä syyksi.

N33

E-pillerit teki itsestäkin ihan eunukin. Sellainen spontaani halu kuoli täysin. Halu syttyi vain sytyttämällä, jos silloinkaan. 

Vierailija
22/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä pettäjää haluaisi.

Taitaa olla yleinen syy; luottamus mennyttä ja samalla kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

E-pillerit teki itsestäkin ihan eunukin. Sellainen spontaani halu kuoli täysin. Halu syttyi vain sytyttämällä, jos silloinkaan. 

Mulla hormonikierukka. Lapsia 4 ja enempää ei ole toiveissa ainakaan toistaiseksi. Täytyy varmaan jotain sterilisaatiita jommalle kummalle alkaa harkitsemaan. 

Vierailija
24/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun sanoin tahdon ja sain haluamani lapset. Sekai muuttuu turhaksi siinä vaiheessa kun pääsee käsiksi miehen omaisuuteen ja viimeistään sen jälkeen kun saa sen lapsiluvun täyteen mitä itse on määritellyt. Niiden jälkeen seksi on vain miehen hyödyksi eikä siihen pidä suostua että saa miehen jättämään ja eron myötä saa virallisestikin puolet miehen omaisuudesta ja osuuden miehen tuloista elareiden muodossa

Vierailija
25/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka naisten halut kuolee heti jos mies lihoo mutta samaan aikaan naiset kuorossa kiljuu että kyllä miesten on hinoittava ja haluttava naistaan vaikka nainen lihoaa kymmeniä kiloja

Vierailija
26/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sanoin tahdon ja sain haluamani lapset. Sekai muuttuu turhaksi siinä vaiheessa kun pääsee käsiksi miehen omaisuuteen ja viimeistään sen jälkeen kun saa sen lapsiluvun täyteen mitä itse on määritellyt. Niiden jälkeen seksi on vain miehen hyödyksi eikä siihen pidä suostua että saa miehen jättämään ja eron myötä saa virallisestikin puolet miehen omaisuudesta ja osuuden miehen tuloista elareiden muodossa

Ai, kyllä mä ainakin olen aina nauttinut seksistä ja saanut itsekkin. 

Vierailija
27/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään vaiheessa. Minulla on aina ollut seksihaluja, ja luultavasti tulee olemaan loppuun asti.

Nuorena olisin halunnut joka päivä, mutta mies ei kyennyt. Myöhemmin halusin vähintään kerran viikossa, ja sitten ei toteutunut enää sekään, sitten alkoi olla että mies jaksoi vain kerran kuussa, ja nyt viimeiset vuodet on ollut niin ettei mies ole jaksanut kertaakaan. Mies on minua 10 vuotta vanhempi ja useita sairauksia. Olen kyllä katkera siitä, että minun on pitänyt seksistä luopua ilman omaa tahtoa. Se on kuitenkin niitä vähäisiä nautinnollisia asioita elämässäni, sellaisia että kaikki huono ja paha elämässä unohtuu.Se saa voimaan hyvin sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ja mielestäni olisin edes sen ansainnut.

Vaihda nuorempaan. Ne jaksaa.

Vierailija
28/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma silloin katoaa jos syö hääkakkua! Varokaa!

Vierailija
29/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Mulla hormonikierukka. Lapsia 4 ja enempää ei ole toiveissa ainakaan toistaiseksi. Täytyy varmaan jotain sterilisaatiita jommalle kummalle alkaa harkitsemaan. 

Kyllä mulla sama tapahtui Mirenan kanssa. Sitäkin kokeilin. Epäilen syyn olevan yksinkertaisesti siinä, että kun ovulaatiota ei ole niin ei ole halujakaan. 

Vierailija
30/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ymmärrettävää, että pelkäät jonkun naisen vievän puolet korpikuusen kannon alla olevasta trollinkolostasi. Onhan se varsin kodikas.

Vierailija
31/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vaan aika p*ska mies. Ja p*ska isä myös.

Vierailija
32/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma silloin katoaa jos syö hääkakkua! Varokaa!

Joooo! Kaikille vieraille kävi näin, onneksi hääpari itse säästyi kohtalolta. 

Vierailija
33/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin: seksihaluja en koskaan menettänyt. Mutta silloin kun mies meni ilta8 punkkaan odottamaan panoa ja itse tein lapsille iltapalat, käytiin iltapesut, puettiin pyjamat, luettiin iltasadut, jonka jälkeen siivosin keittiön, tiskasin, tein pienet aamupalavalmistelut, menetin haluni harrastaa seksiä juuri tuon henkilön kanssa. 

Vierailija
34/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä loppuneet, mutta iän myötä tahti on vähän vähentynyt. Nykyään riittää 1-2krt/vko. Mies on pysynyt samana, eikä ole vielä valittanut. N 48v.

Vierailija
35/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin oltu yhdessä useampi vuosi enkä vieläkään ollut saanut orgasmia eikä miestä kiinnostunut opetella, miten se mulle annetaan.

Omin käsin saan sen helposti eli ei on musta johtuvaa orgasmivaikeutta.

Vierailija
36/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ap. sinun halut loppui? Miksi?

Vierailija
37/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itsekäs seksissä enkä saa orgasmia. Siksi en halua enää hänen kanssaan seksiä.

Vierailija
38/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerien käytön takia. Joten olen ollut sen jälkeen ilman hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
39/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetitte seksihalunne kun mies lihoi? Jos se onkin mies joka ei enää halua lihonutta vaimoaan, täällä huudetaan kuinka mies on pinnallinen kusipää. 

Niinno... tuntuu, että kun mies puhuu lihomisesta niin hän tarkoittaa, että 20 veenä selluliititon timmimimmi on saanut jenkkakahvat tai rasvaa reisiin ja pyllyyn. 

Nainen kun sanoo, että mies lihosi, niin mies todellakin lihosi reilusti ylipainoiseksi. 

Niimpä. Esimerkiksi tuolla aiemmin nainen sanoo, että "seksi meni hankalaksi". Ei silloin voi olla kyse mistään pienestä iskävatsasta..

Vierailija
40/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitamattomuus