Inhoan kevättä!
Olisi jo pian ohi. En jaksa edes syödä, kevät vie kaiken energiani. En jaksa edes olla vaan,olen niin väsynyt tähän kirkkauteen.
Kommentit (10)
Paljon teitä ei varmaan ole?
Itse suuntaan heti lumien sulattua tuonne pihalle ja touhuan siellä niin kauan kunnes kunnon helteet iskee.
Kuitenkin tykkään keväästä ja nyt kun vielä rakastuin niin jo on väsymykset karissu...
Sitten mies sanoo aamulla, että onpa ihana ilma, pitää mennä ulos ja ei yhtään tajua kuinka paha olo mulla on jo sisällä keväästä! Miksei kukaan voi tajuta? Miten pystyn selittämään etten vaan ole tylsä ja innoton, kevät vaan tekee sen jotenkin ja aina sama juttu.
ap
siis joka kevät? Mulla tulee joka kevät mutta koskaan siihen ei totu.
tolkuttomasti eikä jaksaisi tehdä yhtään mitään. No, toivotaan että on vain kevätväsymystä ja menee kohta ohi..
ja voi alkaa jo helmikuussa. Joinakin päivinä jos ei aurinko yhtään pasita, voi olla ihan hyvä olo. Toistuu joka kevät niin kauan kuin muistan. Inhottaa vaan kun ei tiedä mistä se johtuu, eikä tiedä miten sen olis, varsinkin kun kaikki ympärillä aina hehkutta miten ne saa energiaa valosta ja plää plää... Miten ootte selittäny sen itellenne tai muille?
se masennus ja alakulo. Jokusille olen asian selittänyt näin ja jokusille en viitsi edes selitellä kun hehkuttavat niin kovin ihanaa kevättä.
Juu, kevät on ahistava ja ankea aika. Lumen alta kurkkivat koirankakat ja kadut pölisevät. YÄK.
Ja väsyttää KOKO AJAN.
tottuu tuohon valoon. Maaliskuun alussa yleensä alkaa jo se paha olo ja ahdistus ja väsyttää kanssa ihan sikana ja tuntuu kuin koko maailma ois kääntynyt minua vastaan. Yhtään asiaa ei helpota myöskään ihmisten huokailu ihanasta ilmasta. Koville ottaa joka kevät eikä muista et se on joka vuonna sama juttu ja menee ohi.