Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä mietin, että mihin meitä miehiä nykyään tarvitaan?

Vierailija
18.10.2025 |

Naiset tekevät ja osaavat kaiken itse. Tekevät selväksi että eivät tarvitse apua missään. Ei miehellä ole siinä tilaa. 

Turha siis yrittää etsiä sitä kumppania. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntipukiksi😛. No ei, pärjätään yksinkin, joo, mutta onhan se mukavaa, jos on samanhenkinen kaveri arkea jakamassa😘

Miehen kanssa samanhenkinen on toinen mies. Naisella on naisen henki.

Vierailija
42/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tarvitsen miestäni.

Minulla on emotionaalisia tarpeita, jotka hän täyttää. Myös taloudellisesti elämämme ovat yhteen nivoutuneet. En myöskään pystyisi pyörittämään perhearkea tällä tavalla, jos olisin yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä varsinaisesti tarvita mutta maailmassa on paljon ikäviä paskaduuneja ja on kätevää jos joku muu tekee ne.

Joskus maaseudulla asuessani tyhjensin kompostikäymälää. Ei se ollut ikävää, sillä komposti oli rakennettu oikein. Paskasta työstä seuraa paskoja korjaustehtäviä. Jos taas asiat tehdään oikein, ongelmia ei ole eikä tule.

Vierailija
44/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nä mietin kuinka epäreilua geenilotto on. Miksi juuri minä sain kamalat geenit iljettäviltä vanhemmiltani. Kun en saa miestäkään ja olen työtön, niin onneksi voin täällä palstalla olla kuka tahansa haluan.

Vierailija
45/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autojen renkaiden vaihtamiseen, ja polkupyörän korjaamiseen. 

Ei noihin munaa tarvita, mutta koska ne on likaisia hommia, hyvä kun ne tekee mies, jolla ei ole sen suurempaa roolia elämässä. Omassaan tai muiden.

Ei naisilla äly riitä renkaiden vaihtamiseen. Se on miesten hommaa. 

Jännä, että mun miehelle on täysin ok, että vaihdan renkaat molempien autoihin jos hän sattuu olemaan työmatkalla, joita on usein ja pitkiä, kun pitäisi. Haluaisitko jutella hänen kanssaan tästä? Niinkun mies miehelle. 

Vierailija
46/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän säkään tarvitse naisia mihinkään, hyvin pystyt elämään ilmankin. Jos otat kumppanin, se johtuu siitä, että haluat olla naisen kanssa, ei siitä, että olet täysi tumpelo, joka ei tee eikä osaa itse. Etkä varmaan myöskään haluaisi sellaista naista, joka vaatii sinun olevan tumpelo, jotta nainen pääsisi tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.

No, sama pätee naisten kohdalla. Myös naiset ottavat kumppanin siksi, että he haluavat, eivät siksi, että he eivät osaa mitään itse ja tarvitsevat apua kuin pikkulapset.

Emme me halua olla naisen kanssa - miehet vaan joutuvat kärsimään pillua saadakseen. Edes nainen ei eläisi naisen kanssa jos ei olisi aivan pakko.

Ei miestenkään ole mikään pakko elää naisten kanssa. Enemmistö parisuhteista on Suomessa vapaaehtoisia (poikkeuksena ne, joita kontrolloiva väkivaltainen kumppani ei päästä lähtemään, mutta niitä on vähemmistö), joten siitä voi jo saada selville, että suurin osa miehistä haluaa olla naisen kanssa ja suurin osa naisista haluaa olla miehen kanssa, mieluummin kuin sinkkuna.

Vierailija
47/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin munaa tarvita, mutta koska ne on likaisia hommia, hyvä kun ne tekee mies, jolla ei ole sen suurempaa roolia elämässä. Omassaan tai muiden.

Jännä, että mun miehelle on täysin ok, että vaihdan renkaat molempien autoihin jos hän sattuu olemaan työmatkalla, joita on usein ja pitkiä, kun pitäisi. Haluaisitko jutella hänen kanssaan tästä? Niinkun mies miehelle. 

Tuoko "työmatkoiltaan" kukkia ja suklaata sinulle?

Vierailija
48/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin siivoukseen ja lastenhoitoon. Tätä on vuosikymmenet yritetty kertoa mutta se ei vain mene jakeluun suurimmalle osalle. Miksi?

Oma mieheni kuuluu tähän pieneen vähemmistöön jotka tämän ymmärtää. Nytkin hän on lapsen kanssa kahdestaan mökillä syyslomareissulla että mä saan olla rauhassa hiljaisuudessa yksin. 

Vierailija
49/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmä jatkuu senkin jälkeen, kun perus TARPEET on täytetty. Siinäpä sinulle pohdittavaa.

Vierailija
50/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset miehet ovat enimmäkseen oivia työmuurahaisia ja sotaisia joten hoitavat mielellään maan puolustuksen.

Suomeen tulleet lähi-idän ja afrikan miehet taasen parempia seuramiehiä ja rakastajia joiden kanssa suomalaisten naisten on parempi olla.

Vierailija
51/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uu, oikeinko olet renkaat vaihtamut, huippua!

Vierailija
52/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodin siivoukseen ja lastenhoitoon. Tätä on vuosikymmenet yritetty kertoa mutta se ei vain mene jakeluun suurimmalle osalle. Miksi?

Oma mieheni kuuluu tähän pieneen vähemmistöön jotka tämän ymmärtää. Nytkin hän on lapsen kanssa kahdestaan mökillä syyslomareissulla että mä saan olla rauhassa hiljaisuudessa yksin. 

Jos ei halua kasvattaa lapsiaan hyvin niin mikäpä siinä. Itse voi katsella kaukaisuuteen ja haikailla kuolemaa, kun lapset sekoilevat miehen antamalla elämänopilla xD

Vierailija
53/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän säkään tarvitse naisia mihinkään, hyvin pystyt elämään ilmankin. Jos otat kumppanin, se johtuu siitä, että haluat olla naisen kanssa, ei siitä, että olet täysi tumpelo, joka ei tee eikä osaa itse. Etkä varmaan myöskään haluaisi sellaista naista, joka vaatii sinun olevan tumpelo, jotta nainen pääsisi tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.

No, sama pätee naisten kohdalla. Myös naiset ottavat kumppanin siksi, että he haluavat, eivät siksi, että he eivät osaa mitään itse ja tarvitsevat apua kuin pikkulapset.

Emme me halua olla naisen kanssa - miehet vaan joutuvat kärsimään pillua saadakseen. Edes nainen ei eläisi naisen kanssa jos ei olisi aivan pakko.

Ei miestenkään ole mikään pakko elää naisten kanssa. Enemmistö parisuhteista on Suomessa vapaaehtoisia (poikkeuksena ne, joit

Näinhän se on, että ihan yhtenä kappaleena pääsevät miehet vapaasti lähtemään pois parisuhteesta naisen kanssa. Miehestä eroaminen taas voi olla miehellekin vaarallista.

Vierailija
54/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin miesten miehisyys on niin hauras, etteivät kestä, jos nainen vaihtaa renkaat miehen autoon tai edes osaa vaihtaa renkaat omaansa. Sitten pitää marista siitä, kuinka miehille jätetään kaikki raskaat työt.

Sitten on niitä miehiä, jotka pääsevät helpommalla, kun ymmärtävät jakaa työt siten kuin on käytännöllistä.

Vierailija
55/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee kumpaakaan. Kumpaankaan ei tarvita kikkkeliä.

Vierailija
56/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vähän kuin se suomalainen joka miettii mitähän se norsu minusta ajattelee :D

Ei oikea mies tuommoisia mieti. AP on kuohittu miesoletettu.

Ap on trollaava nainen. 

Vierailija
57/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lähtökohta on suhteelle, että osaa itse kaiken tarvittavan. Ja elättää itsensä. 

Viihtyy omassa seurassa. 

Silloin suhde perustuu aitoon rakkauteen. 

Ei riippuvuuteen. 

Vierailija
58/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suunnittelevat ja rakentavat kulkuneuvot, aseet, rakennukset ja niiden viemäröinnin, korjaavat LVI-laitteistot ja esitystekniikkalaitteistot, ja optimoivat eri kielisiä (myös Assemblykielisiä) tietokoneohjelmia, ja lisäksi tuottavat kikkelillään nautintoa naiselle. Kyllähän heitä vielä tarvitaan :)

Vierailija
59/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin miesten miehisyys on niin hauras, etteivät kestä, jos nainen vaihtaa renkaat miehen autoon tai edes osaa vaihtaa renkaat omaansa. Sitten pitä

Ja sitten on sitten ja sitten taas sitten. Prut prut prööt.

Vierailija
60/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee gold dikker (slay bicht)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi