Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, missä vaiheessa parisuhdetta menetit seksihalusi?

Vierailija
18.10.2025 |

Ja mikä siihen oli mielestäsi syynä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2kk vauvan kanssa sisarellani kylässä. Tarkoitus oli olla perjantai-iltapäivästä sunnuntaipäivän iltaan. Sisareni joutui lähtemään oman vauvansa kanssa lauantai-iltana sairaalaan, joten minä lähdin kotiin. Kotona mieheni työnteli naapurin yh-äitiä takaapäin olohuoneen sohvalla. Hyvää tuntui tekevän molemmille äänestä päätellen, eikä edes kumista tietoakaan. Sitä kullia en sen jälkeen pilluuni huolinut. 

Vierailija
42/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin että mies on itsekäs, epäreilu narsisti jolle olen vain kodinkone, piika ja patja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin kuudennen kissan. 

N52v vela

Vierailija
44/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuoden jälkeen.

Vierailija
45/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun sanoin alttarilla tahdon. Eihän sen jälkeen enää tarvi tehdä mitään mistä mies tykkäisi kun jokatapauksessa saa puolet miehen omaisuudesta 

Vierailija
46/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 65v en ole vielä menettänyt, normaali elävä nainen!

Ilman mennään silti koska nuorempi mies ei terveydellisistä syistä kykene

Vierailija
47/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun eräänä päivänä tajusin olevan mieheni äiti ja huoltaja esim. ihmeli, miksi jääkaapissa ei ollut ruokaa. 

Vierailija
48/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta. Eli siihen asti kun mies lakkasi vaivautumasta kiihottamaan minua niin että minäkin olisin saanut orgasmin.

En mä sen jälkeen miestä katsele kun se noin laiskaksi ja itsekkääksi muuttuu. Mä olen mieluummin vaikka vuoden ilman kuin päivittäin kusiletkun tyhjentäjänä.

Vierailija
49/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuoden jälkeen, kun kyllästyin tekemään aloitteet yksin. Mies oli sitä mieltä, että hän kyllä voi harrastaa seksiä jos vaan kysyn. Mutta ei siis itse enää tehnyt aloitteita.

Vierailija
50/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka naisten halut kuolee heti jos mies lihoo mutta samaan aikaan naiset kuorossa kiljuu että kyllä miesten on hinoittava ja haluttava naistaan vaikka nainen lihoaa kymmeniä kiloja

Minullakin loppuisi halut, jos mies lihoisi paljon suhteen aikana. Samoin, jos hygienia ei olisi kunnossa tai muut naiset alkaisi kiinnostaa. Tiedoksi en lihonnut paljon, kun raskauksien aikana. 

T. Itsestään huolta pitävä nainen 

Vierailija
51/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljässä vuodessa. Jatkuva muiden naisten huomiointi ja minun haukkuminen sekä syyllistäminen.

Minulla myös neljä vuotta. Kyllästyin siihen, että minun aloitteet torjuttiin ja seksiä harrastettiin aina miehen aikataululla. Puhui jatkuvasti "korkeasta libidosta" joka käytännössä näyttäytyi niin, että seksiä harrastettiin 1-2 krt/vko hänen halutessaan ja kaikkina muina päivinä hän veti käteen. Ollessaan mökillä oli kuulemma vetänyt käteen kolme kertaa saman päivän aikana.

Minulla meni pinna ja lopetin seksit. Nyt 6kk viime kerrasta. Mies pari kertaa sivunnut aihetta mutta ei uskaltanut kysyä tai puhua suoraan, joten leikin leikin tyhmää. Huom, ennen tätä minä olin aina se, joka otti puheeksi seksiin liittyviä toiveita tai huolenaiheita. Nyt en puhu enkä mieti asiaa ellei mies kysy suoraan ja lähde neuvottelemaan uutta diiliä.

Vierailija
52/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ap. sinun halut loppui? Miksi?

Vastaa!

Vierailija
53/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 vuoden kohdalla. Siihen asti meni yllättävän hyvin huomioiden, etten koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, eikä mies suostunut nuolemaan. Omin käsin saan minuutissa ilman mitään kipuja tai vaivaa, joten kun luovuin ajatuksesta että parisuhteessa kuuluu olla seksiä niin seksi loppui siihen. 

Mies yritti aikansa, mutta kun kerroin ehtoni: haluan myös orgasmin joka kerta, niin loppui kyselyt. Tiesi sen tarkoittavan että joutuisi nuolemaan. En siis ole hänelle sen arvoinen, joten miksi minunkaan pitäisi kestää kipua kun hän työntyy sisääni ilman esileikkejä. 

Vierailija
54/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mies aloitti vonkaamisen. Ihan viimeistään sitten,  kun raiskasi. 

Vierailija
55/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni n.2 kuukautta. Olen luonteeltani sellainen, että kyllästyn olemaan aina saman miehen kanssa. Haluan aina uutta, vaihtelua. En kaipaa minkäänlaista henkistä yhteyttä partneriin, joku ns.  demiseksuaalisuus on minusta outoa. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
56/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täysin menny, mutta melkein. Sen jälkeen kun tältä palstalta luin miten miehillä on mielessä vuosien jälkeenkin ekakerta ja eksät. Alkoi vaan ällöttämään. Harrastukset on paljon kivempia. Elämässä on niin paljon muuta mielenkiintoista, onneksi.

Vierailija
57/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosissa. Ärsyttää sekin, etten voi pitää miestäni hyvänä ilman painetta seksiin. Seksiä on kerran viikossa, miehellä potenssiongelmia, mut silti vain pitää hinkata. 

Vierailija
58/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vongattuani mieheltä seksiä turhaan noin vuoden. Sain mielenrauhan sillä, että omakin kiinnostus hiipui.

Vierailija
59/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa takana 31 vuotta, ja edelleen säännöllinen seksielämä. Voi johtua siitä, että mies huolehtii aina myös minusta. 

Vierailija
60/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v jälkeen ei ole vielä näköpiirissä, vaan päinvastoin ollaan aktiivisempia ja kokeilunhaluisempia kuin koskaan, 5-7 krt viikossa.