Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi TikTok videot kuvataan autossa?

Vierailija
24.02.2023 |

TikTokissa on paljon sisällöntuottajia jotka kuvaavat videonsa autossa kuskin paikalla istuen. Mikä tähän on syynä? Vai onko tarkoitus näyttää että pysähdyin tähän minuutiksi ja päätinpä tehdä videon ja matka jatkuu. Kuitenkin ne videot pitää editoidakin ja se vie enmmän aikaa kuin se itse kuvaaminen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mammat tiktokkaile?

Vierailija
2/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on hälyisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihmetellyt. Minun päätelmäni on, että tekevät tuota salaa mieheltään, joten eivät voi tehdä kotona, mutta autossa voi, siellä on oma rauha.

Vierailija
4/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihmetellyt. Minun päätelmäni on, että tekevät tuota salaa mieheltään, joten eivät voi tehdä kotona, mutta autossa voi, siellä on oma rauha.

Tämä voisi olla selitys. Ei haluta paljastaa läheisille mitä aikoo kertoa sadoille miljoonille.

Vierailija
5/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok kiellettiin pari päivää sitten EU parlamentin työpuhelimista.

Vierailija
6/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuka vain kuvata tuosta vain videon Tiktokiin? Näkeekö sitten koko maailma sen? Miten pääsen alkuun?

Vierailija
7/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes miten tik tokiin pääsee, eli en osaa auttaa.

M40

Vierailija
8/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuka vain kuvata tuosta vain videon Tiktokiin? Näkeekö sitten koko maailma sen? Miten pääsen alkuun?

Raakavideon saat koko maailman kansalle parissa minuutissa. Suurinpiirtein että aloita nauhoitus ja lopetuksen jälkeen jaa julkisesti. Jos haluat ammattimaisen niin se on sitten oma hommansa.

Vierailija
9/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallista jos liikkuva auto. Pysäköidyssä voi kuvata. Youtubevideoissa sama, muutamat. Jos on usea autossa ja joku muu kuvaa tai telineet, eri asia. Jos siis kuski huomioi tien hyvin, eikä keskittyminen häiriinny. Sekunnissa auto kulkee monta metriä, usein kuski kääntää pään muita kohti rauhassa ja säätää laitteita välillä - samalla kun ajaa.

Vierailija
10/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mulla ei näy autossa kuvattuja. Riippuu mitä sieltä seuraa ja katsoo. Ei mulle koskaan näy salkkareitakaan tai vastaavia telkkarista.

Vierailija
11/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mulla ei näy autossa kuvattuja. Riippuu mitä sieltä seuraa ja katsoo. Ei mulle koskaan näy salkkareitakaan tai vastaavia telkkarista.

Ei välttämättä näykään. Mutta tuo on joillekin jonkinlainen tyyliseikka ilmeisesti. En vaan täysin ymmärrä mikä sen takana on.

AP

Vierailija
12/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuoriso jaksa keskittyä pelkkään ajamiseen vaan pitää tehdä muuta samalla. Tiktok sattuu olemaan suosituin sovellus tällä hetkellä niin sitten tiktokataan. Pitäisi bannata kaikki jotka näin tekevät, mutta sitten kiina ei saisi vakoiltua niin hyvin.

Vierailija
13/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuoriso jaksa keskittyä pelkkään ajamiseen vaan pitää tehdä muuta samalla. Tiktok sattuu olemaan suosituin sovellus tällä hetkellä niin sitten tiktokataan. Pitäisi bannata kaikki jotka näin tekevät, mutta sitten kiina ei saisi vakoiltua niin hyvin.

Kyse on pysäköidystä autosta. On siellä niitäkin joissa ajetaan mutta niissä yleensä apukuski kuvaa.

Vierailija
14/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on pysäköidystä autosta. On siellä niitäkin joissa ajetaan mutta niissä yleensä apukuski kuvaa.

No mikä on ongelmasi? Eivät aiheuta vaaraa muille kerta auto ei liiku. Siinäs kuvaavat vaikka tuntitolkulla.

Vierailija
15/15 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok on edelleenkin kiinalaisten länsimaalaisille teineille tehty mädätysappi. Isoimmat ja vaarallisimmat vammailut ovat lähtöisin tuolta. Miksi aikuiset katsovat ja käyttävät tuota paskaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi