Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä vaiheessa parisuhdetta menetit seksihalusi?

Vierailija
18.10.2025 |

Ja mikä siihen oli mielestäsi syynä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihoi.

Vierailija
2/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä vuodessa. Jatkuva muiden naisten huomiointi ja minun haukkuminen sekä syyllistäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun mies näytti, että muutkin naiset kiinnostaa. 

Vierailija
4/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihoi. Seksistä tuli hankalaa.

Vierailija
5/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies alkoi pettämään, hakkaamaan, kontrolloimaan ja haukkumaan.

Vierailija
6/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi arvostelemaan jo 2 vk seurustelun jälkeen (Oltiin nähty ehkä 2 kertaa). Sitten myös petti. Kyllä siinä halut hävisi. 

Vierailija
7/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitte seksihalunne kun mies lihoi? Jos se onkin mies joka ei enää halua lihonutta vaimoaan, täällä huudetaan kuinka mies on pinnallinen kusipää. 

Vierailija
8/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lihominen. Olen puhunut asiasta suoraan, sen jättänyt pois että muut miehet kyllä kiinnostaisi, mutta kun ei ymmärrä niin ei. Harmittaa ja surettaa, mutta en vaan yksinkertaisesti viehäty hänestä enää.

Vierailija
9/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden jälkeen, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Sitä ennen oli aktiivinen seksielämä.

Vierailija
10/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ei loppuneet, hormonit huolehtivat siitä, vaikka rakkaus loppui ja parisuhdekin lopulta, Ei kai nuo kaksi asiaa, seksihalut ja rakkaus, lopulta niin läheisiä ole.

Vierailija
11/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetitte seksihalunne kun mies lihoi? Jos se onkin mies joka ei enää halua lihonutta vaimoaan, täällä huudetaan kuinka mies on pinnallinen kusipää. 

Niinno... tuntuu, että kun mies puhuu lihomisesta niin hän tarkoittaa, että 20 veenä selluliititon timmimimmi on saanut jenkkakahvat tai rasvaa reisiin ja pyllyyn. 

Nainen kun sanoo, että mies lihosi, niin mies todellakin lihosi reilusti ylipainoiseksi. 

Vierailija
12/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halut ei loppuneet, hormonit huolehtivat siitä, vaikka rakkaus loppui ja parisuhdekin lopulta, Ei kai nuo kaksi asiaa, seksihalut ja rakkaus, lopulta niin läheisiä ole.

No tässä kysyttiin miksi seksihalut loppuivat, ja sinä tulet kertomaan että itselläsi ne eivät loppuneet?

Vierailija
13/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä loputonta haukkumista ja muiden kuolaamista kukaan kestä. Arvosteli lukuisia kertoja, kuinka olin lihavampi kuin hänen teini ikäiset lapsensa. No se ei kyllä pitänyt paikkansa, vaan olin yhtä luuranko. Ei ihme että lapsensakin olivat syömishäiriöisiä jo 12 vuotiaina.  

Vierailija
14/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään vaiheessa. Minulla on aina ollut seksihaluja, ja luultavasti tulee olemaan loppuun asti.

Nuorena olisin halunnut joka päivä, mutta mies ei kyennyt. Myöhemmin halusin vähintään kerran viikossa, ja sitten ei toteutunut enää sekään, sitten alkoi olla että mies jaksoi vain kerran kuussa, ja nyt viimeiset vuodet on ollut niin ettei mies ole jaksanut kertaakaan. Mies on minua 10 vuotta vanhempi ja useita sairauksia. Olen kyllä katkera siitä, että minun on pitänyt seksistä luopua ilman omaa tahtoa. Se on kuitenkin niitä vähäisiä nautinnollisia asioita elämässäni, sellaisia että kaikki huono ja paha elämässä unohtuu.Se saa voimaan hyvin sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ja mielestäni olisin edes sen ansainnut.

Vierailija
15/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden vuoden jälkeen, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Sitä ennen oli aktiivinen seksielämä.

Tähän pitää muuten vielä jatkaa, että halut loppui ainoastaan omaa petturimiestä kohtaan. Yleisellä tasolla halut eivät mihinkään kadonneet. :)

Vierailija
16/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä kysyttiin miksi seksihalut loppuivat, ja sinä tulet kertomaan että itselläsi ne eivät loppuneet?

Loppuivat lopulta, vaihdevuosiin. Ole hyvä.

Vierailija
17/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 17 vuoden suhteen jälkeen. Veikkaan kyllä hormonaalista ehkäisyä syyksi.

N33

Vierailija
18/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kysyttiin missä vaiheessa parisuhdetta loppuivat. Niin kerroin, että jatkuivat koko parisuhteen. Vaikka parisuhde oli jo huono.

Vierailija
19/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tuossa reilun kahden vuoden jälkeen. Minun lääkitykselläkin voinee olla vaikutus, mutta kun mies ei huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
20/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa liitossa olin tottumuksesta. 10 vuoden liitossa seksi kiinnosti vain ihan alussa. Seuraava liitto on kestänyt jo 30 vuotta. Mennään tyylillä, välillä hiljaista ja sitten taas pannaan kuin puput. Varsinaista notkahdusta ei ole ollut koskaan.