Miksi käyt palstalla?
Kerro rehellisesti.
Minä käyn katsomassa kuinka huonosti ihmiset voivat. Se antaa minulle tiedon siitä, etten ole täysin epäonnistunut.
Kommentit (33)
Käyn aina kurkkaamassa olisiko jotain sellaista keskustelus joka kiinnostaisi. Ei enää ole lion löytynyt. Miksi tämä on mennyt näin alaarvoiseksi ???
Täällä jotta voin heittää huumoria joka ketjuun (aina ei sitä huomata kun se on niin mietoa)
Joskus harvoin täällä on hyviä keskusteluja
Ei ole oikein ystäviä, joiden kanssa jutella ja viettää aikaa. Asun yksin.
Lähipiirini oikeassa elämässä koostuu vain akateemisista hyvinvoivista ihmisistä. Kuitenkin epäakateemista aikuisväestöä on yli 80% ikäluokasta. Minua kiinnostaa millä tavalla he elävät ja mistä aiheista ovat kiinnostuneita. Palsta tarjoaa siis ikkunan kuplani ulkopuoliseen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirini oikeassa elämässä koostuu vain akateemisista hyvinvoivista ihmisistä. Kuitenkin epäakateemista aikuisväestöä on yli 80% ikäluokasta. Minua kiinnostaa millä tavalla he elävät ja mistä aiheista ovat kiinnostuneita. Palsta tarjoaa siis ikkunan kuplani ulkopuoliseen maailmaan.
Aivan oikeaa elämää on täälläkin ja hyvinvoivia ihmisiä.
Ihan sieltä sinun kuplastasi kirjoittavia.
Täällä on kaikki, suosittu palsta.
Olisi sitä järkevämpää kuin tekemistä mutta olen väsynyt ja jumiuduin tänäänkin tänne en saa itseäni hereille ja liikkeelle .Pitäisi alkaa siivoamaan ,mutta kun ei huvittaisi tylsää!
On tärkeää tuoda esille hyviä arvoja jotka yritetään sumuttaa kaiken saastan alle.
Äiti, isä, tyttö,poika, nainen, mies,lapset,perhe.
Koti,uskonto,isänmaa.
Varjelus ja siunaus, usko ja luottaminen.
Teen empiiristä tutkimusta internetkulttuurista. Joskus myös trollaan, niin näen miten ihmiset reagoi. Tosielämässä olen ok tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Teen empiiristä tutkimusta internetkulttuurista. Joskus myös trollaan, niin näen miten ihmiset reagoi. Tosielämässä olen ok tyyppi.
Tosielämässä olet hiljainen hissukka jonka mielipiteitä kuunnellaan naureskellen etkä uskalla avata suutasi. Täällä pääset kostamaan kokemasi vääryydet.
Käyn katsomassa miten porukka voi. EI voi olla nauramatta osalle avauksista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hassua palstahuumoria😊
Harvemmin hyvää oikeasti naurettavaa huumori. Moukka huumori itkettää.
Kuule, täällä saattaa vierailla ihan akateemisen koulutuksen saanutta väkeä. Et nimittäin voi tietää, mitä kenenkin ulkokuoren takana piilee. Joskus kommentit voivat olla ironiaa, provosointia. Ehkä jopa omasi?
No, minua vaa tympii, kaikki: Ukrainassa ihmisiä, lapsia kuolee... jonkun typerän "sodan"/idarettein takia. Koitan vaan pitää pienen pääni ka-sa-ssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, täällä saattaa vierailla ihan akateemisen koulutuksen saanutta väkeä. Et nimittäin voi tietää, mitä kenenkin ulkokuoren takana piilee. Joskus kommentit voivat olla ironiaa, provosointia. Ehkä jopa omasi?
Käytkö liikaa palstalla jos epäilet tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
No, minua vaa tympii, kaikki: Ukrainassa ihmisiä, lapsia kuolee... jonkun typerän "sodan"/idarettein takia. Koitan vaan pitää pienen pääni ka-sa-ssa.
Täällä? Epävirallisella hullujenhuoneella
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen koulutukselle se ja sama.
Jos elämä rakentuu vain luettuun 'tietoon' niin jo on mälsää.Elämä itsessään opettaa ihmistä.
En tiedä. Ei täällä ole kuin negatiivisuutta ja katkeria palstalaisia.